כמה עולה לפרוץ דלת?

קישורים ממומנים

בדקנו ברשת מהם המחירים הממוצעים לפריצת דלת של בית או של רככ ושירותים נוספים של מנעולנים. אז אם אתם רוצים לדעת כמה עולה לפרוץ דלת או כמה עולה להחליף מנעול? כנסו לכתבה הבאה.

למרות שזה נשמע מוזר, הרבה מאוד אנשים נזקקים לא פעם לשירות פריצה לדלת ע"י מנעולן מקצועי. ברוב המקרים מדובר באיבוד המפתח של הדירה או הרכב או במקרים שדלת נטרקת עם סגר ביטחון. שירות פריצת דלת אינו יקר והעלות של שירות זה נחשב יחסית זול לשירותים של בעלי מקצוע אחרים.

בכתבה הבאה נציג לכם מחירון מומלץ של שירותי פריצה שונים לפי מידע שאספנו מאתרים שונים ומפורומים מקצועיים של מנעולנים.

מחירון מנעולנים ופריצה

המחיר הבסיסי של שירות מנעולן מורכב בעיקר בכמה דברים: סוג העבודה (פריצת דלת, התקנת צילינדר פריצת רכב וכו') שעת העבודה (לילות או שבתות וחגים מייקרים את המחיר) וסוג המנעול או הצילינדר. הערה: המידע שמיד תראו נאסף מאתרים ומפורומים שונים ומהווה אך ורק המלצה למחיר ואין אנו נוטלים אחריות למחירים המצוינים כאן.

מחיר ביקור מנעולן - כמו רוב בעלי המקצוע גם מנעולן גובה כ-150 ש"ח בממוצע על ביקור ומקזז את המחיר בעלות התיקון או השירות שנתן בבית.

מחיר פריצת דלת מעץ - עלות פריצת דלת עץ היא הזולה ביותר מבין שירותי הפריצה ועולה בממוצע בין 100 ש"ח אם תמצאו מנעלון בזול ועד ל-200 ש"ח. שימו לב: יש להבחין בין דלת עץ שנטרקה (ע"י סגר ביטחון) לבין דלת עץ נעולה עם מפתח.

מחיר פריצת דלת פלדלת - עלות פריצת דלת פלדלת כבר יקרה יותר ונעה בין 200 ש"ח ל-300 ש"ח. המלצה: ברוב המקרים, פריצת דלת פלדלת כרוכה בקידוח הצילינדר והריסתו עקב כך. לכן כדאי לקחת בחשבון עלות צילנדר חדש וכדאי לסגור מראש עם המנעולן שבחרתם מחיר עבור פריצת דלת פלוס התקנת צילנדר חדש (המחיר הממוצע הוא כ-400 ש"ח).

מחיר פריצת רכב

רוב המנעולנים מספקים גם שירותי פריצה לרכב. פריצת דלת רכב תלויה באופן משמעותי בסוג האוטו וסוג ההגנה שלו מפני גנבים. לכן מאוד קשה לקבוע מחיר מומלץ עבור פריצת רכב. רוב המנעולנים מתמחרים פריצת רכב החל מ-150 ש"ח כאשר ככל שמדובר ברכב מפואר ומוגן יותר המחיר יעלה בהתאם. סיבה נוספת שמעלה את המחיר היא אם אתם מזמינים מנעולן בשעות לא קונבנציונאליות כמו לילות או שבתות וחגים וגם במקרים אלו העלות תהיה גבוהה יותר.

מאמרים דומים:
איך להחליף צילינדר לדלת?
איך נועלים דלת הזזה?
מחירי דלתות

0 תגובות: