פרגולה - בנייה עצמית

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך לבנות פרגולה לבד? אספנו לכם כמה מדריכים טובים שילמדו אתכם את כל מה שרציתם לדעת על בנייה עצמית של פרגולה.

אם אתם ניחנים בזוג ידיים טובות, ראש טכני והרבה מאוד סבלנות, סיכוי גדול מאוד שתצליחו לבנות פרגולה לבד וכך לחסוך לא מעט כסף שהיה מגיע למתקין מקצועי על בנית הפרגולה.

בניית עצמית של פרגולה בגינה או במרפסת היא לא דבר מורכב ביותר מצד אחד, אך ישנה לא מעט עבודה וכדי שהפרגולה תיראה טוב ותחזיק מעמד הרבה זמן, יש ללכת על פי כללים מסודרים ולהשתמש בחומרים וכלי עבודה הנכונים כדי שהבנייה תתבצע בהצלחה.

בכתבה הבאה נציג לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שילמדו אתכם הכל על בניית פרגולה בשיטת עשה זאת בעצמך.

איך לבנות פרגולה?

ובכן, לאחר חיפושים ברשת, המדריך הבא מבית האתר HomeAid הוא ללא ספק הטוב ביותר שמסביר לפרטי פרטים איך בונים פרגולה. המדריך מקיף גם את שלבי התכנון (מדידה, חפירות), אילו חלקים לקנות (קורות רוחב, קורת רוחב נגדית, קורת גג, קרשים וכד') וכמובן את שלב הבנייה (עמודי תמיכה, הקמת העמודים, קירוי, בטון וכו').

עוד מדריך שכדאי לבדוק לפני שמתחילים לבנות פרגולה לבד, הוא הסרטון הבא מאתר יוטיוב שמסביר ומדגים צעד אחר צעד איך בונים פרגולה בבנייה עצמית. צפו במדריך:



לסיום, לא הרבה יודעים זאת אבל בבנייה של פרגולה יש גם צד משפטי וברוב הערים, נדרש היתר בנייה עבור פרגולה. איזה היתר צריך לבניית פרגולה? איפה ואיך עושים זאת? כמה זה עולה לנו? המדריך הזה יציג לכם את כל המידע שצריך לקבלת היתר בנייה לפרגולה.

0 תגובות: