איך לבחור שיש למטבח?

קישורים ממומנים

והפעם בפינת חדשות עיצוב הפנים שלנו - טיפים לעיצוב מטבח, איך לבחור משטח עבודה למטבח, המלצות לכלי מטבח מדליקים וגם מבט למטבחים יוקרתיים במיוחד.

ברוכים הבאים לפינת החדשות שלנו בה מדי עת אנו מביאים לכם את הכתבות והחדשות הכי מעניינות ברשת בתחום הבנייה והעיצוב. את פינת החדשות שלנו הפעם החלטנו להקדיש לתחום המטבחים ומצאנו לכם כמה כתבות שוות בהחלט. מקווים שתיהנו.

איך לבחור משטח עבודה למטבח?

אחד האביזרים החשובים ביותר במטבח (אולי לאחר ארונות המטבח) הוא משטח העבודה של המטבח. אם בשנים עברו, משטחי העבודה במטבח היו עשויים רק משיש, הרי שהיום הטכנולוגיה הביאה עימה מגוון סוגים של משטחי עבודה שונים.

הכתבה הבאה שפורסמה באתר הדירה, מציעה לכם מדריך מצוין שיעזור לכם להכיר את כל סוגי משטחי העבודה הקיימים כיום כגון קוריאן, קיסר, נירוסטה או עץ וללמוד מהם היתרונות והחסרונות בכל אחד ממשטחי העבודה. מומלץ ביותר!

איך לעצב את המטבח בקלות?

עיצוב מטבח הוא בהחלט תחום של מקצוענים אך למרות זאת ישנם הרבה מאוד דברים שכל אחד יכול לעשות כדי להפוך את המטבח שלו למעניין ומיוחד. במדריך הבא מתוך האתר בניין ודיור החליטו להציג לכם 5 פעולות שבעזרתם תוכלו לעצב מטבח סטייליסטי כאשר כל פעולה נוגעת לתחום אחר של העיצוב כגון גישה ונוחות, תאורה, ארונות המטבח, פתרונות אחסון וסטיילינג.

מוצרי מטבח מדליקים

הכתבה הנחמדה הבאה מאתר עכבר העיר יצאה לחפש אחר מוצרי מטבח שמתאימים ל...עצלנים. אז למי שאוהב את כל הגאדג'טים הקטנים שהופכים את החיים במטבח לקלים יותר, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם. תוכלו למצוא למשל שפריצר לליומנים, קולפן תפוח אדמה שמקלף תפו"א ב-10 שניות, כלי להכנת ביצה קשה במיקרוגל ואפילו מזלג עם מאוורר! בקיצור חוויה לאוהבי גאדג'טים למטבח.

איך נראה מטבח יוקרתי אמיתי?

ונקנח בכתבה נוספת מתוך אתר הדירה שתעניק לכם הצצה למטבחים יוקרתיים ביותר שמחירם מתחיל ב-140,000 ש"ח ומגיע עד ללא פחות לכמעט 800,000 ש"ח. בין החברות תוכלו למצוא את חברת רגבה, אבן קיסר, בופי, מטבחי לוגת, מטבחי Heaker, ארבעה נגרים, בולטהאופ, מטבחי בופי ועוד.

0 תגובות: