איך קונים מגרש?

קישורים ממומנים

איך קונים מגרש חקלאי להשקעה? איפה כדאי לקנות? במדריך הבא תוכלו ללמוד איך לקנות מגרש מבחינה בירוקרטית, מה המיסים שמשלמים על קניית מגרש ואיך להיזהר מקניית חתול בשק. כל הפרטים, במדריך הבא שלפניכם.

בכתבה הקודמת אספנו לכם מבצעים על מגרשים להשקעה בכל אזורי הארץ. הפעם אנחנו רוצים לעסוק בעניינים היותר פרקטיים של קניית מגרש חקלאי להשקעה. ישנם כמה אלמנטים חשובים שעליכם לדעת לפני קניית מגרש להשקעה כגון מיסוי, הליך הקנייה, התעסקות מול הרשויות וכו'.

בכתבה הבאה שוטטנו עבורכם ברשת כדי להציג בפניכם את שלושת המדריכים הטובים והמומלצים ביותר ברשת שמסבירים את כל הנושא של קניית קרקע או מגרש חקלאי להשקעה.עיון בשלושה מדריכים אלו יספק לכם את כל המידע הנדרש לפני קניית קרקע חקלאית להשקעה.

איך קונים מגרש חקלאי?

המדריך הראשון שאנו ממליצים לקרוא הוא לדעתנו החשוב ביותר ובו תוכלו למצוא הסבר בסיסי למתחילים כגון סוגי המגרשים המוצעים למכירה בישראל (בעלות פרטית או קרקעות של המינהל), מיסוי (היטל השבחה במידה ומוכרים או קונים את המגרש), פרצלציה (חלוקה מחדש של הקרקע בין הבעלים), ניסוח רישום המקרקעין ובקיצור כל מושגי היסוד לקניית מגרש. כתבה חובה למתחילים!!

ממה להיזהר בקניית מגרש להשקעה?

ישנם המון מהמורות ומלכודות שצריך להיזהר מהם לפני קניית מגרש. איך יודעים לזהות קרקע שעתידה להפשיר ואיך נזהרים מקרקעות שלעולם לא או סיכוי קלוש שיופשרו בעתיד? הכתבה המצוינת באתר דה מרקר מציעה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם למצוא את המגרשים החקלאיים השווים ביותר. מומלץ!


איפה כדאי לקנות קרקע חקלאית?

שאלת השאלות בקניית מגרש להשקעה היא באיזה איזור הקרקעות החקלאיות עומדות להפשיר? ובכן באתר מעריב מציעים כמה המלצות משלהם על איזורים טובים שלדעתם כדאי לקנות מגרש חקלאי כגון איזור סובב כביש 4, איזור זכרון יעקב ועוד.

0 תגובות: