גריל גז - מדריך קנייה

קישורים ממומנים

איך בוחרים גריל גז? מהם המחירים של גריל גז? ועוד כמה המלצות חשובות בקניית גריל גז, במדריך הבא שלפניכם.

יכולים לנסות לשכנע שאנחנו העם הנבחר, יהיו כאלו שיאמרו שאנחנו בכלל עם הספר, אבל בינינו, כולנו יודעים שאנחנו עם המנגלים הבלתי מעורער. וכמו בכל דבר אחר, גם את זה אנחנו אוהבים לעשות הכי טוב שאפשר. גריל גז – המילה האחרונה בתחום – מככב בחצרות של עשרות אלפי בתים בישראל שהבינו שאוכל טוב אפשר להכין גם מהחצר...

אז כיצד בוחרים גריל גז לחצר הבית?


שוק הגרילים הישראלי מוצף בעשרות דגמים שנבדלים ביניהם בכמה פרמטרים מרכזיים, לכן חשוב לקרוא ולהפנים מספר כללים, שאם תלכו לפיהם תזכו לרכוש גריל גז איכותי, במחיר שפוי, שיעניק לכם ולחבר'ה חווית ברביקיו משובחת לאורך עשרות שנים.

לב העניין כאשר מדובר בגריל גז הוא נושא המבערים. בעניין זה שימו לב לכמות המבערים (שניים עד ארבעה – ככל שיש יותר, ביחס לשטח הצלייה, האיכות של המתקן גבוהה יותר), לעוצמתם (הנמדדים ביחידות הספק הנקראות BTU. 12 אלף זה הסטנדרט) ואיכות החומר ממנו הם עשויים (ברזל יצוק, נירוסטה ואלומיניום נחשבים לאיכותיים ביותר).

אופן הצלייה של גריל גז הינו נתון חשוב לא פחות. השיטה הנפוצה והיעילה ביותר היא מבערים ומעליהם מכסי מתכת, אשר מהווים תחליף לגריל הפועל בשיטת האבנים, הנחשב למעט מיושן יותר, אך בעל יתרון אחד בולט – חימום אחיד לכל אורך המשטח (מה שלטעמם של רבים, יוצר טעם אמיתי ומשובח יותר). החיסרון, מאידך, הוא הצורך בהחלפת האבנים מדי תקופה.

יבואנים רבים נוטים להתגאות בשטח צלייה גדול במיוחד, אך זכרו ששטח שכזה דורש מבערים רבים יותר וגורם לצורך בהחלפת בלוני גז לעיתים קרובות. אם מרבית השימוש שלכם יהיה לארוחת בשרים רומנטית עם בת הזוג, לא בטוח ששטח גדול עדיף לכם.

להלן נקודות נוספות שמשפיעות על איכותו של גריל גז - רמת הגימור שלו והחומרים ממנו עשוי המתקן (למניעת תופעות כגון חלודה, ריקבון, קילוף וכדומה); הניידות שלו (במידה ואתם מתכננים לנייד אותו, שימו לב לאיכות הגלגלים!), איכות רשתות הצלייה וכו'.

גריל גז - מחירים

ולסיום כמובן, שימו לב לנושא המחירים. במרבית המקרים ינוע המחיר של גריל גז בין 1,500 לדגמים הסטנדרטיים לבין 3,000 ₪ לדגמים המתקדמים יותר. אל תשכחו לדרוש גם אחריות ארוכת טווח ותוכלו לזכות בחגיגת בשרים מלאה בטעם משובח.

המדריך נכתב ע"י נציג מחברת כרמל דיירקט אשר מתמחה במכירת גרילי גז.

0 תגובות: