עלות החלפת גג רעפים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה גג רעפים ומהי עלות החלפת גג רעפים? הגעתם למקום הנכון. בדקנו עבורכם מחירים מחירים ממוצעים לבניית גג רעפים באתרים ובפורומים שונים. כל התוצאות, בכתבה הבאה לפניכם.

החלפת גג רעפים היא עבודה לא פשוטה בכלל המכילה בתוכה כמה סוגים שונים של עבודות כגון פירוק הרעפים הישנים, תיקון או חידוש ארגזי רוח, תיקון מרזבים ותעלות הפח, פינוי הפסולת מהגג וניקיון הגג וכמובן הנחת והתקנת רעפים חדשים על הגג.

בכתבה הבאה בדקנו עבור אלו שמעוניינים להחליף את גג הרעפים הישן ולחדשו ורוצים לדעת כמה זה יעלה להם ומה כוללת העבודה.

כדי לדעת ולגלות את המחירים הממוצעים וכדי שתוכלו לקבל אינדיקציה מהו נחשב למחיר זול עבור החלפת גג רעפים וכד' בדקנו במספר רב של אתרים ופורומים מקצועיים ברשת כדי להציג לכם מחירון משוער של עלויות גג רעפים.

עלות החלפת גג רעפים

ובכן, כפי שציינו קודם, החלפת גג רעפים מורכבת מסוגים שונים של עבודות שמשתנות ולכן קשה לתת מחיר מחירון ממוצע אך ניתן לומר כי באופן כללי מחיר החלפת גג רעפים נע בין 150 ש"ח ל-300 ש"ח למ"ר כאשר ישנם כמה פרמטרים שיכולים להשפיע ולשנות את המחיר:
  • גודל הגג - המחיר נקבע אצל רוב אנשי המקצוע ע"י חלוקה למטר רבוע לכן, ככל שהגג גדול יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.
  • גישה לגג - במידה והגישה אל הגג היא מורכבת מהרגיל ודורשת אמצעי עזר, המחיר עשוי להתייקר באופן משמעותי.
  • סוג הרעפים - ישנו טווח מחירים רחב בין סוגי הרעפים. בעתיד הקרוב אנו נפרסם כתבה המפרטת בתוכה את כל סוגי הרעפים הקיימים לפי חברות ייצור, מחירים (זול ויקר) וכד'.
  • תיקונים נוספים - בהרבה מאוד מקרים, שרוצים להחליף גג רעפים נתקלים כבר בבדיקה הראשונית בצורך בתיקון חלקים נוספים כגון תיקון ארגזי רוח, מרזבים ועבודות פחחות שונות. במידה ויש צורך גם בתיקונים אלו, מחיר החלפת גג הרעפים יכול להתייקר בצורה משמעותית ביותר.
מה כולל המחיר?

אצל רוב אנשי המקצוע המתמחים בגגות רעפים (נקראים גגנים או גגגים) המחיר הסטנדרטי למ"ר בדרך כלל כולל את פירוק הרעפים הישנים, הרכבת הרעפים החדשים, פינוי הפסולת וניקיון הגג לאחר העבודה.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רעפים מחירים

שלום,

שאלה על הכתבה:

האם המחירים של הרעפים בכתבה זו כוללים מע"מ?