ערסל לגינה - המדריך השלם

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות ערסל לגינה? הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נעשה לכם קצת סדר ונעזור לכם להחליט איזה ערסל לגינה מתאים לגינה שלכם. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

ערסל לגינה הוא כבר מזמן לא חתיכת בד התלויה בין שתי עצים. כל מי שצופה קבוע בטלוויזיה יכול לראות את הערסל המעוצב והיוקרתי שבבית האח הגדול למשל כדי להבין שאם רוצים, ערסל לגינה יכול להיות גם רהיט גן יקר אבל שווה ביותר.

טווח מחירי הערסלים לגינה הוא מאוד רחב ונע בין 50 ש"ח לערסל זול ופשוט ועד ל-2500 ש"ח ומעלה לערסל יוקרתי ואיכותי. כדי לעשות לכם קצת סדר בכל הבלאגן, החלטנו להציג לכם את המדריך הבא שילמד אתכם אילו סוגים של ערסלים נמכרים כיום, כמה הם עולים וגם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם להחליט איזה ערסל כדאי לכם לקנות.

ערסלים לגינה - סוגים

נתחיל עם הסוגים השונים של הערסלים שנמכרים כיום בחנויות לרהיטי גינה. ובכן, ניתן לחלק את הערסלים לפי כמה סוגים עיקריים:

גדלים
  • ערסל יחיד - ערסל המתאים לאדם אחד.
  • ערסל כפול - ערסל המתאים לשני אנשים.
  • ערסל משפחתי - ערסל ענק המתאים לכמה אנשים לישיבה בו זמנית.
סוגים

ערסל שכיבה (ערסל רגיל) - ערסל השכיבה הקלאסי המוכר לכולם. הערסל עשוי מבד חזק או מרשת ניילון מיוחדת כאשר מרכיבים אותו בין שני עצים חזקים או עם מוטות עץ מיוחדים.

ערסל ישיבה - זהו הערסל המודרני אשר נחשב לפופולרי ביותר מבין הערסלים המודרניים. ישנם סוגים רבים של ערסלי ישיבה כאשר כמה מהם נחשבים ליוקרתיים ביותר והם ערסל ראטן (ערסל ישיבה עם מוטות ממתכת - כמו למשל הערסל שבבית האח הגדול), ערסל כיופית או ערסל הנגאובר (ע"ש החברה שפיתחה אותו) שהוא סוג של שילוב בין ערסל ישיבה לערסל שכיבה העשוי מבד ונוח ותלוי בעזרת מוט עץ מיוחד.
ערסלים לגינה - מחירים

הדרך הטובה ביותר לדעת בצורה המדויקת ביותר כמה עולה ערסל לגינה היא לבדוק באתר זאפ ערסלים למכירה ולראות את ההבדל בין המחירים. כך, לפי בדיקה שערכנו באתר, מצאנו כי הערסלים הזולים ביותר הם ערסלי השכיבה מבד שיכולים להתקפל וכך להתנייד איתכם לטיול, לקמפינג או סתם פיקניק ומחיריהם נעים בין 60 ש"ח ל-150 ש"ח.

ערסלי ישיבה רגילים יקרים יותר ב-200 ש"ח בממוצע ומגיעים עד ל-600 ש"ח לערסל. ערסלים אלו הם ערסלי ישיבה רגילים ללא פטנט או עיצוב מיוחד. אם תרצו כאלו, המחיר כבר מטפס לאיזור ה-1500 ש"ח ומעלה שבו תוכלו למצוא ערסל ראטן או ערסל הנגאובר.

הערה חשובה: לגודל הערסל גם כן ישנו השפעה על מחירו ומחיר ערסל זוגי יקר בהרבה מערסל יחיד.

ערסלים לגינה - חברות

אם אתם מחפשים ערסלים זולים ישנם כמה חברות מובילות בישראל שמציעות כאלו כגון ouitdoor, חגור, אנגזית או go nature. אם אתם מחפשים לעומת זאת את הערסלים המעוצבים והיוקרתיים כדאי לבדוק את הערסלים של חברות כגון הנגאובר, כיופית או תלוי באמיר.

סיכום

לסיכום, ערסל לגינה יכול להיות אביזר פשוט לטיולים או רהיט גינה יוקרתי לגינה (או אפילו לבית). הבחירה תלויה בעיקר בכם ובמטרה שאתם מחפשים.

עד כאן להפעם. מקווים שעזרנו לכם במקצת בקניית ערסל גינה. אם יש לכם שאלות או הצעות למדריך, אתם מוזמנים לכתוב אותן באמצעות הוספת תגובה לכתבה.

מאמרים קשורים:
נדנדה לגינה

0 תגובות: