מחיר סורגים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה סורג מתקפל? או אולי מהי עלות התקנה של סורג בטן? בדקנו ברשת מחירי סורגים ממוצעים לפי הסוגים השונים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

סורגים בבית הם חלק חשוב מאוד מאבטחת הבית מפני פריצה (במיוחד בדירות בקומות נמוכות) אך גם חשובים לביטחון הילדים המתגוררים בבית. לסורגים יש גם חלק לא מבוטל בעיצוב הפנים של הבית והיום, החברות הגדולות בתחום אכן מציעות מגוון שלם של סורגים מעוצבים ומיוחדים תוך כדי שמירה על איכותם. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מהם מחירי הסורגים הממוצעים בשוק ומה הם כוללים.

מחירי סורגים

כדי ליצור מחירון של סורגים מומלץ לחלק את עלות הסורגים לפי שלושה חלקים עיקריים:

סורגים בהתקנה עצמית - משמשים בעיקר לבטיחות מפני נפילות ולא כאמצעי נגד פריצה.

סורגים קבועים - אלו הם הסורגים הקלאסים והנפוצים ביותר בישראל. סורגים קבועים מתחקלים לשני סוגים נפוצים - סורג ישר וסורג בטן.

סורגים מתקפלים - סורגים חזקים ובטיחותיים כאשר יתרונם המרכזי הוא האפשרות לפתוח אותם והם מיועדים בעיקר לבתים עם דלת יציאה לגינה.

ברוב המקרים אפשר לחלק את שלושת הסוגים הנ"ל גם לפי רמת המחיר כאשר סורגים בהתקנה עצמית נחשבים לסורגים הזולים ביותר, סורגים מתקפלים ליקרים ביותר וסורגים קבועים במקום טוב באמצע.

מחיר סורגים בהתקנה עצמית

סורגים להתקנה עצמית הם הזולים ביותר בשוק וזאת מכיוון שההתקנה מוטלת עליכם. עלות ממוצעת לסורגים בהתקנה עצמית נעה בין 100 ש"ח ל-250 ש"ח לחלון כאשר המחיר משתנה לפי גודל החלון ולפי כמות התפסים לצורך ההתקנה.

חברות מובילות: טף סורג, סורגית.

מחיר סורגים קבועים

כפי שציינו בראשית הכתבה, סורגים קבועים נחלקים לשני סוגים עיקריים:
  • סורג ישר - סורג אשר נמצא בקו ישר עם החלון ללא בליטה.
  • סורג בטן - סורג אשר בולט מחוץ לחלון ומאפשר להניח עליו חפצים, עציצים וכו'.
עלות התקנת סורג ישר נעה בין 400 ל-500 ש"ח למ"ר וסורג בטן יעלה בין 500 ל-600 ש"ח למטר רבוע. עלות התקנת הסורגים יכולה להשתנות לפי סוג ההתקנה (על אדן החלון או על הקיר החיצוני של הבניין) וכן לפי החומר ממנו הסורג עשוי (ברזל או אלומיניום).

מחיר סורגים מתקפלים

אלו הם הסוג היקר ביותר של הסורגים. בסורגים אלו משולב מנגנון של קיפול (אקורדיון) דבר המייקר לא מעט את המחיר אך במקרים רבים יכול להצדיק אותו. טווח המחירים של התקנת סורגים מתקפלים נע בין 500 ש"ח ל-800 ש"ח למ"ר כאשר בנוסף לסוג ההתקנה וסוג החומר, המחיר יושפע גם בבחירת צורת הנעילה של הסורג.

ישנם ארבעה סוגים עיקריים לצורת נעילת הסורג:
  • סורג יחיד - סורג אשר ניתן לפתיחה לאחד הצדדים.
  • סורג כפול - מורכב משני נפתח אשר ננעלים לכיוון המרכז.
  • סורג פלקסי יחיד - שני סורגים אשר ניתנים לתפיחה ולסגירה גם לכיוון המרכז וגם לצדדים.
  • סורג פלקסי כפול - סורגים בעלי שלושה מנגנוים של נעילה.
מחיר סורגים אלו נע בהתאמה כאשר סורג יחיד יהיה הזול ביותר מביניהם וסורג הפלקסי הכפול - היקר ביותר.

סורגים מעוצבים

גם לעיצוב יש פקטור משמעותי במחיר הסורגים וכאן מה שישפיע הוא בעיקר התקציב והרצון שלכם להשקיע בסורג. ישנם כמה חברות מובילות בישראל כגון טרילידור, מקסידור ועוד אשר מציעים קטלוגים שלמים של סורגים מעוצבים ויוקרתיים. ניתן לומר שעל סורגים מעצובים תשלמו בין 10 עד 20 אחוז תוספת על המחירים שצויינו כאן.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחד מסוגי הסורגים הנפוצים והכי טובים
היום הם סורגי אל סורג אלו סורגי פטנט ואני מופתע שלא ציינו אותם
עם זאת לא רק חשוב שיהיה ביטחון
צריך גם מיסוך לבית לעסק ולבניין
אנטי סאן הוא הפיתרון הכי טוב
http://www.al-sorag.co.il/el-sun
אני ממליץ בחום להכנם לאתר ולהתרשם מהמוצר