עיצוב הבית לפי פנג שוואי - המדריך השלם

קישורים ממומנים

איך לעצב את הסלון לפי הפנג שוואי? למי זה בכלל מתאים? בואו לקרוא את כל הטיפים על עיצוב פנים בפנג שוואי כולל - כמה עולה ייעוץ פנג שוואי בישראל? כל התשובות, בכתבה שלפניכם.

אחד הטרנדים שממשיכים לתפוס תאוצה בתחום עיצוב הפנים בישראל הוא השימוש במעצבי פנים שעובדים בשיטת הפנג שוואי ומיישמים את התורה בעיצוב הבית. במדריך הבא ננסה לתת לכם על רגל אחת הסבר וסקירה על שיטת עיצוב זאת ונבדוק מהי הדרך הנכונה לבחור יועץ, כמה זה עולה ולמי זה מתאים.

מה זה פנג שוואי?

למי שעדיין לא שמע על המושג, פנג שוואי או (פנג שווי) היא שיטה סינית עתיקה מאוד לסידור וארגון על פי עקרונות של שילוב עם הטבע והסביבה החיצונית. שיטה זו עברה הרבה תמורות ושינויים במהלך ההיסטוריה וכיום בעידן המודרני, היא מהווה במקרים רבים גם תפיסה אדריכלית ועיצובית אצל אדריכלים ומעצבי פנים רבים כולל אפילו אצל קבלנים גדולים וחברות בנייה שמזמינים יועצי פנג שוואי לייעוץ לכל הפרוייקט.

מבחינה עיצובית, שיטת הפנג שוואי למעשה מכסה את כל ההיבטים. החל מבחירת הצבעים והתאמת לפי עקרונות השיטה, דרך מיקום, סידור וארגון החפצים והפרטים בתוך הבית ומחוצה לו וכלה בטיהור אנרגטי של הבית שעוסק יותר בהיבטים הרוחניים והאבסטרקטיים.

פנג שוואי - למי זה מתאים?

מכיוון ששיטה זו נחשבת לשיטה "רוחנית" בניגוד לתפיסות יותר ראליסטיות, לא כולם מתחברים לדרך זו ולכן, כדאי לחשוב ולברר היטב לפני שאתם מחליטים להשתמש בייעוץ פנג שוואי לבית. רק לצורך הדוגמא, אפילו למועד השיפוץ או הבנייה יש חשיבות עיצובית והיא נקבעת על פי "מפת הכוכבים המעופפים". לכן, אם החשיבה שלכם קצת שונה מזו, לא מומלץ לכם להשתמש בשיטה זו.

איך לעצב את הבית לפי פנג שוואי?

כדי להיכנס לצד היותר פרקטי של עיצוב עם פנג שוואי, אספנו לכם כמה מדריכים טובים שעוסקים בהיבטים השונים של העיצוב בחלקים השונים של הבית. להלן התוצאות:

עיצוב הדלתות והחלונות בעזרת פנג שוואי

במאמר הבא למשל, תוכלו ללמוד כיצד לבחור את הפתחים בבית הכוללים למעשה את הדלתות והחלונות בצורה נכונה, כיצד לקבוע את גודלם של הפתחים, כיצד למקם את הדלתות והחלונות וכיצד להשתמש נכון בנוף ובאור שמבחוץ.

עיצוב מטבח לפי פנג שוואי

המדריך המקיף בעמוד הבא סוקר עבורכם את כל ההיבטים השונים בעיצוב מטבח לפי הפנג שווי. למשל, היכן למקם את מוצרי החשמל השונים (מקרר, תנור, כיריים, קולט אדים או אי מטבח) בצורה נכונה לפי חוקי הפנג שוואי, כיצד לסדר את ארונות המטבח וכד'.

עיצוב חדר שינה לפי הפנג שוואי

גם אצל חדר הילדים יש לשיטת הפנג שוואי מה לומר. הכתבה הבאה תציג לכם כמה עקרונות חשובים לפי תורה זו בעיצוב חדר הילדים כגון היכן למקם את מיטות הילדים ביחס לחלונות החדר, אילו מצעים לקנות ובאילו צבעים, איזה שטיח לחדר ילדים לבחור וגם כמובן אילו צבעים מומלצים לצביעת קירות חדר הילדים.

עיצוב חדר שינה לפי הפנג שוואי

הכתבה המצויינת הבאה מציעה לכם כמה טיפים והמלצות חשובות (יחד עם תמונות נפלאות) לעיצוב חדר השינה לפי הפנג שוואי כמו למשל, כיצד לסדר את הכניסה לחדר, כיצד לבחור מזרן, איך לסדר את השידות שלצד המיטה וכמובן בחירת צבים ותאורה מתאימים.

עיצוב סלון לפי הפנג שוואי

והנה גם המאמר הבא שיעזור לכם בעיצוב הסלון ופינת האוכל לפי שיטת הפנג שוואי בו תוכלו ללמוד כיצד למקם נכון את הספות והכורסאות, אילו פריטים וחפצי נוי יתאימו במיוחד, תמונות המתאימות לפינת האוכל ועוד.

דוגמאות וגלריית תמונות של עיצוב הבית בשיטת הפנג שוואי

האתר HGTV מציג בעמוד הבא רשימה ענקית של דוגמאות ורעיונות לעיצוב חדרים שונים בבית עם הרבה מאוד תמונות והסברים. מומלץ לבדוק!

כמה עולה יועץ פאנג שוואי לעיצוב הבית?

לסיום, בדקנו מהו מחיר ייעוץ פאנג שוואי שגובה בממוצע יועץ ואדריכל פנים מקצועי. ובכן, לפי הבדיקה שלנו, מחיר ייעוץ פנג שוואי עבור בית חדש נע בין 1000 ל-2500 דולר. על עיצוב בית קיים, המחיר צפוי להיות נמוך יותר ובאיזור ה-3000-4000 ש"ח.

0 תגובות: