בריכה לבית

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות בריכה לבית? בכתבה הבאה נציג לכם את כל מה שצריך לדעת על בריכה מוכנה לבית וגם טיפים והמלצות לקניית בריכה בזול. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אם יש לכם חצר מספיק גדולה בבית והילדים משתגעים משעמום, כדאי לשקול לקנות בריכה מוכנה לבית ולהוסיף אטרקציה קבועה ומגוונת לילדים בחודשי הקיץ. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לקנות בזול בריכות מוכנות אשר מחזיקות מעמד זמן רב ושומרות על עצמן היטב. בכתבה הבאה נסקור את הבריכות לבית הנמכרות בשוק וננסה לתת גם כמה המלצות על בריכות זולות לבית.

בריכה לבית - מחירים

מחירי בריכות לבית נעים בטווח די רחב היות והיום אפשר לקנות ברשתות כמו הום סנטר ואייס קנה ובנה, בריכות מתנפחות בזול ביותר לעומת בריכות מקצועיות שאפשר להשיג בחנויות ובחברות המתמחות בבריכות לבית.

אז כמה עולה בריכה לבית?

כדי לענות על שאלה זו, ניגשנו לאתר השוואת המחירים זאפ כדי לראות מהם הבריכות הפופולריות ביותר לקנייה ומהן המחירים הנפוצים. להלן התוצאות שמצאנו:
  • בריכות מלבניות - מגיעות בכמה גדלים סטנדרטיים. החל מ-2 מטר על 3 מטר לבריכות קטנות ועד לבריכות ענק של 4 מטר על עשרה מטר. מחיר של בריכות מלבניות מתחיל בסביבות ה-500 ש"ח וטיכול לטפס גם ל-10,000 ש"ח ויותר כאשר המשקל המכריע של המחיר הוא גודלה של הבריכה.
  • בריכות אובליות - בריכות בצורת אליפסה המגיעות בד"כ במידות גדולות של חמש מטר על שלוש בממוצע. מחיר ממוצע לבריכה אובלית נע בממוצע סביב ה-2000 ש"ח.
  • בריכות עגולות - בריכות אלו מגיעות ברוב המקרים עם מסגרת תומכת וניתן לקנות אותן במגוון גדלים. טווח המחירים של בריכות עגולות נע בין 150 ש"ח לבריכות קטנטנות ויכולות להגיע ל-6000 ש"ח ומעלה לבריכות גדולות וחזקות יותר.
  • בריכות קערה - אחד הדגמים הנפוצים של הבריכות לבית הדומות לצורת קערה ובד"כ מגיעות במידות קטנות ומתאימות לבית עם חצר קטנה. בריכה זאת נחשבת בריכה זולה ועולה בממוצע כ-500 ש"ח בלבד.
ברוב המקרים בריכות מוכנות לבית עשויות PVC שהוא חומר קשיח וחזק במיוחד ומגיעות עם מוטות מיוחדים אשר תומכים בבריכה וגורמים לה להישאר עומדת מבלי שהמים יברחו. כמו כן, בריכות אלו בנויות להרכבה עצמית וניתנות גם לקיפול כדי לאחסן אותן בתקופת החורף.

בנוסף, רצוי לוודא שאתם מקבלים בנוסף ציוד נלווה לבריכה כמו משאבת פילטר שמסננת את המים ודואגת שהמים יישארו נקיים, כיסוי עליון וכיסוי תחתון לבריכה כדי לשמור על המים בזמן שלא משתמשים בה וחומרי חיטוי כגון כלור וכד' ששומרים על חיטוי ונקיון המים.

המלצות לקניית בריכה לבית

אם להסתמך על חיפוש אחר בריכות באתר זאפ, מצאנו כי הבריכה הנפוצה ביותר באתר היא בריכה מלבנית של 2 על שלוש מטר וגובה של 0.75 מטר של חברת אינטקס (Intetx) ועולה בממוצע 850 ש"ח. אם התקציב שלכם נמוך מ-1000 ש"ח, כדאי לבדוק את הבריכה הזאת.

חנויות וחברות המוכרות בריכות

קיימים הרבה חברות ויבואנים שמוכרים סוגים שונים של בריכות וציוד לבריכות לבית. הנה רשימה של כמה יצרנים המייצרים סוגים שונים של בריכות:
  • אינטקס
  • Camptown
  • ORPC
  • Bestway
והנה רשימה של חנויות שמוכרות בריכות וציוד נלווה:

רוקי ספורט - חנות ספורט בחולון המוכרת בין היתר בריכות שחייה לבית בגדחלים ובסוגים שונים. כתובת האתר: www.rocky-sport.com

Mpro - חברה ותיקה המוכרת מגוון גדול של בריכות שחייה לבית וציוד נלווה. כתובת האתר: www.jm-pro.co.il

ספורט סנטר - חנות למוצרי ספורט המוכרת בריכות לבית מסוגים שונים כגון: בריכות אובליות, בריכות מלבניות ועוד... כתובת האתר: www.sportcenter.co.il


1 תגובות:

ניק אמר/ה...

יפה מאוד אני גאה בכם!! אני אישה הקוראת בקפה ואם תעשו דברים טובים לא תריבו בעבודה ועוד כל מיני דברים לא טובים שעשיתם בעבודה אז.. בואו נגיד את זה ככה: העלאה במשכורת, יותר קניות, בקיצור דברים טובים תקשיבו לי, תסמכו עליי ; )...