איפה כדאי לקנות דירה להשקעה ב-2013?

קישורים ממומנים

אנו שמחים לפתוח פינה חדשה ובה תוכלו להתעדכן בידיעות החשובות ביותר בנושא הנדל"ן מהאתרים המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מחירי הדירות באירופה ובארה"ב - ירידה או עלייה?

לפי מדד אקונומיסט, מחירי הדירות באירופה יורדים כאשר המדינה בה נרשמו הירידות החדות ביותר היא ספרד. עוד מדינות בהן נרשמה ירידת מחירים הם איטליה, הולנד, אירלנד וצרפת. מדד אקונומיסט בודק את היחס בין מחירי הדירות לבין מחירי השכירות ועל פי התוצאות, קובע את המדד. בארה"ב לעומת זאת, מחירי הדירות חוזרים לעלות ועושה רושם כי שוק הנד"ן בארה"ב מתחיל להתאושש.

סבסוד דירות ביבנה

היוזמה של השר אטיאס לדירות למשתכן ביבנה מתחילה לקרום עור וגידים ועתה פורסם כי מחיר דירת ארבעה חדרים (96 מ"ר)  בפרויייקט למשתכן ביבנה יעמוד על 496 אלף ש"ח לזכאים. כמו כן, בפעם הראשונה יוצאי צבא יקבלו עדיפות לזכאות לפרוייקט.

פרוייקט דירות לשכירות ארוכת טווח ברעננה

המכרז הראשון לפרוייקט דיור לשכירות ארוכת טווח יוצא לדרך ברעננה. במכרז זכה הקבלן רובינשטיין שמספר כי הדירות להשכרה המפוקחות יעמדו על בין 3000 ל-4000 ש"ח לחודש לעומת הדירות הלא מפוקחות שמחיר השכירות בהן יעמוד על 5000 ש"ח ומעלה.

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה ב-2013?

הכתבה הבאה, בדקה את מצב הדירות להשקעה בבאר שבע שסובלת בזמן האחרון ממשבר נדל"ני ומראה כי המשקיעים עוזבים את ההשקעה בבאר שבע וחוזרים לחפש השקעות נדל"ן במרכז.

האם קיימת בועת נדל"ן גם בשנת 2013

אם חשבתם שהביקוש לדיור ירד בשנה האחרונה, טעיתם. היקף המשכנתאות עלה ב-13 אחוז מהחודש הקודם ועושה רושם כי הציבור הישראלי ממשיך לקנות דירות ובהרבה. האם זאת שוב בועה או שמדובר בעלייה ריאלית ומציאותית? הכתבה הבאה תעזור לכם לחשוב ולקבל החלטה משלכם.

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בניו יורק

האם ניו יורק עדיין כדאית להשקעה ב-2013? ממה צריך להיזהר שקונים נדל"ן בניו יורק ועוד טיפים נוספים בכתבה הבאה.

0 תגובות: