איפה אפשר למצוא מזרונים זולים?

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות מזרן זול? בכתבה הבאה אספנו לכם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם למצוא מזרנים זולים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לפני עשרים שנה בערך קניית מזרונים הייתה משהו קטן וזניח שקונים אותו בחטף וממשיכים הלאה. מאז, הטכנולוגיה התפתחה ברבה וגם תרבות הצריכה של העולם המערבי בכלל ושל ישראל בפרט גדלה בהרבה.

כיום, קניית מזרנים היא עניין רציני ביותר (לפחות למי שכמה אלפי שקלים נחשבים אצלו לכאלו) כאשר החברות הגדולות מתאמצות להמציא מחדש באופן קבוע ורצוף פטנטים חדשים וחומרים מיוחדים שתורמים לשמירה על הגב במהלך השינה וכן גורמים לשינה טובה ורגועה יותר.

במקביל לטכנולוגיות ולחידושים בתחום, כך גם מחירי המזרונים מרקיעים שחקים וממצאים רמות שיא של מחירים בכל שנה מחדש. על מחירי המזרונים תוכלו לקרוא באחת הכתבות שכתבנו כאן כבר בעבר.

היום, החלטנו להקדיש את הכתבה למי שמחפש עדיין לקנות מזרון מבלי לבקש הלוואה מהבנק וללא צורך למכור את האוטו, אז איך קונים מזרנים זול, בכתבה שלפניכם.

מזרנים זולים

שיטה ראשונה - לברוח ממותגים

אין זה סוד כי העסק הרציני והמזרנים היקרים ביותר הם המותגים המובילים כגון סילי פוסטרופדי, עמינח, קינג קויל, הולנדייה, אירופלקס וכד'. ישנן כמעט בכל איזור תעשייה חנויות קטנות (לא רשתות) שמוכרות גם מזרנים אלמוניים וזולים במחירים של 1000 ו-2000 ש"ח.

אמנם איכות היא לא הדבר הראשון שניתן לומר על מזרונים אלו אך עדיין, למי שמחפש רק משטח מכובד לשים עליו את הראש ולחסוך הרבה מאוד כסף, זאת האופציה הטובה ביותר.

שיטה שנייה - מבצעים 

גם המותגים וחנויות המזרנים המובילים בישראל צריכים למכור ולהתפרנס ולכן מדי פעם אפשר למצוא מבצעים משמעותיים והנחות די רציניות על מזרנים מכל הסוגים ובכל הדגמים. הנה לדוגמא, כמה מבצעים שאספנו מהרשת שנכונים ליום פרסום כתבה זו (2/4/2013):

אירופלקס - מבצעים

באתר הרשמי של חברת אירופלקס מציעים כמה מזרנים במבצע. למשל, מזרון קומפורטזון ב-3380 ש"ח במקום 4933 ש"ח, מזרון ויטליטי (עם 60 לילות ניסיון) ב-4440 ש"ח במקום 6342 ש"ח ומזרון מדגם רבולושיין (100 אחוז לטקס) ב-4984 ש"ח במקום 7120 ש"ח.

עמינח - מבצעים

באתר של חברת עמינח מציעים כמעט על כל דגמי המזרונים (גם על אלו היוקרתיים ביותר שעולים למעלה מ-10,000 ש"ח) הנחות טרייד אין של 1200 עד 1600 ש"ח.

קינג קויל - מבצעים

ברשת המזרונים "גוד נייט", מציעים מזרוני קינג קויל במבצע על דגמי המזרון קינג קויל אינפיניטי שהם מזרן פואטיק, לג'נד וקררה.

שיטה שלישית - מזרונים יד 2

כן, לא כולם יזרמו עם הטיפ הזה אבל יש הרבה מאוד אנשים שלא כל כך נרתעים מקניית מזרונים מיד שנייה. במיוחד עם עושים בדיקה טובה וקונים מזרן טוב ששמרו עליו והשאירו אותו במצב טוב. ובכן, בבדיקה קלילה שערכנו עבור מזרונים באתר יד 2 הצלחנו למצוא כמעט את כל המותגים המובילים במחיר רצפה (ביחס למחירים שמופיעים בחנויות. אגב, מומלץ גם להסתכל במודעות של חנויות שונות שמופיעות בין המודעות הרגילות שאנשים מפרסמים וגם שם אפשר למצוא מבצעים שווים ביותר על מזרנים, קניית מזרנים מעודפים וכד'.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:
איזה מזרן כדאי לקנות?
רשימת חנויות מזרונים

0 תגובות: