מחיר דוד חשמל

קישורים ממומנים

רוצים לדעת מה המחיר של דוד חשמל וכמה עולה התקנה של דוד חשמל? כנסו לכתבה הקצרה הבאה כדי למצוא את כל התשובות.

החורף הגיע והדוד חשמל כהרגלו חוזר להיות מצרך מבוקש מאוד. ישנם כאלו המעדיפים להשתמש בחימום מים בגז בעיקר מפני מיידיות המים החמים, אך חלק גדול מהישראלים עדיין מעדיף להשתמש בדוד החשמל (בוילר) הקלאסי והסטנדרטי.

כמה עולה דוד חשמל?

כמו בכל מוצר חשמלי יש הבדלים ברמות האיכות בין מוצר אחד לשני. ישנם דודי חשמל פשוטים של חברות לא מוכרות שמחירם הוא זול מאוד וישנם דודי חשמל איכותיים של חברות מוכרות כמו כרומגן, אור הסהר וכד'. הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק לפני שאתם ניגשים לקנות דוד חשמל הוא האם יש לדוד תו תקן. הרבה מאוד מתקינים "חאפרים" מסתובבים בשוק ויש לוודא זאת היטב!

בשביל להבין מהו מחיר דוד חשמל, יש להפריד את ההובלה וההתקנה של הדוד ממחיר הדוד עצמו. מחיר הובלה של דוד חשמל עולה בממוצע כ-250 ש"ח (תלוי בגישה לבית - מעלית, דלת צרה וכו') והתקנת דוד חשמל עולה בממוצע כ-300 ש"ח (תלוי איפה מתקינים את הדוד חשמל - בבוידעם, על הקיר וכו'). ז"א, אם אתם מקבלים ממתקין מקצועי הצעת מחיר שכוללת התקנה והובלה עליכם להוריד בערך כ-500 ש"ח מהמחיר הכולל כדי לדעת בדיוק כמה עולה דוד החשמל.

בד"כ מחיר דוד חשמל נע בין 800 ש"ח ל-1800 ש"ח כאשר מחיר הדוד משתנה בהתאם לגודל (נפח) של הדוד. ישנם כמה גדלים סטנדרטיים של דוד חשמל - 30-45 ליטר, 60 ליטר, 80 ליטר ו-120 ליטר. דוד חשמל של כרומגן שנחשב לדוד מצויין עולה בממוצע בין 1000 ל-2000 ש"ח בהתאם לנפח הדוד. ישנם חברות נוספות שמוכרות דודי חשמל כמו: אמקור, מגה אנרג'י, ראנד אמישראגז, אידיאל, נגה, דקל, אור טבע ועוד..

גם מחיר התקנת דוד חשמל יכול להשתנות בהרבה. למשל האם יש צורך בהחלפת דוד חשמל קיים או התקנה חדשה שדורשת הכנת תשתית בבית ומן הסתם תדרוש עבודה גדולה יותר.

לסיכום, בידקו היטב לפני שאתם קונים דוד חשמלי. בידקו תו תקן, ודאו שיש אחריות גדולה על הדוד וחפשו המלצות למתקינים מקצועיים מחברים כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים ביידים טובות. טיפ: נסו להשתמש בשירות של אתרים כמו מידרג כדי למצוא אנשי מקצוע שדורגו כאמינים וטובים שימכרו לכם דוד חשמל טוב ואיכותי במחיר הוגן.

0 תגובות: