וילונות לחדר שינה

מתלבטים איזה וילון לחדר שינה לקנות? אספנו לכם כמה מדריכים וגלריות עם המון רעיונות וטיפים לקניית וילונות מעוצבים לחדר שינה. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

הכתבה שלנו היום מיועדת עבור מי שמחפש לשנות ולעצב את חדר השינה שלו. אחד האלמנטים שמוסיפים ומשפיעים רבות על עיצוב חדר השינה הם וילונות מעוצבים המתאימים לקו העיצוב הנדרש. לכן, בכתבה הבאה תוכלו לקרוא המלצות על כמה מדריכים שסוקרים את סוגי הוילונות שמתאימים לחדר שינה, על גלריות של וילונות מעוצבים מתוך אתרי חנויות מובחרות לוילונות וגם טיפים ועצות שיעזרו לכם לבחור את הוילון המתאים ואנו מקווים שכתבה זו תוכל לעזור לכם במקצת.

וילונות לחדר שינה 

כמו בכל חדר בבית, גם לחדר שינה יש את הייחודיות שלו ואת ההתאמות הנדרשות לצורך כך ולכן, בשונה מחדר הסלון לדוגמא, שמחפשים וילון לחדר שינה, הדגשים הם שונים וצריכים להיות מותאמים בצורה אחרת כגון מות הצללה, עובי הבד, צבע הבד וכד'.

הכתבה הבאה מאתר הום דקור מתייחסת בדיוק לעניין הזה וסוקרת היטב את תחום הוילונות לחדר שינה. בכתבה תוכלו לקרוא על סוגי וילונות כגון וילון דואט (וילון פליסה), וילונות רומאים (ידניים וחשמליים) וגם על סוג התפירה של וילונות רומאים (וילון תפירה אוסטרי, וילון רומאי רך, וילון רומי קלאסי וכו').

אם אין לכם בעיה עם מדריכים באנגלית, במדריך הבא תוכלו למצוא 5 רעיונות שונים מצויינים לבחירה נכונה של וילון לחדר שינה לפי סוג העיצוב (וינטג', רומנטי, קלאסי וכד')

גלריה של תמונות של וילונות לחדר שינה

כל המדריכים בעולם לא ייתנו לכם את אותה השראה כמו תמונות.הנה כמה קישורים לגלריות של וילונות מעצובים לחדר שינה בכל הסוגים והסגנונות:

בעמוד הבא מתוך אתר "הדירה" תוכלו למצוא גלריה גדולה מאוד של תמונות של וילונות חדר שינה המחולקות לפי קטיגוריות רבות שיעזרו לכם למקד את חיפושכם כמו למשל סוג ההצללה, סוג הטקסטיל, סוג הדקורציה וגם לפי סוגי הוילונות כגון וילון רומאי, וילון קשירה, וילונות פלדים, וילון רינגים, וילון חוטים או וילון כותרת. מומלץ!

ולסיום, באתר של חנות הוילונות "ענק הוילונות" תוכלו למצוא גלריה נפלאה של וילונות לחדר שינה בכל הסוגים והסגנונות (פלאדים, וילון רומי, וילון אוסטרי, וילון פינתי ועוד רעיונות רבים).

כמה עולה תיקון תריס?

יש לכם תריס שבור? התריס החשמלי לא פועל? לפני שאתם מזמינים את המומחה, בואו לראות כמה זה יעלה לכם. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

תקלות בתריס הן דבר שכיח מאוד וכמעט כל בעל דירה נתקל בתקלה כזו או אחרת. ברמת העיקרון, מחיר תיקון תריסים נע בין 150 ש"ח ל-350 ש"ח כאשר ברוב המקרים, מחיר תיקון תריס חשמלי יהיה גבוה יותר מתיקון תריס ידני.

היום בבלוג החלטנו לבדוק ברשת מהם התקלות האופייניות בתריסים ולבדוק מהם מחירי תיקון התריסים בממוצע לפי מידע שבדקנו באתרים מקצועיים ובאתרים של טכנאי תיקון תריסים ברחבי הארץ.

מחיר תיקון תריסים

באופן כללי, ניתן לומר כי רוב התקלות בתריסים קורות בעיקר בתריסים מן הדור הישן שבהם השלבים עשויים מפלסטיק אשר נהרס כתוצאה משברי מזג האוויר ומתבלה מהר וכן מגיעים עם רצועת בד שנקרעת כתוצאה משימוש רב במשך שנים.

כיום כמעט ולא ניתן למצוא תריסים העשויים מחומרים אלו וברוב המכריע של המקרים, שלבי התריסים עשויים מאלומיניום ולא מפלסטיק והרצועות עשויות מחומר סינטטי חזק ולא בד ומגיעות ללא מנגנון קפיצי שנוטה להתקלקל הרבה מאוד פעמים.

להלן "מחירון" ממוצע של תיקון תריסים שאספנו מאתרים רבים ברשת. להלן התוצאות:

מחיר החלפת רצועה בתריס ידני - אחת התקלות השכיחות ביותר היא החלפת רצועה בתריס. המחיר הממוצע להחלפת הרצועות בתריס ידני היא בין 150 ל-230 ש"ח.

מחיר החלפת רצועה בתריס חשמלי - רוב התיקונים בתריס חשמלי יקרים יותר מהתריס ידני ולכן גם החלפת רצועות בתריס חשמלי יקרים יותר ונעים בין 250 ל-350 ש"ח.

מחיר תיקון ארגז תריס - תופעה פחות נפוצה בתקלות בתריסים היא תקלה בארגז התריס. מבדיקה שערכנו, מחיר תיקון ארגז תריס מתחיל בסביבות ה-200 ש"ח ומגיע (בהתאם לסוג התריס) ל-320 ש"ח.

מחיר החלפת שלב בתריס - טווח המחירים הממוצע של החלפת שלבים בתריס ידני או חשמלי נע בין 200 ל-400 ש"ח.

מחיר שחרור תריס - כ-200 ש"ח בממוצע.

מחיר ביקור טכנאי תיקון תריסים - בין 150 ל-250 ש"ח.

תיקון תריס חשמלי תקוע

התקלה היקרה ביותר בתיקון תריסים היא תקלה במנוע החשמלי של התריס. לפני הכל, כדאי לוודא שהסתיימה תקופת האחריות (לרוב כ-5 שנות אחריות) אחרת אין לכם צורך לשלם לטכנאי אלא להזמין את הטכנאי של החברה דרך האחריות.

מחיר תיקון מנוע של תריס חשמלי הוא כמובן היקר ביותר. ישנם מקרים בהם ניתן לתקן ולכייל מחדש את המנוע ובכך לחסוך לא מעט כסף וישנם מקרים בהם אין ברירה ויש צורך בהחלפת המנוע של התריס.

מחיר החלפת חבל בתריס חשמלי - כ-300 ש"ח בממוצע.

מחיר תיקון תריס חשמלי תקוע - לפעמים יש ניתוק בין השלבים בתריס חשמלי במקרה כזה נדרש להחליף רק את אחד השלבים. מחיר תיקון כזה הממוצע הוא כ-300 ש"ח.

מחיר תיקון מנוע של תריס חשמלי - אם מדובר אך ורק בתיקון של תקלה במנוע ולא החלפת כל המנוע המחיר הממוצע הוא בין 300 ל-600 ש"ח לתיקון.

מחיר החלפת מנוע בתריס חשמלי - במקרים בהם לא ניתן לתקן את התקלה יש צורך בהחלפת המנוע. מחיר החלפת מנוע בתריס חשמלי מתחיל באיזור ה-700 ש"ח למנוע סיני בתריס קטן ויכול להגיע גם ל-2000 ש"ח ויותר עבור מנוע של חברה מוכרת יותר כגון חברת סימו או חברת סומפי בתריס חשמלי גדול.

פרמטרים אשר משפיעים על מחיר התיקון

ישנם כמה פרמטרים בסיסיים שמשפיעים ישירות על מחיר תיקון התריס:

גודל התריס - לא תמיד גודל התריס משפיע על המחיר (בהחלפת רצועה למשל אין הבדל במחיר) אך במקרים מסויימים כגון החלפת המנוע, החלפת שלבים ועוד גודל התריס יכול להשפיע הרבה מאוד על המחיר.

סוג התריס - חשמלי או ידני.

סגנון  התריס - תריס ציר, תריס גלילה תריס הזזה.


איך לבחור שיש למטבח?

והפעם בפינת חדשות עיצוב הפנים שלנו - טיפים לעיצוב מטבח, איך לבחור משטח עבודה למטבח, המלצות לכלי מטבח מדליקים וגם מבט למטבחים יוקרתיים במיוחד.

ברוכים הבאים לפינת החדשות שלנו בה מדי עת אנו מביאים לכם את הכתבות והחדשות הכי מעניינות ברשת בתחום הבנייה והעיצוב. את פינת החדשות שלנו הפעם החלטנו להקדיש לתחום המטבחים ומצאנו לכם כמה כתבות שוות בהחלט. מקווים שתיהנו.

איך לבחור משטח עבודה למטבח?

אחד האביזרים החשובים ביותר במטבח (אולי לאחר ארונות המטבח) הוא משטח העבודה של המטבח. אם בשנים עברו, משטחי העבודה במטבח היו עשויים רק משיש, הרי שהיום הטכנולוגיה הביאה עימה מגוון סוגים של משטחי עבודה שונים.

הכתבה הבאה שפורסמה באתר הדירה, מציעה לכם מדריך מצוין שיעזור לכם להכיר את כל סוגי משטחי העבודה הקיימים כיום כגון קוריאן, קיסר, נירוסטה או עץ וללמוד מהם היתרונות והחסרונות בכל אחד ממשטחי העבודה. מומלץ ביותר!

איך לעצב את המטבח בקלות?

עיצוב מטבח הוא בהחלט תחום של מקצוענים אך למרות זאת ישנם הרבה מאוד דברים שכל אחד יכול לעשות כדי להפוך את המטבח שלו למעניין ומיוחד. במדריך הבא מתוך האתר בניין ודיור החליטו להציג לכם 5 פעולות שבעזרתם תוכלו לעצב מטבח סטייליסטי כאשר כל פעולה נוגעת לתחום אחר של העיצוב כגון גישה ונוחות, תאורה, ארונות המטבח, פתרונות אחסון וסטיילינג.

מוצרי מטבח מדליקים

הכתבה הנחמדה הבאה מאתר עכבר העיר יצאה לחפש אחר מוצרי מטבח שמתאימים ל...עצלנים. אז למי שאוהב את כל הגאדג'טים הקטנים שהופכים את החיים במטבח לקלים יותר, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם. תוכלו למצוא למשל שפריצר לליומנים, קולפן תפוח אדמה שמקלף תפו"א ב-10 שניות, כלי להכנת ביצה קשה במיקרוגל ואפילו מזלג עם מאוורר! בקיצור חוויה לאוהבי גאדג'טים למטבח.

איך נראה מטבח יוקרתי אמיתי?

ונקנח בכתבה נוספת מתוך אתר הדירה שתעניק לכם הצצה למטבחים יוקרתיים ביותר שמחירם מתחיל ב-140,000 ש"ח ומגיע עד ללא פחות לכמעט 800,000 ש"ח. בין החברות תוכלו למצוא את חברת רגבה, אבן קיסר, בופי, מטבחי לוגת, מטבחי Heaker, ארבעה נגרים, בולטהאופ, מטבחי בופי ועוד.

כמה עולה פרגולה?

מתכננים לבנות פרגולה במרפסת? הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם. בדקנו ברשת באתרים ופורומים שונים מהו מחיר פרגולה, איזו פרגולה הכי זולה ועוד כמה טיפים מועלים. כתבה ראשונה בסדרה.

הפעם בבלוג החלטנו לפתוח בסדרת כתבות חדשה על פרגולות שתקיף את כל התחום בצורה מקצועית ועניינית. הכתבה הראשונה בסדרה תעסוק במחירי פרגולות ממוצעים כפי שמצאנו בבדיקה שערכנו במספר אתרים ופורומים שמתמחים בפרגולות כדי לנסות ולהרכיב לכם מעין מחירון ממוצע של בניית פרגולות.

ובכן, כדי לדעת כמה עולה בניית פרגולה יש לבדוק קודם כל מה סוגי הפרגולות הנפוצים כיום בישראל וללמוד מהו מחיר בנייה של כל פרגולה לפי סוג. הכתבה הראשונה תעסוק בפרגולות עץ. להלן פירוט של של סוגי הפרגולות מעץ הנפוצות ביותר בישראל לצד מחירים ממוצעים בשוק.

מחיר פרגולות עץ

פרגולות עץ הן הפרגולות הנפוצות ביותר בישראל וברוב הגינות והמרפסות, רוב הסיכויים שתיתקלו בפרגולות אלו. פרגולות עץ מתחלקות לארבעה סוגים שונים:

פרגולות עץ אורן פיני

פרגולות העשויות מעץ אורן ונחשבות לפרגולות עץ הזולות ביותר. קל לזהות אותן לפי המראה הטבעי של העץ. פרגולות אלו מחזקות מעמד הכי פחות זמן ביחס לסוגים האחרים.

מחיר פרגולת עץ אורן פיני : בין 300 ל-400 ש"ח למ"ר.

פרגולות עץ רב שכבתי

פרגולות עץ אלו הן מיוחדות ביותר בעיקר מפני אופן הכנתן. את הפרגולה הזאת בונים בעזרת שכבות רבות של עץ וכך אפשר לקבל גם עץ חזק ועמיד לזמן רב וגם משחק עיצובי שאפשר ליצור כמו למשל פרגולה עם קשת פרגולה מעוגלת וכו'.

מחיר פרגולת עץ רב שכבתי: בין 400 ל-500 ש"ח למ"ר בממוצע.

פרגולות עץ גושן 

פרגולות נפוצות ביותר העשויות ברוב המקרים מעץ קליר, אלון, פינגר, אשוח, דאגלאס פייר או המלוק (טיפ חשוב: עץ אורן אינו נחשב לעץ גושני).

מחיר פרגולות עץ גושני:  פרגולות אלו הן היקרות ביותר וטווח המחירים שלהן מתחיל ב-500 ש"ח ויכול להגיע ל-700 ש"ח למטר רבוע.

פרגולות תלויות 

לצד הפרגולות הנפוצות שעומדות על עמודים, ישנן את הפרגולות התלויות (ישנם חברות המכנות אותן פרגולה מרחפת). פרגולות אלו מקובעות לקיר בעזרת כבלים מיוחדים וחזקים ודורשים תכנון רב. מכיוון שפרגולות אלו הן מורכבות לבנייה, הן דורשות היתר של מהנדס מורשה.

מחיר פרגולות תלויות: הטכניקה של פרגולה תלויה יכולה להתבצע בכל סוגי הפרגולות מעץ וברוב המקרים המחיר יהיה תוספת של בין 20 ל-30 ש"ח עבור הפרגולה התלויה.

מה מייקר את עלות הפרגולה?

מלבד סוג הפרגולה, ישנם פרמטרים נוספים שישפיעו על מחיר הפרגולה ויקבעו אם היא תהיה פרגולה זולה או יקרה. להלן כמה מן הפרמטרים האלו:

עובי וכיסוי קורות העץ  - כיסוי העמודים יכול להשפיע רבות על מחיר ולהוות תוספת של עד כ-30 ש"ח למ"ר. כיסויים מקובלים הם במבוק עבה, במבוק דק, קורות עץ דקות (לאטות), רשת עץ, כיסוי רעפים וכו'.

סוג הקרקע - עוד פרמטר שמשפיע על תמחור הפרגולה הוא האם הפרגולה צמודה לבית או נמצאת בשטח פתוח.

קרקע ללא רצפה - גם על בניית פרגולה על קרקע שאינה מרוצפת רוב החברות ידרשו תוספת מחיר של כ-20 ש"ח למטר מרובע.