מבצעים על מכונות קפה 2013

כבר הרבה מאוד זמן שלא כתבנו בבלוג על מכונות קפה. אז הנה מבחר מבצעים אקטואליים על מכונות הקפה המבוקשות ביותר בישראל.

מכונת קפה היא עסק לא זול הן בתפעול והן במחיר הקנייה. לאחר תקופה ארוכה בבלוג שלא עסקנו בנושא זה, החלטנו היום לצאת ולבדוק אילו מבצעים מציעים החנויות המובחרות והמותגים של מכונות הקפה בישראל. כל התוצאות לפניכם.

שימו לב: כל המבצעים והמידע המובא בפניכם כאן נכון ליום כתיבת כתה זו (24/4/2013) ואין אנו אחראים על אמינותם או נכונותם של הדברים.

מבצע על מכונות קפה גאג'יה Gaggia


נתחיל עם החנות קפה עולה הממוקמת בקיבוץ חצור ומציעה בין היתר מכונות קפה מובחרות של חברות כגון גאג'יה (Gaggia), סאקו (Saeco), רנצ'יליו ועוד. בעמוד הבית של החנות, מצאנו שני מבצעים: הראשון, מבצע על מכונת קפה גאג'יה אבולושון (Gaggia Evolution) עם מטחנה של גראף (Graef) ב-1999 ש"ח והשני, מבצע על מכונת קפה אוטומטית של ג'אג'יה יוניקה (Gaggia Unica) ב-2899 ש"ח.

מבצע על מכונת הקפה של פיליפס סאקו


בחנות קופי טיים מציעים במסגרת מבצעי החודש בעמוד הבא מבצע על מכונת קפה אוטומטית של פיליפס סאקו בדגם אינטואיטה הכוללת יחידת הקצפה עם פטנט מיוחד, ראש מזיגה כפול ולחץ משאבה של Bar 15 ב-3900 ש"ח בלבד.

מבצעים בחנות קופי אקספרס


באתר הבית של החנות "קופי אקספרס" הממוקמת בשדרות יהודית בתל אביב מצאנו מגוון מבצעים אטרקטיביים על דגמים רבים של מכונות קפה. להלן כמה דוגמאות: מבצעעל מכונת קפה של ניבונה סופר אוטומטית בדגם Nivona Caferomatica 757 ב-5490 ש"ח, מבצע על מכונת הקפה סאיקו אקסטרה סמול ב-2956 ש"ח, מבצע על מכונת קפה של גאג'יה בייבי דוס בצבע אדום + מטחנה של גראף במתנה ב-2699 ש"ח ומבצע על הדגם סאיקו סינטיה ב-3980 ש"ח ועל הדגם סאיקו אינטליה קפוצ'ינו ב-5479 ש"ח.

מבצע על מכונת קפה נספרסו


ולסיום, באתר של חברת נספרסו, מוכרים את מכונת הקפה נספרסו U ב-1000 ש"ח במבחר צבעים.



מזגנים במבצע קיץ 2013

בדקנו עבורכם כמה עולה מזגן לקיץ 2013 וגם מבצעים שווים ברשת אז אם אתם מחפשים מזגן זול או מבצעים על מזגנים, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם.

בכתבה הבאה יצאנו לשוטט ברשת באתרי חנויות המזגנים ולבדוק אילו מבצעים מציעים החנויות השונות לקראת קיץ 2013. להלן התוצאות:

שימו לב: כל המבצעים והמחירים שמיד תראו כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (23/4/2013) ונאספו מאתרים חיצוניים. אין אנו אחראים על אמינותם או נכונותם של הפרטים.

מזגנים במבצע 2013


להלן כמה מן המבצעים שמציעים ברשת חנויות שונות על מזגנים של כל החברות:

מזגני טורנדו במבצע

חברת טורנדו יצאה בקמפיין חדש על דגמי טורנדו לג'נד (Legend) ודגמים נוספים לקראת קיץ 2013. בין המבצעים ניתן לציין מזגן טורנדו לג'נד 30 עם 2.5 כ"ס ו-5 שנות אחריות ב-4886 ש"ח, מזגן טורנדו לג'נד 2 כ"ס מדגם 2A ב-3750 ש"ח, מזגן עילי לחדר שינה מדגם טורנדו גולד 1 כ"ס עם 3 שנות אחריות ב-1534 ש"ח או מזגן טורנדו לג'נד 12 של אחד כח סוס (המגיע עם ערכת התקנה) ב-1989 ש"ח בלבד.

שימו לב: המחירים לא כוללים התקנה

מבצע למזגנים כולל התקנה - קיץ 2013

החנות אייר סנטר הממוקמת בתל אביב מציעה בעמוד הבא כמה מבצעים על מזגנים לקיץ 2013 הכוללים במחיר גם את עלות ההתקנה. להלן כמה מבצעים: מזגן פימילי 1 כ"ס ב-2100 ש"ח כולל מע"מ וכולל התקנה, מזגן מידאה 3/4 כ"ס כולל התקנה ומע"מ ב-2050 ש"ח בלבד, מזגן טורנדו A8 3/4 כ"ס ב-2050 ש"ח כולל התקנה ועוד.

גם החנות נירקור הממוקמת ביהוד, מציעה באתר הרשמי שלה מבצעים רבים על מזגנים כולל עלות ההתקנה. להלן כמה מהם: מזגן תדיראן 10I עילי 1 כ"ס ב-2399 ש"ח כולל התקנה, מזגן טורנדו סופר דיזיין 1 כ"ס ב-2890 ש"ח כולל התקנה, מזגן פוג'יטסו אינוורטר מדגם אסיה עם 1 כ"ס ב-5950 ש"ח כול התקנה, מזגן תדיראן טופ 1.25 כ"ס בצבע לבן (ניתן לקבל בתוספת תשלום מזגן בצבע שחור או בצבע אדום) ב-3180 ש"ח כולל התקנה, מזגן בלומברג 1 כ"ס ב-2290 ש"ח כולל התקנה, טורנדו פלזמה גולד 1 ורבע כוח סוס ב-2500 ש"ח,מזגן נורמנדה ב-2390 ש"ח, ומזגן תדיראן אינוורטר 1.3 כ"ס ב-3700 ש"ח כולל התקנה.

מזגני אלקטרה קלאסיק 2013 - מבצעים

חברת אלקטרה יצאה עם סדרה חדשה לקיץ 2013 של הדגם אלקטרה קלאסיק. בחנות נירקור שכבר ציינו קודם מצאנו כמה מבצעים על דגמים חדשים אלו. הרי הם לפניכם: מזגן אלקטרה קלאסיק 1 ורבע כ"ס ב-2649 ש"ח כולל התקנה ומזגן אלטקרה קלאסיק 21 עם 2 כ"ס ב-4290 ש"ח כולל התקנה.

מבצע על מזגן תדיראן 2013

בחנות "שרות הוגן" מציעים מזגן עילי של תדיראן במבצע הכולל מזגן עילי של תדיראן מדגם 10I ב-1749 ש"ח בלבד. עוד מציעים בחנות מבצע על מזגן איירמקס (AirMax) מדגם ארט 28 ב-4190 ש"ח במקום 4990 ש"ח.

מזגן כולל התקנה ב-2250 ש"ח בלבד

בעמוד הבא מצאנו מבצע על מזגן פמילי 1 כ"ס הכולל גם התקנה שכוללת 3 מטר צינור, קידוח בבטון ותושבת ב-2250 ש"ח בלבד כולל מע"מ.

מזגן מיני מרכזי תדיראן ואלקטרה במבצע - קיץ 2013

ונסיים עם חברת מזגני התותח שבעמוד הבא מציעים מבחר של מזגני מיני מרכזי של אלקטרה ושל תדיראן במבצע. הנה כמה דוגמאות: מזגן מיני מרכזי תדיראן 3 כ"ס תלת פאזי ב-6857 ש"ח, מזגן מיני מרכזי של אלקטרה אייר 3.5 כ"ס תלת פאזי ב-6467 ש"ח, מזגן מיני מרכזי אלקטרה AIR  עם 3.5 כ"ס חד פאזי ב-6136 ש"ח ו-4 כ"ס ב-6983 ש"ח.

כתבות נוספות באותו נושא:
מזגן עילי או רצפתי?
מחיר התקנת מזגן
איזה מזגן הכי טוב?
מחירון תיקון מזגן

קיר אקוסטי - המדריך השלם

היום בפינת הטיפ הקצר ננסה ללמוד מה זה קיר אקוסטי וכמה עולה להתקין קיר אקוסטי. כל הפרטים, לפניכם.

אם אתם פותחים אולפן הקלטות או חדר חזרות ואם הילד רוצה לנגן תופים או כלי נגינה אחר שמרעיש בבית, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם. בניית קיר אקוסטי ומבודד, יכולה לעזור ולהקל בהרבה על עוצמת הרעש ולהפחיתה ברמה משמעותית וכן לכוון ולעצב את הסאונד הנשלט בתוך החדר.

שימו לב: מבחינה מקצועית אקוסטיקה נועדה לשפר את הסאונד ואילו הבידוד אחראי על הפחתת הרעש, אך מכיוון שכתבה זו עוסקת בתחום זה באופן כללי בלבד, נעסוק כאן בשני המובנים ביחד.

איך בונים קיר אקוסטי?

ובכן, קיר אקוסטי הוא למעשה קיר גבס (או בלוקים) רגיל המחוזק ע"י חומרים מסויימים שעוזרים להפחית את עוצמת הרעש שעוברת בקירות. במידה ומדובר בקיר גבס בודד החומר מוכנס בין שתי מחיצות הגבס אך ברוב המקרים, כדי ליצור אקוסטיקה טובה, מרכיבים שני קירות גבס (קיר גבס כפול) וביניהם מניחים את החומרים האקוסטיים סופגי הרעש.

חומרים סופגי רעש מומלצים

ישנם כמה חומרים שהם הנפוצים והמומלצים ביותר לבידוד ולאקוסטיקה:
  • צמר סלעים
  • צמר זכוכית
  • מלמין
  • יריעות מבודדות
החמור הנפוץ ביותר הוא צמר הסלעים. ברוב אולפני ההקלטות וחדרי החזרות משתמשים בחומר זה לקירות האקוסטיים. גם צמר זכוכית ומלמין משמשים לעיתים קרובות אולפני הקלטות וחדרים אקוסטיים. השימוש ביריעות מבודדות נפוץ בעיקר לבניינים ולמבני תעשייה גדולים.

כמה עולה חיפוי קיר אקוסטי?

עלות קיר אקוסטי משתנה בעיקר לפי סוג החומר שתבחרו לבודד אותו. החומר הזול ביותר הוא צמר זכוכית ואילו היקר ביותר הוא חיפוי קיר בעזרת יריעות מבודדות וכעיקרון, מחיר חיפוי קיר אקוסטי נע בין 50 ש"ח ל-150 ש"ח למ"ר (בהתאם לשימוש בחומרים הנ"ל).

עלות הוספת ממ"ד לבית

רוצים להרחיב את הבית ולהוסיף עוד חדר? הוספת ממ"ד יכולה להיות אופציה טובה עבורכם. מי יכול להוסיף ממ"ד וכמה עולה לבנות ממ"ד? בכתבה שלפניכם.

החל משנת 1990 כל בנייה חדשה חויבה בבניית חדר ממ"ד (מרחב מוגן דירתי) שגודלו הוא לפחות 9 מ"ר. דירות ובתים שנבנו בשנים מוקדמות יותר, לא חוייבו בהוספה זו ולכן קיימים בישראל בתים ודירות רבים שבהם אין ממ"ד בבית.

למי כדאי להוסיף ממ"ד?

מכיוון שמדינת ישראל רוצה מצד אחד לעודד בנייה והוספת ממ"דים בבתים ישנים אך מצד שני אינה יכולה לחייב בעלי בתים ישנים לעשות זאת. ישנם תמריצים מסויימים שיכולים להוות שיקול מכריע בהוספת ממ"ד לדירה.

למשל, בין התמריצים שאפשר למנות הוא פטור מהיטל השבחה שיצמח מהוספת הממ"ד, הקטנת הסכמת רוב השכנים להוספת ממ"ד ל-60 אחוז בלבד במקום 75 אחוזים והקטנת זמן ההמתנה לאישור מהועדה המקומית ל-30 יום בלבד במקום 60-90 יום.

מהו משך הזמן להוספת ממ"ד?

תהליך הוספת ממ"ד לדירה מורכב משני תהליכים - אישורים ובנייה. הזמן להשגת האישורים לאחר כל ההיטלים, אגרות, ועדות ורישיונות עשוי לקחת חודשים רבים. זמן הבנייה משתנה מאוד בין הוספת ממ"ד לבית פרטי להוספת ממ"ד לדירה בניין. כעיקרון, זמן הבנייה הממוצע להוספת ממ"ד בבית פרטי הוא כחודשיים. הוספת ממ"ד בבניין עשוי לקחת קרוב לשנה.

כמה עולה הוספת ממ"ד?

עלות הוספת הממ"ד משתנה כמובן גם היא בין הוספה לבית פרטי או לבניין דירות גדול. היות וישנם סוגים רבים של בנייה (חוקית) של ממ"ד, ניתן למצוא הבדלים גדולים יחסית בין חברה לחברה (יש חברות שיכולות להוזיל את הבנייה בעזרת פטנטים מיוחדים).

מחיר הוספת ממ"ד לבית פרטי - ניתן להעריך כי מחיר הוספת ממ"ד לבית עומד בממוצע על כ-150,000 ש"ח.

מחיר הוספת ממ"ד לדירה בניין - המחיר הממוצע של הוספת ממ"ד לדירה בתוך בניין הוא בין 80,000 ל-120,000 ש"ח.

המלצה: בעמוד הבא של קוטאי יזמות ובנייה, מצאנו מחשבון אוטומטי לחישוב עלות הוספת ממ"ד לפי מספר הדירות המבקשות את ההוספה. כך תוכלו לבדוק מחיר פרטני יותר של הוספת ממ"ד לפי המצב האישי שלכם בבניין.

איפה אפשר למצוא מזרונים זולים?

מחפשים לקנות מזרן זול? בכתבה הבאה אספנו לכם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם למצוא מזרנים זולים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לפני עשרים שנה בערך קניית מזרונים הייתה משהו קטן וזניח שקונים אותו בחטף וממשיכים הלאה. מאז, הטכנולוגיה התפתחה ברבה וגם תרבות הצריכה של העולם המערבי בכלל ושל ישראל בפרט גדלה בהרבה.

כיום, קניית מזרנים היא עניין רציני ביותר (לפחות למי שכמה אלפי שקלים נחשבים אצלו לכאלו) כאשר החברות הגדולות מתאמצות להמציא מחדש באופן קבוע ורצוף פטנטים חדשים וחומרים מיוחדים שתורמים לשמירה על הגב במהלך השינה וכן גורמים לשינה טובה ורגועה יותר.

במקביל לטכנולוגיות ולחידושים בתחום, כך גם מחירי המזרונים מרקיעים שחקים וממצאים רמות שיא של מחירים בכל שנה מחדש. על מחירי המזרונים תוכלו לקרוא באחת הכתבות שכתבנו כאן כבר בעבר.

היום, החלטנו להקדיש את הכתבה למי שמחפש עדיין לקנות מזרון מבלי לבקש הלוואה מהבנק וללא צורך למכור את האוטו, אז איך קונים מזרנים זול, בכתבה שלפניכם.

מזרנים זולים

שיטה ראשונה - לברוח ממותגים

אין זה סוד כי העסק הרציני והמזרנים היקרים ביותר הם המותגים המובילים כגון סילי פוסטרופדי, עמינח, קינג קויל, הולנדייה, אירופלקס וכד'. ישנן כמעט בכל איזור תעשייה חנויות קטנות (לא רשתות) שמוכרות גם מזרנים אלמוניים וזולים במחירים של 1000 ו-2000 ש"ח.

אמנם איכות היא לא הדבר הראשון שניתן לומר על מזרונים אלו אך עדיין, למי שמחפש רק משטח מכובד לשים עליו את הראש ולחסוך הרבה מאוד כסף, זאת האופציה הטובה ביותר.

שיטה שנייה - מבצעים 

גם המותגים וחנויות המזרנים המובילים בישראל צריכים למכור ולהתפרנס ולכן מדי פעם אפשר למצוא מבצעים משמעותיים והנחות די רציניות על מזרנים מכל הסוגים ובכל הדגמים. הנה לדוגמא, כמה מבצעים שאספנו מהרשת שנכונים ליום פרסום כתבה זו (2/4/2013):

אירופלקס - מבצעים

באתר הרשמי של חברת אירופלקס מציעים כמה מזרנים במבצע. למשל, מזרון קומפורטזון ב-3380 ש"ח במקום 4933 ש"ח, מזרון ויטליטי (עם 60 לילות ניסיון) ב-4440 ש"ח במקום 6342 ש"ח ומזרון מדגם רבולושיין (100 אחוז לטקס) ב-4984 ש"ח במקום 7120 ש"ח.

עמינח - מבצעים

באתר של חברת עמינח מציעים כמעט על כל דגמי המזרונים (גם על אלו היוקרתיים ביותר שעולים למעלה מ-10,000 ש"ח) הנחות טרייד אין של 1200 עד 1600 ש"ח.

קינג קויל - מבצעים

ברשת המזרונים "גוד נייט", מציעים מזרוני קינג קויל במבצע על דגמי המזרון קינג קויל אינפיניטי שהם מזרן פואטיק, לג'נד וקררה.

שיטה שלישית - מזרונים יד 2

כן, לא כולם יזרמו עם הטיפ הזה אבל יש הרבה מאוד אנשים שלא כל כך נרתעים מקניית מזרונים מיד שנייה. במיוחד עם עושים בדיקה טובה וקונים מזרן טוב ששמרו עליו והשאירו אותו במצב טוב. ובכן, בבדיקה קלילה שערכנו עבור מזרונים באתר יד 2 הצלחנו למצוא כמעט את כל המותגים המובילים במחיר רצפה (ביחס למחירים שמופיעים בחנויות. אגב, מומלץ גם להסתכל במודעות של חנויות שונות שמופיעות בין המודעות הרגילות שאנשים מפרסמים וגם שם אפשר למצוא מבצעים שווים ביותר על מזרנים, קניית מזרנים מעודפים וכד'.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:
איזה מזרן כדאי לקנות?
רשימת חנויות מזרונים