ניטו רובוטיקס - המלצות וביקורות

קישורים ממומנים

האם כדאי לקנות את שואב האבק הרובוטי ניטו רובוטיקס? איך הוא בהשוואה למתחרים ומה אומרים המומחים? כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרונות שואבי האבק רובוטים מכל הסוגים והדגמים נופלים עלינו כמו מטר מטאוריטים. לצורך כך החלטנו לבדוק ברשת באתרים ופורומים שונים, מה חושבים על כל אחד מהשואבים הרובוטים? מהם היתרונות של כל אחד מהם כמה הם עולים ועוד פרטים רבים.

את הכתבה אנו מתכוונים לחלק לכמה חלקים כאשר בכל פעם נציג את אחד השואבים הפופולריים ונבדוק את כל המידע הנחוץ לצורך קנייתו. אנו פותחים את הכתבה הראשונה לאו דווקא עם השואב המוכר ביותר רומבה של איי רובוט, אלא עם שואב האבק הרובוטי ניטו של חברת ניטו רובוטיקס.

ניטו רובוטיקס - מידע כללי

ניטו רובוטיקס או בקיצור, ניטו (Neato), הוא שואב אבק רובוטי של חברת ניטו רובוטיקס שנוסדה בשנת 2009 בקליפוריה, ארה"ב. ניטו ממפה את הבית באמצעות קרני לייזר ושואב את החדרים בבית לפי מסלול שאותו הוא תכנן בעזרת קרני הלייזר. כל הדגמים של ניטו ניתנים לתכנות אוטומטי כך שאפשר לצאת לעבודה ובזמן הזה שואב האבק יעבוד וינקה.

ניטו רובוטיקס - מחירים

כדי לדעת כמה עולה שואב האבק ניטו, בדקנו באתר הרשמי של החברה שבעמוד הבא מציינת את המחירים של שלושת הדגמים של השואב עם פירוט רחב על כל אחד מהדגמים.

הדגם הזול ביותר של ניטו הוא ניטו XV15 שעולה 2867 ש"ח ומציע את אפשרויות הבסיסיות של המכשיר שכוללות גם את בסיס הטעינה, 7 פילטרים, תוחם מגנטי, מברשת חלופית ועוד.

הדגם השני ניטו XV25 הוא יקר יותר ומחירו הוא 3187 ש"ח כאשר ההבדל העיקרי בינו לבין הדגם הסטנדרטי הוא דגש על בתים עם בעלי חיים שבהם יש צורך באיכות גבוהבה יותר של שאיבה וניקיון.

הדגם השלישי והאחרון ניטו XV 25S הוא היקר ביותר מבין שלושת הדגמים ומחירו הוא 3587 ש"ח. דגם זה משופר עוד יותר מהדגם הבינוני ומציע בין היתר גם פילטרים אנטי אלרגיים, כבל USB לעדכוני תוכנה ועוד.

ניטו רובוטיקס - המלצות וביקורות

כדי לדעת מה אומרים ברשת על שואב האבק ניטו, בדקנו במספר אתרים ברשת את חוות הדעת על המכשיר. ובכן, בעמוד הבא באתר מדריכי הקנייה WiseBuy מצאנו מדריך קנייה על ניטו XV15 של ניטו רובוטיקס (הדגם הבסיסי) ושם מציינים כמה יתרונות וחסרונות של המכשיר.

בחלק החיובי מציינים באתר למשל את הניקוי היסודי והשיטתי של הרובוט, ואת תפקודו העצמאי של המכשיר. בחלק הפחות טוב מציינים ב-WiseBuy רעש שהמכשיר עושה בזמן פעולה, ריח אבק שהמכשיר מדיף וכן את עיצובו המיושן. במדריך גם בדקו וחילקו ציונים גם על איכות השאיבה והסינון ונוחות השימוש.

ניטו רובוטיקס או איי רובוט?

כתבה נוספת שמצאנו באתר דה מרקר בדקה ארבעה דגמים פופולריים במיוחד שכוללים את ניטו XV15, רומבה של IRobot, LG הום בוט ודיבוט של אקווקס. בבדיקה בכתבה שעיקרה היה לבדוק את ניטו מול Irobot, דירגו את השואב של ניטו במקום הראשון.

ניטו רובוטיקס - המלצות גולשים

לסיום, בדקנו באתר זאפ את חוות הדעת שהשאירו גולשים על שואב האבק של ניטו. ובכן, בקריאה של למעלה מעשרה תגובות גולשים על הדגם ניקו XV15 ניתן לראות בבירור כי רוב הקונים מרוצים מאוד מעבודת המיפוי של ניטו וכן מעוצמת השאיבה והניקיון היסודי של המכשיר. מבחינת החסרונות, כמה גולשים דווחו על מכשיר פגום כבר ביומו הראשון ונדרשו להחליפו וגם עוצמת רעש חזקה יחסית.

0 תגובות: