תמונות לבית

קישורים ממומנים

אם אתם בתוך תהליך העיצוב לבית, אתם בוודאי שחושבים גם על תמונות לבית. תמונות לבית יכולות לעלות 50 ש"ח או 6000 ש"ח. הכל תלוי בתקציב ובעיצוב שבחרתם. אז איזה תמונות כדאי לכם לקנות לבית שלכם? במדריך הבא.

ראשית לפני שקונים תמונה לבית כדאי שתעשו את הדברים הבאים:
  • לפני שקונים תמונה עדיף קודם לעצב את הבית וליצור את האווירה שאתם רוצים ורק לאחר מכן שהכיוון ברור לכם, תוכלו לדעת במדויק יותר איזה תמונה כדאי לכם לקנות ומה מומלץ בשבילכם.
  • החליטו על תקציב לפני שאתם מחפשים תמונה לבית. חבל שתראו תמונה ותתלהבו אך לבסוף תגלו שהיא עולה 8000 ש"ח ומחיר כזה לא לקחתם בחשבון...
  • השקיעו זמן בבחירת התמונה ואל תמהרו לקנות מיד את התמונה הראשונה. בסבלנות תוכלו לקנות את התמונה המושלמת בשבילכם.

אם תשקיעו בדברים האלה אל תתפלאו אם תקבלו תגובות וביקורות מצוינות מהחברים והמשפחה.

גלריות מובחרות ומומלצות לקניית תמונות לבית

יש הרבה מאוד גלריות יוקרתיות יותר ויוקרתיות פחות. הנה כמה גלריות מומלצות וקישורים לאתרי הבית שלהם. רצוי שתבדקו עוד חנויות מעבר לאלו שתקראו מיד.

  • "עצמונה רז - ציורי אווירה" - עצמונה רז היא אומנית מוכשרת שמציגה תמונות יפיפיות ומרהיבות במגוון עיצובים. באתר הבית שלה תוכלו למצוא בעיקר ציורי אווירה שמורכבים מחומרים מקוריים במרקמים מיוחדים.
  • "פיקצ'רין - סטודיו לעיצוב" - פיקצ'רין הוא סטודיו לעיצוב איכותי ונחשב בו תוכלו למצוא מבחר תמונות לבית מעוצבות המודפסות ע"י קנווס במבחר עיצובים. המחירים לתמונות לבית בסטודיו פיקצ'רין מתחילים ב-600 ש"ח ומטפסים עד ל - 1400 ש"ח. שירות נוסף שהסטודיו לעיצוב מציע הוא הדמיה ממחושבת של יצירה שתישלח אליכם הביתה כדי שתוכלו לדעת אם התמונה מתאימה לכם או לא. לאתר בית של פיקצ'רין.
  • עינת פרומוביץ - אמנית המוכרת ציורי אווירה בהתאמה אישית בקישור הבא.
  • גלרית עננים - אחת מהגלריות הגדולות ביותר בישראל ובה תמצאו מבחר עצום של ציורי שמן של אמנים בארץ ובעולם. הגלריה נמצאת בכפר חוגלה וזה אתר הבית שלה.

0 תגובות: