עודפים של קרמיקה

מחפשים חנויות עודפים של קרמיקה? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם כמה המלצות לחנויות המוכרות עודפים של קרמיקה ברחבי הארץ. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחת הדרכים המומלצות ביותר לקנות קרמיקה בזול היא באמצעות חנויות עודפים. העיקרון בחנויות אלו הוא פשוט מאוד - חברות הקרמיקה הגדולות מייצרות את הקרמיקה בסדרות גדולות המשווקות לקהל הרחב ומדי שנה מחליפות ומחדשות את הסדרות. כתוצאה מכך, מדי שנה החברות נשארות עם שאריות מסדרות אחרות והן נאלצות למכור אותן במחיר מוזל יותר כדי "להיפטר" מהן מהר.

כיום ישנן חנויות רבות המתמחות בעיקר במכירת עודפים של קרמיקה ואף רשתות גדולות שפתחו סניפים מיוחדים שמציעים עודפי קרמיקה בלבד. כמובן מחיר קרמיקה מעודפים הוא זול ונמוך בצורה משמעותית מקרמיקה בחנות רגילה.

רוב חנויות אלו מתרכזות באיזורי תעשייה גדולים בערים הגדולות כגון איזור תלפיות בירושלים, איזור תעשייה נשר בחיפה וצומת סגולה או צומת ביל"ו במרכז.

המלצה חשובה: אנשים רבים נוטים לטעות ולחשוב שעודפים של קרמיקה הן סוג ב' או מוצרים פגומים ולכן הן זולים אך זו טעות נפוצה לחשוב כך מכיוון שמדובר כאן על שאריות מסדרות ייצור ולא במוצרים פגומים.

קרמיקה - עודפים

כפי שציינו, ישנן כיון מספר חנויות המתמחות במכירת קרמיקה מעודפים. להלן רשימה של כמה חנויות המתמחות בכך:

אלוני עודפים

חברת אלוני היא חברה המתמחה בריצוף וחיפוי לבית ולבניין ומוכרת את כל סוגי הריצוף כגון קרמיקה, גרניט פורצלן, טרצו, אבן שיש וכו'. לחברה שישה סניפים של חנויות קרמיקה רגילות אך שני סניפים נוספים של עודפים בלבד:
  • אלוני עודפים פתח תקווה  - ממוקם בצומת סגולה. טל' - 03-9047778
  • אלוני עודפים חיפה - ממוקם באיזור התעשייה נשר. טל' - 04-8205555
 נגב עודפים 

עוד אחת מהחברות המובילות בישראל לייצור מוצרי בנייה היא חברת נגב. החברה מציעה סוגים רבים של גרניט פורצלן, קרמיקה ועוד בסדרות ייצור רבות ובדגמים שונים. גם לחברת נגב שני סניפים של עודפים:
  • נגב עודפים פתח תקווה - ממוקם גם הוא בצומת סגולה. טל' - 03-9309727
  • נגב עודפים צומת ביל"ו - ממוקם באיזור התעשייה הגדול לי רחובות בצומת ביל"ו. טל' - 03-9436900
ויה ארקדיה עודפים (סופר קרמיק עודפים)

גם רשת ויה ארקדיה מציעה סניף אאוטלט משלה בצומת סגולה. טל' - 03-9394640

עוד כמה חנויות שמציעות במקביל למוצרים רגילים גם קרמיקה וגרניט פורצלן מעודפים שכדאי לבדוק הן:
  • חזי בנק
  • קרמיק דיפו
  • 7 סטון

ידיות לדלתות

איפה אפשר לקנות ידיות מעוצבות לדלתות? כמה זה עולה? איך לבחור ידית מתאימה לדלת? על שאלות אלו ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד מהאלמנטים שמשפיעים מאוד על עיצוב ומראה הדלת היא הידית (עד כדי כך שישנו ערך שלם בויקיפדיה רק על ידית לדלת) ובחירה והתאמה נכונה של הידית לדלת תעשה את ההבדל בין דלת סטנדרטית לדלת מעוצבת.

בכתבה הבאה בדקנו מהם המחירים הממוצעים של ידיות לדלתות מעוצבות ואיכותיות וכמה עולה ידית לדלת זולה. בנוסף, נציג בפניכם רשימה של כמה חנויות וחברות מובילות ברחבי הארץ המתמחות בפרזול בכלל ובידיות לדלתות בפרט.

איך לבחור ידית לדלת?

מעבר לבחירת הידית מבחינה עיצובית, יש כמה כללים בסיסיים שצריך לבדוק לפני שניגשים לקנות ידיות לדלתות הפנים בבית:
  • חומר הידית - החומר שממנו עשויה הידית הוא אלמנט חשוב ביותר והוא יקבע את איכות וחוזק הידית כדי שתחזיק מעמד זמן רב. החומרים הנפוצים להכנת ידיות היום הם (נירוסטה, מתכת או ברזל)
  • סוג הידית - ישנם כמה סוגים שונים של ידיות לדלתות (עגולות, ישרות) כאשר ההבדלים ביניהן הם עיצוביים בלבד.
  • מנגנון - כיום ניתן למצוא בחנויות השונות ידיות עם מנגנונים מיוחדים כגון ידית עם מנגנון מגנט, או ידית עם נעילה באמצעות כפתור בחלק העליון של הידית.
מחיר ידית לדלת

כדי לדעת מהם מחירי ידיות לדלתות בדקנו במספר חנויות וחברות פרזול ברשת ומצאנו כי טווח המחירים מתחיל מ-50 ש"ח לידית פשוטה ומגיע עד ל-400 ש"ח ומעלה לידית מעוצבת ויוקרתית (כמובן שאם אתם מחפשים ידית זולה ביותר תמיד תוכלו למצוא ידיות פלסטיק בכמה עשרות שקלים בודדים).

חנויות המוכרות ידיות לדלתות

ישנן חברות וחנויות פרזול רבות בישראל שמוכרות מגוון סוגים של ידיות. להלן רשימה של כמה מהן:

אלוני פרזול 

חנות גדולה מאוד לידיות לדלתות פנים או דלתות כניסה הממוקמת בעפולה אך מציעה למכירה ידיות גם באתר של החברה. קטלוג הידיות של החברה מורכב מכמה סדרות שונות כגון: ידיות יוקרתיות, ידיות מודרניות או ידיות נפחות וגם מנגנונים מיוחדים כגון ידיות משיכה, ידיות עם כיסוי למנעול או ידיות הזזה. בנוסף, מציעה החנות גם ידיות מעוצבות של בית המעצבים רפאלי.

כתובת האתר: www.aloni-pirzul.co.il

דומיסיל

חברה גדולה המייבאת ומשווקת מגוון מוצרי פרזול לבית ולבניין ובין היתר מתמחהבידיות מסוגים שונים לדלתות. החברה מציעה דגמים וסוגים רבים של ידיות כגון ידיות משיכה, ידיות שקועות, ידיות כפתור וגם רוזטות (תפוס/פנוי). כל הידיות מגיעים במגוון גימורים שונים כגון נירוסטה, ניקל, כרום וכו'.

לחברה אולם תצוגה ראשי הממוקם בתל אביב אך מציעה גם את המוצרים באמצעות משווקים מורשים בירושלים, באר שבע, חיפה, פתח תקווה, אשדוד ובערים נוספות ברחבי הארץ.

כתובת האתר: www.domicile.co.il

אחים ביטר

חברה ותיקה מאוד (החל מ-1945) למוצרי פרזול המציעה בין שאר המוצרים מבחר גדול מאוד של ידיות מעוצבות איטלקיות וישראליות לדלתות פנים ודלתות כניסה כולל ידיות נירוסטה, ידיות כפתור, ידיות משיכה ועוד. החנות ממוקמת ברחוב אלנבי בתל אביב.

כתובת האתר: www.bitter.co.il

יעד פרזול

עוד חברה גדולה וותיקה בתחום הפרזול בישראל היא חברת יעד פרזול אשר לה סניפים בראשון לציון, תל אביב, הרצליה וחיפה (קרית ביאליק). החברה מציעה מבחר גדול של דלתות לבנין המחולקות בין היתר לידיות סטנדרט (במחירים של החל מ-50 ש"ח) וידיות פרימיום (ידיות יוקרתיות ביותר בעיקר גימור קריסטל שמגיעות גם למחירים של 1800 ש"ח ומעלה לידית).

כתובת האתר: www.pirzul.co.il

ח.ג. סחר

חברת פרזול ותיקה המייבאת ומשווקת מוצרי פרזול החברות מובילות עולם לייצור ידיות לדלתות כניסה ודלתות פנים כגון חברת FSB (גרמניה), חברת גידיני (איטליה) ועוד. אולם התצוגה של החברה נמצא בדרך יצחק בן צבי בתל אביב.

כתובת האתר: www.h-g-trading.co.il

מאמרים קשורים:
דלתות פנדור
דלתות חמדיה
דלתות במבצע

פרקטים בזול

מחפשים לקנות פרקט בזול? יצאנו לשוטט ברשת כדי לחפש עבורכם פרקט במבצע באתרי החנויות הקטנות וגם ברשתות הגדולות. אז אם אתם מחפשים פרקט במבצע, הגעתם למקום הנכון.

אחד מהתחומים התחרותיים ביותר מתוך שוק המוצרים לבנייה הוא תחום ריצוף הפרקט. בישראל כיום ישנם עשרות חנויות המתמחות בפרקט הפזורות בכל איחורי הארץ לצד הרשתות הגדולות של הום סנטר ואייס קנה ובנה המציעות אף הם פרקט למכירה.

מכיוון ששוק הפרקט נמצא בתחרות עצומה, כמעט ולא ניתן למצוא חנות שלא מציעה פרקט במבצע או בהנחה משמעותית. לכן, בכתבה הבאה החלטנו לצאת לרשת ולבדוק באתרי החנויות הקטנות והגדולות אילו מבצעים והנחות הם מציעים גל דגמי הפרקט השונים. להלן התוצאות.

הערה חשובה: כל הנתונים שמיד תראו כאן מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (20/5/2012) ונאספו מאתרים חיצוניים ולכן, אין אנו אחראים על המידע המובא בפניכם כאן או על שינויים עתידיים.

פרקטים בזול

נתחיל עם האתר של חנות הפרקטים "פרקט-שטיח ישיר" שמציעה בעמוד הבא באתרה שני מבצעים על פרקטים. הראשון הוא מבצע על פרקט למינציה ב-49 ש"ח למטר ללא התקנה ו-120 ש"ח למ"ר לפרקט למינציה כולל התקנה. ההתקנה כוללת ייעוץ, פנלים, תשתית מספוג שחור וניסור הדלתות. המחירים לא כוללים מע"מ.

המבצע השני הוא עבור פרקט למינציה יוקרתי של סדרת פלטיניום בעובי של 12 מילימטר עם פאזות המקנה לפרקט מראה של עץ. המחיר במבצע זה הוא 149 ש"ח לצ"ר כולל התקנה ולא כולל מע"מ.

אנו ממשיכים עם אתר של החנות שטיחי ישראל המתמחה בשטיחים ופרקטים וממוקמת בראשון לציון ובצומת ביל"ו. החנות מציעה באתר האינטרנט שלה פרקט בזול ב-39 ש"ח למ"ר לפרקט מסוג למינציה.

באתר של החנות "אלון פרקט" שמוכרת פרקטים של מיטב החברות כגון קרונו, קוויק סטפ, בלטריו, קנדל ועוד  מצאנו לכם מבחר גדול מאוד של מבצעים על פרקטים המפורסמים באתר. למשל, פרקט בעובי 8 מ"מ של  חברת קרונו השוויצרית כולל פאנל וספוג ב-65 ש"ח, פרקט של חברת קוויק סטפ בעובי 8 מ"מ כולל פאנל וספוג ב-95 ש"ח למ"ר, פרקט בעובי 8 מ"מ של חברת קרונוטק עם פאזות ב- 85 ש"ח כולל פאנל וספוג ועוד מבצעים רבים נוספים.

עוד אתר שבו מצאנו מבחר גדול של פרקטים זולים הוא האתר של החנות "פרקט עידנים" המוכרת אף היא דגמים של פרקט בעובי8-12 מ"מ של חברות כמו קרונוסטפ, יורו הום, קוויק סטפ, וריו, קרונו ועוד. באתר תוכלו למצוא מספר רב של מבצעים על רוב הדגמים השונים ב-49 ש"ח למ"ר (פלוס מע"מ).

באתר האינטרנט של חנות הפרקטים "פרקטיקו" הממוקמת ברמת גן, נתקלנו בשני מבצעים שווים במיוחד המציעים פרקט עץ מאלון טבעי תלת שכבתי ב-170 ש"ח למ"ר או מבצע על פרקט למינציה בעובי 8 מ"מ מסוג AC4 ב-40 ש"ח למ"ר בלבד! (שימו לב: המחירים אינם כוללים מע"מ וישנו מינימום הזמנה של 25 מטר רבוע).

אם אתם מחפשים פרקטים בזול, כדאי לכם גם לבדוק את החנות הבאה שנקראת מחסן הפרקטים ומוכרת פרקטים להרכבה עצמית במחיר מוזל המתאים גם לקבלני בניין וגם לצרכן הפרטי. כך למשל החנות מציעה פרקט למינציה מסוג AC4 בעובי 8 מ"מ ב-32 ש"ח למ"ר כולל מע"מ!

נסיים עם מבצע שמצאנו לכם באתר של ברוך שקלים שהוא למעשה המשווק של שטיחי הפרקטי ברשת החנויות אייס קנה ובנה. ובכן, המבצע מציע 20 אחוז הנחה נוספים על מחירי המבצע הקיימים על כל דגמי הפרקטים שבחנויות.

מאמרים קשורים: 
איך מתקינים פרקט?

איך מתקינים פרקט?

רוצים ללמוד איך להתקין רצפת פרקט לבד? אספנו ומצאנו עבורכם ברשת את המדריכים הטובים ביותר להתקנה עצמית של פרקט למינציה ופרקט עץ. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם. 

בעבר עסקנו בבלוג במחירים ממוצעים של התקנת פרקט באמצעות חברות ומתקינים מקצועיים אך הפעם החלטנו לעזור למי שרוצה לחסוך את עלות ההתקנה ולנסות להתקין לבד. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את הטיפים והמדריכים הטובים ביותר שהצלחנו למצוא ברשת כדי שתוכלו לעבור את התקנת הפרקט בשלום.

איך מתקינים פרקט למינציה?

נתחיל עם האתר המצוין Home Aid שמציג מדריך מעמיק ומקיף שייתן לכם את כל הכלים להתקנה עצמית של פרקט למינציה. פרקט למינציה למי שלא בקי בתחום, הוא הפרקט הפשוט והזול יותר ביחס לפרקט מעץ אמיתי.

המדריך הנ"ל יפרט את כל כלי העבודה והחומרים שתצטרכו בשביל התקנה עצמית של פרקט למינציה ובנוסף הכנת נכונה של התשתית להתקנה, סדר פעולות כללי וכמובן הדרכה צעד אחר צעד בוידאו ובהסברים של התקנת הפרקט ברצפה. מומלץ!

אם אין לכם בעיה עם מדריך בשפה האנגלית, אנו ממליצים לכם גם לצפות בסרטון המצוין הבא שמראה אף הוא כיצד להתקין פרקט למינציה לבד ואילו חומרים וכלים תצטרכו.



איך מתקינים פרקט עץ?

לעומת פרקט למינציה, פרקט עץ הוא הפרקט האיכותי ביותר מבין השניים וגם היקר יותר ולכן, חיפשנו גם מדריך שמלמד התקנה לפרקט עץ. ובכן, הרשת מלאה במדריכים שונים ומשונים שחלקם לא ממש מועילים אך הסרטון הבא שמצאנו באתר יוטיוב ושמיד תוכלו לראות, הוא לדעתנו המדריך המקיף והטוב ביותר שמציג במשך כ-8 דקות הסבר מקיף עם המון טיפים מעשיים שיעזרו לכם ללמוד איך להתקין פרקט עץ.

וילונות במבצע

מחפשים לקנות וילונות בזול? שוטטנו ברשת כדי לאסוף עבורכם וילונות במבצע מאתרים רבים ברשת. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

התחרות הגדולה הקיימת בין חנויות וחברת הוילונות בישראל מביאה איתה מגוון מבצעים והנחות שמטרתן לכבוש את כיס הצרכן. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק באתרי האינטרנט השונים של חברות וחנויות הוילונות איזה מבצעים או הנחות הן מציעות.

הערה: כל המידע המופיע כאן נכון ליום פרסום כתבה זו (8/5/2012) ונלקח מאתרים חיצוניים. לכן, אין אנו אחראים על אמינותם של של הפרטים.

וילונות במבצע

נתחיל עם מבצע של וילונות אורגד שמצאנו בעמוד הבא באתר "הדירה". המבצע מציע 15 אחוז הנחה על הקולקציה שנקראת Linder הצרפתית שרשת אורגד מייבאת לישראל. המבצע מתייחס לבדי האורגנזה של הקולקציה.

מבצע נוסף שמצאנו בעמוד המבצעים של האתר מציע 10 אחוז הנחה על וילון פנלים של ארגד. המבצע חל גם על וילונות חלקים וגם על וילונות מודפסים.

ממשיכים עם מבצע שווה נוסף שמצאנו באתר של החנות וילונות יפה הממוקמת בתל אביב ברחוב צ'לנוב. ובכן, באתר של וילונות יפה מציעים לכם 2 מבצעים. הראשון, מציע ניקוי וילון רומאי בעזרת מכונת קיטור מיוחדת ב-400 ש"ח בלבד לוילון בגודל 2.60 על 3 מטר והשני מציע 70 ש"ח למטר מרובע עבור וילונות ועודפים שנשארו במחסן החברה (הערה: אין החזרות מוצר בקניית וילונות ממבצע זה).

חברת גלומר היא חברה לייצור וילונות ומוצרי הצללה נוספים אשר מפעלה ממוקם באור יהודה. באתר האינטרנט הרשמי של החברה מצאנו לכם עמוד מבצעים עם כמה וילונות במבצע אטרקטיביים במיוחד. החברה מציעה וילון גלילה חלק במבחר צבעים לבחירתכם החל מ-179 ש"ח למ"ר, וילון רומאי העשוי מבד דאלאס ב-199 ש"ח, וילון ונציאני מעץ בצבע טבעי ב-299 ש"ח ומבצע על וילון מיקדו במספר צבעים וגוונים לבחירתכם ב-219 ש"ח למ"ר.

החנות הילה שנמצאת בצומת סגולה בפתח תקווה מתמחית במוצרי עיצוב לבית ובין היתר גם בוילונות. באתר הרשמי של החנות מציעים לכם וילונות לסלון במבצע מיוחד המציע 4 חלקים ב-399 ש"ח בלבד.  בנוסף מציעים בחנות גם וילון רינג ארוך בעל 2 כנפיים ב-99 ש"ח.

נמשיך עם האתר הבא שמציע וילון גלילה הצללה ב-160 ש"ח למ"ר וכן מציע טפט חינם כולל הדבקה לכל מי שקונה וילון לסלון!.

ונסיים עם חנות וילונטות במודיעין הנקראת "א.ד עיצובי מודיעין" המוכרת מגוון וילונות של חברות מובילות כגון וילונות דומוס וילונות צלון וכד'. באתר החנות מצאנו לכם 35 אחוז הנחה על וילונות וניציאנים ומציעים וילונות רומאיים החל מ-199 ש"ח בלבד.

סורגים טרלידור - מחירים

מבררים בקשר לסורגים של טרלידור? בדקנו לכם באתרים שונים ברשת מהם מחירי הסורגים של טרלידור לפי דגמי וסוג הסורגים. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

שוק הסורגים בישראל הוא תחום גדול מאוד ומשגשג כאשר ישנם החברות טרלידור ומקסידור מובילות את השוק במקביל למסגריות קטנות אשר מחרות בהן בעיקר במחירים. מבין שתי החברות הגדולות טרלידור היא החברה המובילה ביותר בייצור ומכירת סורגים עם אחוזים גבוהים מאוד בשוק הישראלי.

הפעם, בכתבה הבאה נציג לכם מידע ופרטים על דגמי הסורגים שמציעה טרלידור ונציג לכם מחירים ממוצעים של הסורגים לפי מקורות מידע רבים שמצאנו ברשת (בעתיד הקרוב נפרסם גם כתבה דומה על חברת מקסידור).

חברת טרלידור - מידע כללי

לפני שנתחיל בפרטים ובמחירים, נציג בפניכם קצת מידע כללי על החברה ופועלה. ובכן, טרלידור היא חברה בינלאומית שמלבד ישראל, מוכרת את מוצריה במדינות רבות ברחבי העולם לרבות יוון, רוסיה, מצרים וכו'. החברה גם מייצרת וגם משווקת ומתקינה את הסורגים ברחבי הארץ באמצעות סוכנים ומשווקים מורשים.

טרלידור עובדת גם מול קבלנים ואדריכלים בפרוייקטים גדולים של נדל"ן אך במקביל מציעה גם מגוון מוצרים בשוק הפרטי באמצעות חברות בת ומשווקים מורשים. מלבד סורגים - תחום בו מתמחה בעיקר החברה, מציעה טרלידור מוצרים נוספים הקשורים לבטיחות ואבטחה כגון שערים חשמליים, סוככים, פרגולות, מעקות וגדרות.

טרלידור סורגים

למרות שטרלידור עוסקת במוצרי מיגון רבים בכתבה הנ"ל נעסוק אך ורק בדגמי וסוגי הסורגים של החברה כאשר בעתיד נפרט ונציג גם משאר מוצריה. ובכן, ניתן לחלק את סורגי טרלידור לשני סוגים עיקריים - סורגים קבועים (ללא פתיחה)  וסורגים מתקפלים. גם תחום הסורגים הקבועים של טרלידור מורכב משני סוגים - סורגי פלדה וסורגי אלומיניום להלן פירוט נוסף על סוגי הסורגים של החברה:

סורגים קבועים מפלדה - סורגי הפלדה של טרלידור עשויים מפלדה מגולוונת ומצופים בחומרים מיוחדים שאמורים למנוע כתמים וחלודה. הסורגים מגיעים בשני צורות -
  • סורג בטן - סורגים הבולטים כלפי חוץ ומאפשרים מקום נוסף על הסורג.
  • סורג ישר - סורג ישר המיושר עם קו החלון.
ניתן לקבל את סורגי הפלדה במגוון צבעים שהחברה מציעה.

סורגים קבועים מאלומיניום - גם סורגי האלומיניום של טרלידור מגיעים בסגנון בטן או ישר כאשר הסורגים בנויים בטכנולוגיה מיוחדת שהחברה בנתה הנקראת "בלוקר". סורג זה מורכב מפרופילים מיוחדים מאלומיניום עם ציפוי מונע חלודה ומתאים גם לבנייני מגורים גדולים וגם לבתים פרטיים או וילות.

סורגים מתקפלים - לצד הסורגים הקבועים שמתאימים בעיקר לחלונות קטנים או לחלונות של חדרים פנימיים בבית, מוכרת טרלידור מבחר גדול של סורגים מקפלים שנועדו לשילוב בין הגנה ובטיחות לבין גמישות ונוחות ביציאה מן הבית או פתיחה מוחלטת של החלון.

הסורגים המתקפלים של טרלידור מגיעים עם צילינדר מיולד ועם מנעול בריחי למניעת פריצות וגניבות. כמו כן, לניקוי קל של הסורג, ישנה מסילה ופתח ניקוז בסורג.

סורגים מעוצבים - ללוקחות בעלי תקציב פחות מוגבל, מציעה טרלידור סורגים מעוצבים שכוללים יחד עם טכנולוגיית הייצור שלהם גם דוגמאות עיצוביות (כגון  דוגמאות של חיות, צלליות, פרחים וכו') המתאימות לחדרי ילדים, מטבח, סלון וכד'. כמו כן, ניתן להחליף בצורה פשוטה את הדוגמאות וכך גם לגוון את עיצוב הבית מדי עת.

טרילטק - בשנים האחרונות פיתחה החברה מוצר חדש המציע שילוב של סורג חזק עם מנגנון אלקטרוני מובנה בגוף הסורג שמתחבר למערכת האזעקה בבית. הסורג מורכב מחיישנים המזהים כל מגע בסורגים ומפעילים מיד את מערכת האזעקה בבית או בחנות.

מחיר סורגי טרלידור

מכיוון שטרלידור אינה מפרסמת באתרה הרשמי מחירון, נאלצנו לבדוק באתרים ופורומים שונים כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה ברורה מהם מחירי הסורגים הממוצעים.

הערה: שימו לב שהמחירים שמיד תראו כאן מהווים המלצה בלבד ונאספו ממקורות שונים ברשת. מידע זה אינו רשמי מטעם אף גורם וכדי לקבל זאת עליכם לפנות למשווק רשמי מטעם החברה.

מחיר סורג קבוע של טרלידור - ובכן באתר הרשמי של החברה אין אמנם מחירון, אך בעמוד הבא מצאנו מבצעים שפרסמה החברה בה ניתן לראות כי מחיר סורג קבוע ישר הוא 415 ש"ח למטר רבוע ומחיר סורג בטן הוא 485 ש"ח למטר רבוע (לא ברור אם מדובר בסורג פלדה או סורג אלומיניום).

מחיר סורג מתקפל של טרלידור - במקור אחר שמצאנו ברשת ניתן לראות כי מחירו של סורג מתקפל מפלדה של טרלידור מתחיל ב- 595 ש"ח.

מקור נוסף שניתן למצוא ברשת ויכול ללמד הרבה מאוד על מחירי הסורגים של טרלידור הוא בעמוד הבא שבו ניצן למצוא קובץ ובו הצעת מחיר פרטנית שקיבלה דיירת לבניין חדש (שימו לב: המחירים שם הם לא לפי מ"ר אלא לפי גודל החלונות הספצפיים שנבדקו ולכן המחירים צפויים להשתנות.

ולסיום, השרשור הבא מאחד הפורומים ברשת יעניק לכם אף הוא אינדיקציה טובה של מחירי סורגים מתקפלים של טרלידור.

המלצה: כדאי לקחת בחשבון שכשאר תזמינו כמות גדולה מהחברה (במקרים של דיירים המתאגדים לקנייה משותפת) סביר להניח שתקבלו הנחה משמעותית על הסורגים ולכן, במקרים של קניית דירה מקבלן, שווה להתאחד יחד עם שאר קוני הדירות ולפנות כגוף אחד לחברה.