תאורה למרפסת

קישורים ממומנים

מהם סוגי התאורה הנמכרים כיום למרפסות ועוד כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם לדעת איזה תאורה למרפסת כדאי לקנות בכתבה הבאה.

בין אם יש לכם מרפסת סגורה או מרפסת פתוחה, עיצוב תאורה מדויק ונכון למרפסת, יכול לשנות ולשדרג בהרבה את המראה הכללי של המרפסת שלכם. במאמר הבא נציג לכם את גופי התאורה הנפוצים והנמכרים ביותר בישראל יחד עם מחירים ממוצעים בשוק.

תאורה למרפסת - סוגים

יש הרבה מאוד סוגים של גופי תאורה למרפסת. ברוב המקרים אלו הם סוגי התאורה שתיתקלו בחנויות:
  • תאורה שקועה - גופי תאורה השקועים בתוך הקיר ללא בליטה.
  • תאורה עומדת - עמודי תאורה העומדים על הרצפה.
  • ספוטים - גופי תאורה קטנים התלויים בקיר או בתקרה (נהוג לשלב אותם בדרך כלל בקירות גבס).
  • תאורה שקועה ברצפה - גופי תאורה אשר נמצאים בתוך הרצפה וזורקים אור כלפי מעלה. בד"כ תאורה שקועה מספקת מתח נמוך של 12V ומגיעות או בנורות דקרויקה או בתאורת לדים בהספק נמוך.
  • תאורה סולרית - בשנים האחרונות תאורה סולרית למרפסת או לגינה הפכה לפופולרית ביותר בעיקר בזכות החיסכון בחשמל.
מכיוון שלכל מרפסת גודל אחר וצורה שונה, קשה מאוד לקבוע איזה תאורה תתאים למרפסת הספיציפית שלכם. למשל, אם יש לכם מרפסת קטנה, כדאי לשקול תאורה שקועה בקיר כדי לחסוך כמה שיותר מקום או אם המרפסת שלכם שטופת שמש, שווה לשקול תאורה סולרית שתוכל לצבור הרבה אור במהלך היום ולהחזיק מעמד זמן רב בשעות הלילה.

המלצה שלנו היא להזמין עיצוב תאורה מקצועי לבית שיוכל לראות את המרפסת ולקבוע איזה סוג תאורה הכי יתאים למרפסת שלכם.

תאורה למרפסת - מחירים

כדי לדעת כמה עולה תאורה למרפסת, חיפשנו בין החנויות השונות כדי להציג לכם מחירים ממוצעים לכל סוג תאורה. לאחר החיפוש גילינו כי טווח המחירים של גופי תאורת חוץ (למרפסת או לגינה) נעים בין 50 ש"ח לגופי תאורה זולים ויכולים להגיע עד ל-800 ש"ח לגוף תאורה בודד אבל איכותי (תאורה מתכוונת למשל).

למשל, מחירים של תאורה שקועה ברצפה נעים בין 50 ש"ח ל-200 ש"ח לגוף תאורה אחד כאשר בד"כ תאורת לדים תהיה יקרה יותר מנורה רגילה. תאורה שקועה בקיר תעלה לכם במוצע 200 ש"ח לגוף תאורה יחיד.

אם בתאורה למרפסת פתוחה ראינו מחירים זולים יחסית, במקרה של מרפסת סגורה הסיפור שונה לגמרי. מכיוון שמרפסת סגורה היא למעשה חלק מהבית, המחירים על תאורה מתאימה למרפסת סגורה יכולים להגיע לאלפי שקלים. בחנויות רבות, תמצאו מנורות תלויות למרפסת יוקרתיות העשויות יציקה אחת של פליז או זכוכית (או שילוב של שתיהן) ומעוצבות במגוון עיצובים. המחיר ישתנה בעיקר בהתאם לעיצוב התאורה שתבחרו ולחומרים מהם היא עשויה.

ישנם למשל מנורות זכוכית מעוצבות ומתאימות במיוחד למרפסת או מנורות קיר אלגנטיות בעיצוב עתיק שעולות בסביבות ה-1000 ש"ח בחנויות תאורה מובילות ויוקרתית.

איפה אפשר לקנות תאורה למרפסת?

ישנם המון חנויות וחברות בישראל המתמחות בתאורה לבית ולתאורה למרפסת. הנה כמה מהן:

מחסני תאורה - הרשת הגדולה בישראל לתאורה אשר סניפה פרוסים כמעט בכל עיר בישראל.

דורי קמחי - חברה גדולה המתמחית בתאורה לבית ולמרפסת המציגה מגוון גופי תאורה מעוצבים באירופה ומישראל. ניתן לבקר באולם התצוגה של החברה ברח' קיבוץ גלויות 32 בתל אביב.

הרודס תאורה - חנות לתאורה בהרצליה פיתוח ובה מגוון גדול של גופי תאורה למרפסת בכל הסוגים כמו למשל גופי תאורה שקועים, מנורות לדים ועוד.

מיקיי (Mikai) - חנות תאורה הממוקמת במושב אורה (ליד ירושלים) ומוכרת מגוון של מנורות וגופי תאורה.

פתרונות תאורה בע"מ - חברה המתמחית בייצור ובייבוא של גופי תאורה לכל הסוגים. בין היתר, ניתן למצוא באולם התצוגה של החברה הנמצא ברחוב יוסף ספיר 9 בראשון לציון תאורת חוץ הכוללת עמודי תאורה, תאורה שקועה, תאורת לדים, תאורה טכנית ועוד.

נטיש (Natish) - גלריה יוקרתית המתמחה בצאורה אומנותית ומעוצבת וינתן למצוא בה סוגים רבים של תאורה גם למרפסת. ממוקם במושב גאליה.

יאיר דורם - רשת חנויות לתאורה המספקת גם שירותי עיצוב תאורה לבתים פרטיים ולעסקים. בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון גדול של גופי תאורה למרפסת מעוצבים ויוקרתיים העשויים מחומרים איכותיים כגכון פלילז, נחושת, זכוכית או פרספקס.

מאמרים קשורים:
אהילים זולים
תאורה לגינה

0 תגובות: