סורגים טרלידור - מחירים

קישורים ממומנים

מבררים בקשר לסורגים של טרלידור? בדקנו לכם באתרים שונים ברשת מהם מחירי הסורגים של טרלידור לפי דגמי וסוג הסורגים. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

שוק הסורגים בישראל הוא תחום גדול מאוד ומשגשג כאשר ישנם החברות טרלידור ומקסידור מובילות את השוק במקביל למסגריות קטנות אשר מחרות בהן בעיקר במחירים. מבין שתי החברות הגדולות טרלידור היא החברה המובילה ביותר בייצור ומכירת סורגים עם אחוזים גבוהים מאוד בשוק הישראלי.

הפעם, בכתבה הבאה נציג לכם מידע ופרטים על דגמי הסורגים שמציעה טרלידור ונציג לכם מחירים ממוצעים של הסורגים לפי מקורות מידע רבים שמצאנו ברשת (בעתיד הקרוב נפרסם גם כתבה דומה על חברת מקסידור).

חברת טרלידור - מידע כללי

לפני שנתחיל בפרטים ובמחירים, נציג בפניכם קצת מידע כללי על החברה ופועלה. ובכן, טרלידור היא חברה בינלאומית שמלבד ישראל, מוכרת את מוצריה במדינות רבות ברחבי העולם לרבות יוון, רוסיה, מצרים וכו'. החברה גם מייצרת וגם משווקת ומתקינה את הסורגים ברחבי הארץ באמצעות סוכנים ומשווקים מורשים.

טרלידור עובדת גם מול קבלנים ואדריכלים בפרוייקטים גדולים של נדל"ן אך במקביל מציעה גם מגוון מוצרים בשוק הפרטי באמצעות חברות בת ומשווקים מורשים. מלבד סורגים - תחום בו מתמחה בעיקר החברה, מציעה טרלידור מוצרים נוספים הקשורים לבטיחות ואבטחה כגון שערים חשמליים, סוככים, פרגולות, מעקות וגדרות.

טרלידור סורגים

למרות שטרלידור עוסקת במוצרי מיגון רבים בכתבה הנ"ל נעסוק אך ורק בדגמי וסוגי הסורגים של החברה כאשר בעתיד נפרט ונציג גם משאר מוצריה. ובכן, ניתן לחלק את סורגי טרלידור לשני סוגים עיקריים - סורגים קבועים (ללא פתיחה)  וסורגים מתקפלים. גם תחום הסורגים הקבועים של טרלידור מורכב משני סוגים - סורגי פלדה וסורגי אלומיניום להלן פירוט נוסף על סוגי הסורגים של החברה:

סורגים קבועים מפלדה - סורגי הפלדה של טרלידור עשויים מפלדה מגולוונת ומצופים בחומרים מיוחדים שאמורים למנוע כתמים וחלודה. הסורגים מגיעים בשני צורות -
  • סורג בטן - סורגים הבולטים כלפי חוץ ומאפשרים מקום נוסף על הסורג.
  • סורג ישר - סורג ישר המיושר עם קו החלון.
ניתן לקבל את סורגי הפלדה במגוון צבעים שהחברה מציעה.

סורגים קבועים מאלומיניום - גם סורגי האלומיניום של טרלידור מגיעים בסגנון בטן או ישר כאשר הסורגים בנויים בטכנולוגיה מיוחדת שהחברה בנתה הנקראת "בלוקר". סורג זה מורכב מפרופילים מיוחדים מאלומיניום עם ציפוי מונע חלודה ומתאים גם לבנייני מגורים גדולים וגם לבתים פרטיים או וילות.

סורגים מתקפלים - לצד הסורגים הקבועים שמתאימים בעיקר לחלונות קטנים או לחלונות של חדרים פנימיים בבית, מוכרת טרלידור מבחר גדול של סורגים מקפלים שנועדו לשילוב בין הגנה ובטיחות לבין גמישות ונוחות ביציאה מן הבית או פתיחה מוחלטת של החלון.

הסורגים המתקפלים של טרלידור מגיעים עם צילינדר מיולד ועם מנעול בריחי למניעת פריצות וגניבות. כמו כן, לניקוי קל של הסורג, ישנה מסילה ופתח ניקוז בסורג.

סורגים מעוצבים - ללוקחות בעלי תקציב פחות מוגבל, מציעה טרלידור סורגים מעוצבים שכוללים יחד עם טכנולוגיית הייצור שלהם גם דוגמאות עיצוביות (כגון  דוגמאות של חיות, צלליות, פרחים וכו') המתאימות לחדרי ילדים, מטבח, סלון וכד'. כמו כן, ניתן להחליף בצורה פשוטה את הדוגמאות וכך גם לגוון את עיצוב הבית מדי עת.

טרילטק - בשנים האחרונות פיתחה החברה מוצר חדש המציע שילוב של סורג חזק עם מנגנון אלקטרוני מובנה בגוף הסורג שמתחבר למערכת האזעקה בבית. הסורג מורכב מחיישנים המזהים כל מגע בסורגים ומפעילים מיד את מערכת האזעקה בבית או בחנות.

מחיר סורגי טרלידור

מכיוון שטרלידור אינה מפרסמת באתרה הרשמי מחירון, נאלצנו לבדוק באתרים ופורומים שונים כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה ברורה מהם מחירי הסורגים הממוצעים.

הערה: שימו לב שהמחירים שמיד תראו כאן מהווים המלצה בלבד ונאספו ממקורות שונים ברשת. מידע זה אינו רשמי מטעם אף גורם וכדי לקבל זאת עליכם לפנות למשווק רשמי מטעם החברה.

מחיר סורג קבוע של טרלידור - ובכן באתר הרשמי של החברה אין אמנם מחירון, אך בעמוד הבא מצאנו מבצעים שפרסמה החברה בה ניתן לראות כי מחיר סורג קבוע ישר הוא 415 ש"ח למטר רבוע ומחיר סורג בטן הוא 485 ש"ח למטר רבוע (לא ברור אם מדובר בסורג פלדה או סורג אלומיניום).

מחיר סורג מתקפל של טרלידור - במקור אחר שמצאנו ברשת ניתן לראות כי מחירו של סורג מתקפל מפלדה של טרלידור מתחיל ב- 595 ש"ח.

מקור נוסף שניתן למצוא ברשת ויכול ללמד הרבה מאוד על מחירי הסורגים של טרלידור הוא בעמוד הבא שבו ניצן למצוא קובץ ובו הצעת מחיר פרטנית שקיבלה דיירת לבניין חדש (שימו לב: המחירים שם הם לא לפי מ"ר אלא לפי גודל החלונות הספצפיים שנבדקו ולכן המחירים צפויים להשתנות.

ולסיום, השרשור הבא מאחד הפורומים ברשת יעניק לכם אף הוא אינדיקציה טובה של מחירי סורגים מתקפלים של טרלידור.

המלצה: כדאי לקחת בחשבון שכשאר תזמינו כמות גדולה מהחברה (במקרים של דיירים המתאגדים לקנייה משותפת) סביר להניח שתקבלו הנחה משמעותית על הסורגים ולכן, במקרים של קניית דירה מקבלן, שווה להתאחד יחד עם שאר קוני הדירות ולפנות כגוף אחד לחברה.

0 תגובות: