איפה אפשר לקנות דלתות פנים בזול?

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות דלתות פנים זולות? בדקנו לכם איפה אפשר לקנות דלתות פנים בזול וכמה זה עולה? כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

שוק דלתות הפנים בישראל הוא שוק גדול מאוד כאשר הוא נשלט בעיקר ע"י חברת דלתות פנדור, חברת דלתות חמדיה ועוד כמה חברות. מצד אחד חברות אלו מציעות דלתות איכותיות וטובות אך מצד שני, מחירי הדלתות של פנדור וחמדיה יקרות מאוד (ברוב המקרים, מעל 1000 ש"ח לדלת) ולא מסתדרות עם התקציב של כל אחד.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק איפה קונים דלתות פנים זולות ופשוטות שהם לא מותגים במחירים זולים שמתאימים לבעלי תקציב נמוך וגם - ננסה כמה עולה דלת פנים זולה? על כל אלו ועוד, בכתבה הבאה.

דלתות פנים בזול

ראשית, תמיד ניתן לקנות במחסני עצים או בחנויות שמוכרות ציוד לבניין ולקבלנים דלתות פנים פשוטות שנקראות בשפה המקצועית - דלת קבלן. דלות פנים אלו עולות כ-500 ש"ח בלבד אך נחשבות לפשוטות ביותר. הכתבה שלנו תתרכז בעיקר בדלתות פנים מעוצבות ואיכותיות יותר.

ובכן, אם אתם גרים בתל אביב או באיזור המרכז, כדאי לבדוק את איזור דרום תל אביב (רחוב סלמה בעיקר) שם ניתן למצוא כמה חנויות שמוכרות בדרך כלל דלתות פנים בזול, אז אם אין לכם בעיה לפנות לכם חצי יום ולבדוק שם דלתות, מומלץ מאוד לעשות זאת.

האינטרנט מלא באתרים של חנויות דלתות המציעים מבצעים והנחות שונות. הנה כמה מבצעים ואתרים של חנויות דלתות שמצאנו בהם דלתות פנים זולות בפחות מ-1000 ש"ח:

הערה: המידע הנ"ל נלקח מאתרים חיצוניים ולכן ייתכנו שינויים תיקונים. מידע זה אינו מהווה מידע רשמי מטעם אף חנות ויש ליצור קשר עם החנויות כדי לקבל מחירים רשמיים.

1. באתר של החנות "סופר דור - דלת צלחה" שממוקמת במושב גבע כרמל מצאנו מבצע המציע דלתות פנים ב-888 ש"ח בלבד. הדלתות הן 70 אחוז עץ מלא, כולל משוקף עץ ו-4 פסי חריטה על הדלת, גוונים שמנת או לבן, המחיר כולל פרזול וכולל מע"מ אך לא כולל הובלה או התקנה.

כתובת האתר: www.superdoor.co.il

2. החנות אופן גלרי שלה סניפים בערים ירושלים, באר שבע, רשפון, חיפה, ראשון לציון, בני ברק ואשקלון מציעה מבצע המציע דלתות פנים בזול ב-700 ש"ח בלבד כולל מע"מ.

כתובת האתר: www.open-gallery.co.il

3. החברה דור סנטר שמציעה מוקדי שירות בפריסה ארצית מציעה גם היא דלתות פנים בזול כאשר ניתן למצוא באתר האינטרנט של החנות דלתות פנים החל מ-550 ש"ח בלבד.

כתובת האתר: www.doorcenter.co.il

4. גולשים רבים ברשת המליצו על החנויות הבאות כחנויות שאפשר למצוא בהם דלתות פנים בזול:
  • מפתח הזהב - 1800-737070
  • woodoor (וודור) -  050-7707957
  • סטיל ארט - 08-8598883
  • דלתות מחסן היבואן איזור התעשייה המערבי בראשון לציון - 050-5375353 
  • לה פורטה - דיזיין סנטר בראשל"צ, טל' - 03-9506600

4 תגובות:

Asaf Mesika אמר/ה...

אבל לא כתבתם שום עצה על בחירת דלת זולה

אנונימי אמר/ה...

שלום לכולם - יש לקחת בחשבון הובלה 300 ש"ח

פירוק משקוף 50-80 ש"ח
הרכבת כל דלת 250 ש"ח
התאמת משקוף 50-100
התאמת דלת 50 ש"ח

וגם נזקים לרצפות ופנלים מסביב

נכוויתי הזהרו

ישראל 0542300331

adam אמר/ה...

יש גם ב 650 ש"ח ... hdoor.co.il

אנונימי אמר/ה...

יש גם ב-650 ש"ח ... hdoor.co.il