פרגולה למרפסת ולגינה - מדריך

קישורים ממומנים

מה כדאי לבדוק לפני שקונים פרגולה? מהם הסוגים השונים? כמה זה עולה? מה הבדל בין פרגולות מעץ לבין פרגולות מאלומיניום ועוד מידע רב במדריך שלפניכם.

יש לכם מרפסת גדולה ויפה אבל השמש החזקה של הקיץ לא מאפשרת לכם לשבת בה? התקנת פרגולה טובה ואיכותית תהפוך לכם את המרפסת למקום כיפי שתוכלו לבלות בו כל היום.

מהם הסוגים השונים של הפרגולות?

פרגולות מעץ - הפרגולה מעץ מאוד נפוצה בישראל וניתן לראות אותה בהמון מרפסות וגינות ברחבי הארץ. פרגולה איכותית מעץ עשויה בדרך כלל מעץ אורן מלא ומעובד וכדי לקבל הצללה נוספת, ניתן לחפות אותה בחומרים שונים כגון: פרספקס, פוליגל, פוליקרבונט, פלקל ואפילו זכוכית ליצירת "חדר" של ממש.

פרגולות גושניות - הפרגולות הגושניות בנויות בקווים ישרים ועשויות מעץ מלא ולא מעובד המקנה מראה טבעי ופשוט. בדרך כלל העצים שבהם משתמשים לפרגולות אלו הם אלון גושני או המלוק אמריקאי.

פרגולות גליות - אלו הן פרגולות מעובדות ומעוצבות בצורה גלילית ועגולה ואם המרפסת שלכם עגולה, פרגולה גלילית תעשה לכם את העבודה יופי.

פרגולות מאלומיניום: יתרונן של הפרגולות מאלומיניום הוא בכך שלא נדרשת השקעה בטיפול ובתחזוקה וכן האפשרויות העיצוביות בפרגולות מסוג זה גדולות יותר.

פרגולה חשמלית: הטכנולוגיה הגיעה גם לענף הזה והיום ניתן למצוא גם פרגולות ממונעות. אם ברשותכם תקציב ראוי תוכלו להתקין בביתכם פרגולה חשמלית אשר נשלטת בצורה חכמה ע"י שלט או אפילו בעזרת חיישן מיוחד המונע ע"י מזג האוויר. כך תוכלו לבקר את עוצמת השמש בקיץ או לגור לחלוטין את המרפסת גשם.

איך אפשר לקבל הצללה בתקציב זול יותר?

אם פרגולה היא תענוג יקר מדי בשבילכם, תמיד תוכלו להתקין רשת הצללה פשוטה (אבל כדאי שתהיה איכותית). הצללה מסוג זה תהיה גם זולה בעיקר בגלל ההתקנה היחסית פשוטה שלה.

האם צריך אישור או רשיון להתקנת פרגולה במרפסת?

ישנם עיריות הדורשות אישור בנייה לפני התקנת פרגולה ולא כל בקשה מאושרת. לכל עיר יש את הקריטריונים שלה וכדאי לברר מה הן ההגבלות והתקנות לפני שמזמינים מתקין אליכם הבייתה.

כמה עולה פרגולה כולל התקנה?

התקנת פרגולה סטנדרטית למרפסת או לגינה עולה כ - 5000 עד 12,000 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודל פרגולה וסוג החומר שתבחרו.

0 תגובות: