וילונות לחדר שינה

קישורים ממומנים

מתלבטים איזה וילון לחדר שינה לקנות? אספנו לכם כמה מדריכים וגלריות עם המון רעיונות וטיפים לקניית וילונות מעוצבים לחדר שינה. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

הכתבה שלנו היום מיועדת עבור מי שמחפש לשנות ולעצב את חדר השינה שלו. אחד האלמנטים שמוסיפים ומשפיעים רבות על עיצוב חדר השינה הם וילונות מעוצבים המתאימים לקו העיצוב הנדרש. לכן, בכתבה הבאה תוכלו לקרוא המלצות על כמה מדריכים שסוקרים את סוגי הוילונות שמתאימים לחדר שינה, על גלריות של וילונות מעוצבים מתוך אתרי חנויות מובחרות לוילונות וגם טיפים ועצות שיעזרו לכם לבחור את הוילון המתאים ואנו מקווים שכתבה זו תוכל לעזור לכם במקצת.

וילונות לחדר שינה 

כמו בכל חדר בבית, גם לחדר שינה יש את הייחודיות שלו ואת ההתאמות הנדרשות לצורך כך ולכן, בשונה מחדר הסלון לדוגמא, שמחפשים וילון לחדר שינה, הדגשים הם שונים וצריכים להיות מותאמים בצורה אחרת כגון מות הצללה, עובי הבד, צבע הבד וכד'.

הכתבה הבאה מאתר הום דקור מתייחסת בדיוק לעניין הזה וסוקרת היטב את תחום הוילונות לחדר שינה. בכתבה תוכלו לקרוא על סוגי וילונות כגון וילון דואט (וילון פליסה), וילונות רומאים (ידניים וחשמליים) וגם על סוג התפירה של וילונות רומאים (וילון תפירה אוסטרי, וילון רומאי רך, וילון רומי קלאסי וכו').

אם אין לכם בעיה עם מדריכים באנגלית, במדריך הבא תוכלו למצוא 5 רעיונות שונים מצויינים לבחירה נכונה של וילון לחדר שינה לפי סוג העיצוב (וינטג', רומנטי, קלאסי וכד')

גלריה של תמונות של וילונות לחדר שינה

כל המדריכים בעולם לא ייתנו לכם את אותה השראה כמו תמונות.הנה כמה קישורים לגלריות של וילונות מעצובים לחדר שינה בכל הסוגים והסגנונות:

בעמוד הבא מתוך אתר "הדירה" תוכלו למצוא גלריה גדולה מאוד של תמונות של וילונות חדר שינה המחולקות לפי קטיגוריות רבות שיעזרו לכם למקד את חיפושכם כמו למשל סוג ההצללה, סוג הטקסטיל, סוג הדקורציה וגם לפי סוגי הוילונות כגון וילון רומאי, וילון קשירה, וילונות פלדים, וילון רינגים, וילון חוטים או וילון כותרת. מומלץ!

ולסיום, באתר של חנות הוילונות "ענק הוילונות" תוכלו למצוא גלריה נפלאה של וילונות לחדר שינה בכל הסוגים והסגנונות (פלאדים, וילון רומי, וילון אוסטרי, וילון פינתי ועוד רעיונות רבים).

0 תגובות: