חידוש דק עץ - המדריך השלם

קישורים ממומנים

איך מחדשים דק עץ? מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? כמה עולה חידוש דק עץ ועוד שאלות רבות במדריך הבא שנציג בפניכם.

הפופולריות הגדולה והביקוש הגבוה לבניית דק עץ בביתם בישראל גרמה לשוק זה לפרוח בשנים האחרונות וגרמה במקביל לצמיחתו של שוק נוסף הקרא - חידוש דק עץ. כן, מסתבר שגם שאתם בונים בבית דק מעץ, הסיפור לא נגמר וכדי שדק העץ ייראה טוב יש לחדשו ולשפצו על כמה שנים כדי שגם יבריק וייראה טוב וגם כדי שהדק יחזיק מעמד זמן רב יותר.

ישנם שיטות שונות של חידוש ושימור דק עץ ולכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, מחיר משלה וכד'. בכתבה הבאה החלטנו לאסוף עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיגלו לכם את כל השיטות לחידוש דק עץ וכן מחירים ממוצעים של כל שיטה.

חידוש דק עץ - המדריך השלם

נתחיל עם מדריך וידאו מצוין שמצאנו באתר יו טיוב ובו תוכלו ללמוד ולראות חידוש דק עץ בשלושה שלבים.
הראשון - ניקוי הדק ובחירת החומר המתאים לדק, השני - הכנת הדק לשימון והשלישי בחירת הגוון המתאים ושימון הדק.

נמשיך עם מדריך נוסף שמצאנו מסתובב לו ברשת שאנו ממליצים עליו בחום כאחד המדריכים המקיפים ביותר העוסק בחידוש דק עץ. בקריאה במדריך זה תוכלו ללמוד על:
  • שיטות - שלוש שיטות שונות לחידוש דק עץ (שימוש במכונת פוליש, גרניק וכו').
  • טיפים והמלצות - בחירה נכונה של חומר ניקוי המתאים לניקוי דק, הצורה הנכונה לניקוי וכד'
  • חידוש עצמי של הדק מול חידוש ע"י בעל מקצוע וכו'.
והנה עוד מדריך וידאו מצוין שהעלה גולש מארה"ב ובו הוא מראה שלב אחר שלב את שיפוץ הדק המלווה במצגת תמונות והסברים נלווים. מומלץ לצפות!!


מחיר חידוש דק עץ

לסיום, בדקנו עבורכם קצת מחירים ממוצעים עבור ניקוי וחידוש דק עץ ע"י בעל מקצוע. ובכן, מחיר חידוש דק עץ משתנה בהתאם לסוג העבודה ולחומרים שהיא מצריכה. כעיקרון, עלות חידוש דק עץ בממוצע מתחיל ב-50 ש"ח למ"ר ומגיע עד ל-120 ש"ח למ"ר.

הפרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר למעלה הם דק שבו קיימים הפרשי גובה בין הקורות, חידוש שדורש מכונות פוליש מיוחדות, צינור לחץ מים וכד' אשר יכולות לייקר את מחיר החידוש.

טיפ: אם הדק שלכם עדיין במצב טוב, בחנויות וברשתות הגדולות כגון אייס קנה ובנה, הום סנטר וכד' ניתן לקנות ערכות מוכנות לניקוי וחידוש דק מעץ בשיטת עשה זאת בעצמך וכך לחסוך מאות שקלים בהזמנת איש מקצוע.

0 תגובות: