איזה מצעים לילדים כדאי לקנות?

והפעם בפינת חדשות העיצוב והשיפוץ:האם עדיף ארון קיר או חדר ארונות? איך לבחור כורסת טלוויזיה, סקירת שוק מצעי הילדים בישראל, מדריך צביעה לרהיטים ועוד הרבה דברים טובים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

ארון קיר או חדר ארונות - מה עדיף?

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו בכלל חדר ארונות בבית ורבים נאלצים להסתפק בארון קיר גדול. הכתבה הבאה מיועדת למי שכן יש מקום בבית לחדר ארונות ומתלבט האם בכלל זה כדאי. הכתבה סוקרת את היתרונות והחסרונות של ארונן קיר ושל חדר ארונות וכן, עוזרת לתכנן את הארון עוד בשלב הבנייה בעזרת שרטוטים והסברים מפורטים.

איך לצבוע רהיטים?

גם אם הרהיטים נראים ישנים, זה עדיין לא אומר שצריך לזרוק אותם לפח, בעזרת המדריך המצוין הבא, תוכלו ללמוד איך לצבוע כל רהיט ולחדשו החל מאיך לצבוע ארון פורמייקה ועד איך לצבוע כיסא פלסטיק.

איזה כורסת טלוויזיה לבחור?

אחד הפינוקים השווים ביותר בסלון הוא כורסת טלוויזיה. המדריך הבא יעזור לכם לדעת איזה דגשים ומה כדאי לדעת לפני שקונים כורסת טלוויזיה.

כמה עולים מצעים לילדים?

רוצים לקנות מצעים חדשים לילדים, הכתבה הבאה עשתה סדר בעניין ובדקה מחירים של מצעי ילדים של חנויות וחברות שונות כגון מצעים של הלו קיטי, מצעים של מעשה בחמישה בלונים ועוד ובמגוון חנויות כגון איקאה, הום ורדינון, KAS, כיתן, דארלן ועוד.

עלות התקנת מזגן?

כמה אורך הצנרת משפיע על מחיר התקנת מזגן? האם הוספת נקודת חשמל מייקרת את מחיר התקרה? איזה קידוח יכול לייקר את ההתקנה ועוד פרמטרים שישפיעו על מחיר התקנת המזגן בכתבה הבאה.

טיפים לאירוח בחצר או בגינה

אירוח בחוץ הוא תמיד דבר נחמד ונעים בעיקר שמדובר בחודשי האביב. הכתבה הבאה מעניקה לכם סדרת כללים והמלצות לאירוח בחוץ כגון סידורי ישיבה, פרחים מומלצים, טיפים לעריכת וסידור השולחן בחצר, בחירת כלים נכונים ומתאימים ועוד הרבה. מומלץ.

איך לתכנן פינת אוכל?

לסיום, המאמר הבא ייתן לכן וילמד אתכם בצורה מעמיקה איך לתכנון נכון את פינת האוכל כשבונים או משפצים את הבית. המדריך סוקר את כל ההיבטים של פינת האוכל, החל מהמיקום והלוקיישן של פינת האוכל ועד לבחירה נכונה של שולחן האוכל והכיסאות.

עיצוב הבית לפי פנג שוואי - המדריך השלם

איך לעצב את הסלון לפי הפנג שוואי? למי זה בכלל מתאים? בואו לקרוא את כל הטיפים על עיצוב פנים בפנג שוואי כולל - כמה עולה ייעוץ פנג שוואי בישראל? כל התשובות, בכתבה שלפניכם.

אחד הטרנדים שממשיכים לתפוס תאוצה בתחום עיצוב הפנים בישראל הוא השימוש במעצבי פנים שעובדים בשיטת הפנג שוואי ומיישמים את התורה בעיצוב הבית. במדריך הבא ננסה לתת לכם על רגל אחת הסבר וסקירה על שיטת עיצוב זאת ונבדוק מהי הדרך הנכונה לבחור יועץ, כמה זה עולה ולמי זה מתאים.

מה זה פנג שוואי?

למי שעדיין לא שמע על המושג, פנג שוואי או (פנג שווי) היא שיטה סינית עתיקה מאוד לסידור וארגון על פי עקרונות של שילוב עם הטבע והסביבה החיצונית. שיטה זו עברה הרבה תמורות ושינויים במהלך ההיסטוריה וכיום בעידן המודרני, היא מהווה במקרים רבים גם תפיסה אדריכלית ועיצובית אצל אדריכלים ומעצבי פנים רבים כולל אפילו אצל קבלנים גדולים וחברות בנייה שמזמינים יועצי פנג שוואי לייעוץ לכל הפרוייקט.

מבחינה עיצובית, שיטת הפנג שוואי למעשה מכסה את כל ההיבטים. החל מבחירת הצבעים והתאמת לפי עקרונות השיטה, דרך מיקום, סידור וארגון החפצים והפרטים בתוך הבית ומחוצה לו וכלה בטיהור אנרגטי של הבית שעוסק יותר בהיבטים הרוחניים והאבסטרקטיים.

פנג שוואי - למי זה מתאים?

מכיוון ששיטה זו נחשבת לשיטה "רוחנית" בניגוד לתפיסות יותר ראליסטיות, לא כולם מתחברים לדרך זו ולכן, כדאי לחשוב ולברר היטב לפני שאתם מחליטים להשתמש בייעוץ פנג שוואי לבית. רק לצורך הדוגמא, אפילו למועד השיפוץ או הבנייה יש חשיבות עיצובית והיא נקבעת על פי "מפת הכוכבים המעופפים". לכן, אם החשיבה שלכם קצת שונה מזו, לא מומלץ לכם להשתמש בשיטה זו.

איך לעצב את הבית לפי פנג שוואי?

כדי להיכנס לצד היותר פרקטי של עיצוב עם פנג שוואי, אספנו לכם כמה מדריכים טובים שעוסקים בהיבטים השונים של העיצוב בחלקים השונים של הבית. להלן התוצאות:

עיצוב הדלתות והחלונות בעזרת פנג שוואי

במאמר הבא למשל, תוכלו ללמוד כיצד לבחור את הפתחים בבית הכוללים למעשה את הדלתות והחלונות בצורה נכונה, כיצד לקבוע את גודלם של הפתחים, כיצד למקם את הדלתות והחלונות וכיצד להשתמש נכון בנוף ובאור שמבחוץ.

עיצוב מטבח לפי פנג שוואי

המדריך המקיף בעמוד הבא סוקר עבורכם את כל ההיבטים השונים בעיצוב מטבח לפי הפנג שווי. למשל, היכן למקם את מוצרי החשמל השונים (מקרר, תנור, כיריים, קולט אדים או אי מטבח) בצורה נכונה לפי חוקי הפנג שוואי, כיצד לסדר את ארונות המטבח וכד'.

עיצוב חדר שינה לפי הפנג שוואי

גם אצל חדר הילדים יש לשיטת הפנג שוואי מה לומר. הכתבה הבאה תציג לכם כמה עקרונות חשובים לפי תורה זו בעיצוב חדר הילדים כגון היכן למקם את מיטות הילדים ביחס לחלונות החדר, אילו מצעים לקנות ובאילו צבעים, איזה שטיח לחדר ילדים לבחור וגם כמובן אילו צבעים מומלצים לצביעת קירות חדר הילדים.

עיצוב חדר שינה לפי הפנג שוואי

הכתבה המצויינת הבאה מציעה לכם כמה טיפים והמלצות חשובות (יחד עם תמונות נפלאות) לעיצוב חדר השינה לפי הפנג שוואי כמו למשל, כיצד לסדר את הכניסה לחדר, כיצד לבחור מזרן, איך לסדר את השידות שלצד המיטה וכמובן בחירת צבים ותאורה מתאימים.

עיצוב סלון לפי הפנג שוואי

והנה גם המאמר הבא שיעזור לכם בעיצוב הסלון ופינת האוכל לפי שיטת הפנג שוואי בו תוכלו ללמוד כיצד למקם נכון את הספות והכורסאות, אילו פריטים וחפצי נוי יתאימו במיוחד, תמונות המתאימות לפינת האוכל ועוד.

דוגמאות וגלריית תמונות של עיצוב הבית בשיטת הפנג שוואי

האתר HGTV מציג בעמוד הבא רשימה ענקית של דוגמאות ורעיונות לעיצוב חדרים שונים בבית עם הרבה מאוד תמונות והסברים. מומלץ לבדוק!

כמה עולה יועץ פאנג שוואי לעיצוב הבית?

לסיום, בדקנו מהו מחיר ייעוץ פאנג שוואי שגובה בממוצע יועץ ואדריכל פנים מקצועי. ובכן, לפי הבדיקה שלנו, מחיר ייעוץ פנג שוואי עבור בית חדש נע בין 1000 ל-2500 דולר. על עיצוב בית קיים, המחיר צפוי להיות נמוך יותר ובאיזור ה-3000-4000 ש"ח.

עלות השכרת מנוף להובלת דירה

והיום בפינת הטיפ הקצר שלנו: כמה עולה לשכור מנוף מעלית משא להובלת דירה? התשובה, בטיפ שלפניכם.

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות הובלה של בתים ומשרדים מציעים גם שירות של מנוף מעלית או מעלית משא לצורך מעבר מהיר ובטוח יותר של חפצים כבדים מקומות גבוהות. היום בפינת הטיפ שלנו נלמד מה זה בדיוק מנוף מעלית וכמה זה עולה.

מה זה מעלית משא?

מעלית משא (או מנוף מעלית) היא למעשה משאית מיוחדת עם מנוף המורכב בחלקה האחורי של המשאית ומסוגל לסחוב חפצים כבדים מאוד בגובה רב (תלוי כמובן בסוג המנוף). 

מי צריך את זה?

נכון, המובילים יכולים להרים בעצמם כמעט הכל אבל ישנם מקרים בעייתיים של בתים בקומות גבוהות עם מעלית צרה במיוחד או ללא מעלית בכלל ואז מובילים רבים או מסרבים לבצע את העבודה בעצמם או שגובים תוספת גבוהה במיוחד על הטרחה.

במצבים אלו, השימוש במשאית עם מנוף היא התשובה הטובה ביותר וגם המהירה והבטוחה ביותר מצד שני הגורמים (בעל הדירה והמוביל).

עלות משאית מנוף להובלת דירה

ובכן, מחיר השכרת משאית מסוג זה מתומחרת ברוב המקרים לפי שעת עבודה כאשר המחיר מתחיל בסביבות ה-200 ש"ח לשעת עבודה למנוף קטן שיכול להגיע לא יותר מקומה רביעית. אם מדובר בקומה גבוהה יותר, המחיריהיה במוצע סביב ה-450 ש"ח לשעת עבודה כאשר גובה הקומה יהיה הפקטור שישפיע על המחיר.

אביזרים לבריכה

מחפשים אביזרים לבריכה? בכתבה הבאה סקרנו לכם את כל סוגי האביזרים והתוספות לבריכה החל ממוצרי ניקיון ותחזוקה ועד תוספות עיצוביות שונות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

באחת הכתבות הקודמות שלנו בה עסקנו במחיר בניית בריכה ביתית ועל סוגי הבנייה השונים, הבטחנו לכם שנסקור לכם גם את תחום האיבזור לבריכה ונבדוק אילו אביזרים ותוספות לבריכה נמכרים בחנויות השונות ומה המחירים המוצעים. להלן התוצאות.

אביזרים לבריכה

שוק האביזרים לבריכה הוא גדול ביותר ומציע מגוון מוצרים משלימים בתחומים שונים, בכתבה הבאה נציג לכם את המוצרים השונים לפי חלוקה לקטיגוריות.

אביזרים לבריכה - ניקיון

אחד מהפקטורים החשובים ביותר בתחזוקה הבריכה הוא הניקיון. כמו בכל תחום ישנם מגוון מוצרים שיעזרו לכם לעשות זאת טוב יותר וקל יותר. הנה כמה מוצרים שיכולים לעניין אתכם:

רובוט לניקוי בריכה - בדומה לשואב האבק הרובוטי לניקוי רצפה, אפשר למצוא בחנויות אביזרים לבריכה רובוטים לניקוי הבריכה הפועלים לבד ומנקים את כל הלכלוכים מהמים, כולל בפינות. טווח מחירים: בין 1500 ל-8000 ש"ח בהתאם לסוג הרובוט ולדגם שאתם בוחרים.

שואב חשמלי לבריכה - אם הרובוט יקר לכם, אפשר לקנות שואב לבריכה חשמלי עם מוט ארוך המותאם במיוחד לניקוי לכלוכים מהמים. מחירים: החל מ-300 ש"ח למוצרים הפשוטים ועד 1000 ש"ח.

רשת עלים - ואם אתם ממש לא מעוניינים להשקיע בתחום הזה, תמיד אפשר לקנות רשת עלים ולעבוד קצת יותר קשה כדי לנקות את הלכלוך מהבריכה. מחירים: כמה עשרות שקלים בודדים.

אביזרים לבריכה - תחזוקה

כדי שתוכלו להשתמש הרבה פעמים במי הבריכה ללא צורך בהחלפת המים, נדרשת פעולת חיטוי המים בעזרת חומרים מיוחדים וכן מסננים ופילטרים שיגרמו למים שלכם להיות נקיים וצלולים. גם כאן, ישנם מערכות חשמליות ואוטומטיות שעושות לכן את כל העבודה ומוצרים פשוטים אם אתם מעוניינים לחסוך ולעשות את העבודה בעצמכם:

משאבות ומסננים לבריכה - כדי לנקות ולבצע סירקולציה של המים בבריכה, יש להשתמש במשאבה ובמסננים (מסנן חול או מסנן פילטר) מסננים אלו הממוקמים במשאבת המים של הבריכה ועוזרים לשמור על ניקיון של המים בבריכה. טווח מחירים: בין 1500 ל-3500 ש"ח בממוצע.

מערכת כלור אוטומטית - מתקנים אלו מוצמדים לצינור המים ולמשאבת המים ומוצאים את כמות הכלור הרצויה לפי ההגדרות שאתם מגדירים מראש. מחירים: בסביבות ה-1000 ש"ח.

ערכת בדיקת המים בבריכה - כדי לדעת מה אחוזי הכלור ושאר הכימיקלים בבריכה, אפשר לקנות ערכת בדיקה מטבליות או מקלונים שיעזרו לכם לדעת ממה מורכבים המים שלכם ומה יש לעשות לפי התוצאות. מחירים: עד 100 ש"ח.

תאורה לבריכה

בכל הקשור לתאורה לבריכה, התאורה השולטת היא תאורת לד. המשחק כאן הוא בעיקר של עיצובים וצבעים. כך למשל תוכלו למצוא מנורות צפות לבריכה, מנורות מחליפות צבעים ואפילו מנורות הכוללות מזרקת מים. מבחינת מחירים, רוב סוגי המנורות לבריכה לא עוברות את ה-1000 ש"ח ורובם אף ברף התחתון שלו.

תוספות שונות לבריכה

מקלחון סולארי לבריכה - כדי שתוכלו להתקלח בגינה ובחצר ולהיכנס נקיים לבית, החנויות לאביזרים לבריכה, מציעים מקלחון סולארי הפועל מאנרגיית השמש ומספק מים חמים בכל שעות היום. מחירים: בין 1000 ל-2000 ש"ח.

מפלים ומזרקות - מוצרים אלו נועדו אך ורק לעיצוב ומראה הבריכה. ישנם סוגים שונים של מפלי מים ומזרקות מים לבריכה כגון מפלים מדופן הבריכה, מפל עם תאורה מובנית, מזרקותל העובדות על לחץ המים של המשאבה וכד'. טווח המחירים: החל מ-400 ש"ח למפלים פשוטים וקטנים ועד ל-3000 ש"ח למזרקות ומפלי מים מורכבים וגדולים.

כיסויים לבריכה - ישנם שני סוגים עיקריים לכיסוי לבריכה. הראשון הוא כיסוי צף העשוי מחומר מיוחד ששומר על המים ומונע את אידוי הכלור. מחיר כיסוי צף לא עובר את ה-100 ש"ח. בנוסף, אם אתם רוצים לקנות מתקן טלסקופי שיעזור לכם להתקין את הכיסוי על הבריכה, תיאלצו להיפרד מסכום של 1500 ש"ח בממוצע שזה מחיר המתקן.

ולסיום, לצד הכיסויים הצפים לבריכה אפשר למצוא גם כיסויי פרימיום כמו למשל כיסוי תריסים חשמלי שעובד על מערכת הידראולית וסוגר או פותח את הכיסוי בלחיצת כפתור. המחיר אגב (תחזיקו חזק), הוא בין 25,000 ל-35,000 ש"ח.