איזה כיריים לקנות?

קישורים ממומנים

מתלבטים בקניית כיריים? בכתבה הבאה אספנו לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם לדעת איזה כיריים כדאי לקנות ומה מתאים עבורכם. כל הפרטים, בכתבה בפנים.

הסטנדרט המקובל כיום ברוב המטבחים החדשים הוא שהכיריים מופרדות מהתנור כאשר תנור האפייה  ממוקם בילט אין בתוך אחד מארונות המטבח ואילו הכיריים מגיעות בנפרד ומונחות על משטח השיש או על אי המטבח.

בכתבה הבאה החלטנו לאסוף עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיסבירו לכם על מה חשוב להקפיד בבחירת כיריים חדשות, יסקרו עבורכם את כל האפשרויות והתוספות שמציעים חברות הכיריים השונות וגם טיפים והמלצות שונות.

כיריים חשמליות או כיריים מגז?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקניית כיריים חדשות היא בחירת סוג הכיריים. ישנם שני סוגים של כיריים הנמכרות בחנויות השונות - כיריים מגז וכיריים חשמליות. ברוב המקרים הבחירה מתחלקת בין הבשלנים המקצועיים שרגילים לראות את הלהבה האש בעיניים ויבחרו כמובן בכיריים על גז לבין מי שמחפש מטבח מעוצב ומודרני שבדרך כלל יגיע עם כיריים חשמליות.

המדריך המצוין הבא מבית Wisebuy מסביר ומעמיק בהבדלים בין כיריים על גז לבין כיריים חשמליות כגון הבדלים בעוצמת החימום, פיזור החום, עמידות המוצר וגם מחירים. אם אתם עדיין מתלבטים ועוד לא החלטתם איזה כיריים אתם מעדיפים, מומלץ מאוד לקרוא את מדריך זה.

איזה כיריים חשמליות לקנות?

אם החלטתם על קניית כיריים חשמליות, המדריך הזה מאתר ynet נועד בדיוק עבורכם. המדריך סוקר את סוגי הכיריים החשמליות לעומק ומסביר על סוגי גופי החימום השונים (הלוגן, היי לייט, רדיאן או אינדוקציה), ניקיון המכשירים וכן סוקר את מחירי השוק.

איזה כיריים גז לקנות?

אם לעומת זאת החלטתם לקנות כיריים גז, אתר Wisebuy מציע לכם גם מדריך קנייה מפורט על כיריים בגז ומפרט בין היתר איך מתאימים את המידות של הכיריים למשטח השיש, איך בוחרים מבערים לכיריים (מבער טורבו, ווק, מבער זום או מבער אובאלי), ניקוי ועמידות המוצר, בטיחות ואחריות ועוד. מומלץ!

איזה כיריים לקנות - מדריכים כלליים

אם אתם לא מסתפקים במדריכים הנ"ל, הנה מדריך כללי מאתר זאפ שסוקרים את כל נושא הכיריים כגון סוגי הכיריים (כיריים קרמיות, כיריים גז, כיריים חשמליות או כיריים קרמיות עם אינדוקציה), איך לבחור את גודל הכיריים, איך בודקים את קלות ההפעלה ואיך בוחרים את חומר המשטח (זכוכית, קרמי או מתכת).

חברות מובילות של כיריים ומחירים

כמו ברוב מוצרי החשמל, ישנם חברות יוקרתיות וממותגות שמוצריהן יקרים ביותר וישנם את החברות הפשוטות יותר שמציעות כיריים זולות ופשוטות. אם התקציב שלכם הוא עד 1000-1500 ש"ח, תוכלו למצוא כיריים של חברות כגון סאקס, בקו, מנגטי, סלמור או קונסטרוקטה. אם אתם לעומת זאת בעלי תקציב גבוה יותר (מעל 3000 ש"ח), תוכלו למצוא כיריים יוקרתיות של חברות כגון בוש, סימנס, רוזייר (Rosieres), סמסונג, סמג, דה דיטריך, פגור, מיילה או סקולטס.

איזה כיריים הכי טובות?

לסיום, החלטנו לבדוק באמצעות אתר זאפ כיריים מומלצות לקנייה לפי דירוג הגולשים. ובכן, ערכנו חיפוש  של כיריים חשמליות וכיריים גז באתר ובדקנו מהם שלושת המוצרים שדורגו הטובים ביותר על ידי הגולשים שם. להלן התוצאות (נכון לתאריך 1/7/2012):

הכיריים החשמליות הטובות ביותר 

מקום ראשון - כיריים חשמליות של Sachs דגם EF732. כיריים עם שני משטחי חימום המופעלים על ידי כפתורים. מחיר ממוצע: 550 ש"ח.

מקום שני - כיריים חשמליות של בוש דגם PKG775. כיריים עם 4 גופי חימום המופעלים באמצעות חיישני נגיעה. מחיר ממוצע: כ-3500 ש"ח.

מקום שלישי - כיריים חשמליות של סאוטר דגם STI921BI. גם כן כיריים עם ארבעה גופי חימום המופעלים עם חיישני מגע ולא כפתורים. מחיר ממוצע: כ-2500 ש"ח.

הכיריים מגז הטובות ביותר

מקום ראשון - כיריים גז של בוש (Bosch) דגם PCQ715T90Y. כיריים עם 5 גופי חימום עם פונקציות חכמות כגון שעון עצר, כיבוי להבות בתזמון וכו'. מחיר ממוצע: כ-2800 ש"ח.

מקום שני -  כיריים גז של סימנס דגם EP626PB90Y. כיריים עם 4 להבות גז עם פאנל מנירוסטה. מחיר ממוצע: כ-2600 ש"ח.

מקום שלישי - כיריים גז של זנוסי (Zanussi) דגם ZGG659N. כיריים ממשטח זכוכית לניקוי קל ומהיר. מחיר ממוצע: כ-1500 ש"ח.

0 תגובות: