מחיר חלונות אקסטל

מתכננים לקנות חלונות אלומיניום חדשים לבית? בדקנו עבורכם את המחירים של אחת החברות המובילות בישראל לייצור חלונות ודלתות אלומיניום - אקסטל. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

שוק חלונות האלומיניום מורכב מכמה חברות גדולות המובילות את כל השוק כאשר המובילה ביותר מביניהן היא חברת קליל שעל דגמי החלונות והמחירים  כבר כתבנו בעבר בבלוג. אחת המתחרות העיקריות של חברת קליל היא חברת אקסטל (extal) המוכרת אף היא את כל סוגי ודגמי החלונות ודלתות האלומיניום.

בכתבה הבאה נפרט ונציג לכם את סוגי ודגמי החלונות והדלתות של אקסטל וננסה ללמוד על המחירים הממוצעים של החלונות והדלתות לפי בדיקות שערכנו באתרים ופורומים שונים ברשת.

הערה חשובה: מידע זה אינו רשמי ומהווה המלצה בלבד. כדי לקבל מידע רשמי ומחירים סופיים עליכם לפנות למשווק מורשה של אקסטל.

חלונות אקסטל - דגמים

כהרגלנו, נתחיל בפירוט הסוגים והדגמים של חלונות האלומיניום השונים שמציעה אקסטל כפי שמופיעים באתר האינטרנט הרשמי של החברה. ובכן, אקסטל מחלקים את חלונות האלומיניום שלהם לארבע סדרות עיצוב שונות - חלונות בעיצוב בלגי, חלונות בעיצוב אורבני, חלונות בעיצוב מינימלי וחלונות בעיצוב קלאסי. להלן פירוט של כל אחת מהסדרות:

חלונות בלגיים - אקסטל

סדרות: B11 ו-B21

החלונות הבלגיים (חלון עם פרופיל ברזל עבה וחזק במיוחד) הפכו בשנים האחרונות לפופולריים ביותר בקרב קבלנים ומשפצי דירות רבים. סדרת החלונות הבלגיים של אקסטל מכילה חמישה סוגים שונים הכוללים בין היתר חלון הזזה צר, חלונות עם קבוע עליון, קבוע קשתי או קיבוע תחתון וצידי וחלון פתיחה רגיל. חלונות אלו מומלצים בעיקר לגודל פתחים בינוניים וקטנים.

המלצה: לפי החברה החלונות הבלגיים ידועים כחלונות שאוטמים בצורה הטובה ביותר ולכן אם אתם צריכים חלון לכיוון צלע הר או עם כיוון בו ישנה הרבה רוח, מומלץ להשתמש בחלון מסוג זה.

חלונות בעיצוב אורבני - אקסטל

סדרות: U21 ו-U11

החלונות האורבניים של אקסטל מאופיינים קווים נקיים ומודרנים ומתאימים בעיקר לבתים גדולים ווילות. הסדרה מכילה גם דגמים של חלון פתיחה רגיל (קיפ, דריי קיפ, קיפ תחתון וכד') וגם כחלון הזזה (כנף על כנף).

חלונות בעיצוב מינימלי - אקסטל

סדרות: N11, N21 ו-N22

סדרה החלונות בעיצוב מינימלי מתאיצמה בעיקר לפי החברה לבתים פרטיים ולפתחים בינוניים/קטנים. המאפיין העיקרי של הסדרה הוא פרופיל דק בעיצוב עדין שמבחוץ כמעט ולא ניתן לראות את המסגרת ולעיתים קשה להבחין שמדובר בחלון פתיחה ולא חלון קבוע.

הסדרה מציעה 3 דגמים שונים הכוללים מערכת חלונות הזזה בצורת כנף על כנף או הזזה לתוך כיס וחלונות פתיחה בצורת קיפ תחתון, דריי קיפ וקיפ עליון.

חלונות בעיצוב קלאסי - אקסטל

סדרות:C11, C21 ו- C21h

הסדרה הרביעית של חלונות אקסטל היא הסדרה הקלאסית והסטנדרטית של החברה וגם הזולה מבין שאר הסדרות המתאימה בעיקר לבנייני מגורים ולבנייה ציבורית ופחות לבנייה פרטית. הסדרה כוללת שלושה דגנים שונים של חולונות הזהה וחלונות פתיחה בכל סוגי הפתיחה.

מחיר חלונות אקסטל

לאחר שלמדנו על כל הסוגים של חלונות אקסטל השונים, ננסה ללמוד מהם המחירים הממוצעים של החלונות. מכיוון שישנם כל הרבה פרמטרים ותוספות שבאפשרותכם להזמין המשפיעים על המחיר, לא ניתן להציג מחירון פרטני על כל סוג וסדרה של חלון אך ננסה בכל זאת להציג לכם מחירים בסיסיים של חלונות אקסטל השונים כפי שמצאנו במספר מקורות ברשת.

ובכן, המקור הטוב ביותר לגלות את העלות הבסיסית של חלונות אקסטל נמצא למעשה באחד העמודים באתר של החברה ובו אנו למדים כי מחיר חלון פשוט (דגם סטנדרטי ולא בלגי או מסדרת עיצוב אחרת שמנינו כאן) הוא 1000 ש"ח וזה למעשה המחיר הזול ביותר שתמצאו מבין שאר החלונות. חלון בעל ציר פשוט (או דריי קיפ) יעלה בסביבות 1200 ש"ח ואילו מחיר חלון בלגי וחלונות מהסדרות המעוצבות (אורבני או מינימלי) נע בין 1500 ש"ח ל-2000 ש"ח.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

כפי שציינו קודם, ישנם פרמטרים ותוספות שונות שמשפיעות רבות על המחיר. להלן כמה פרמטרים מרכזיים:
  • סוג הפתיחה של החלון - קיפ רגיל, דריי קיפ, הזזה וכד'.
  • סוג הזכוכית -  מבודדת, בודדת (מונוליטית), כפולה וכד'.
  • צבע הפרופיל - צבע מיטאלי, מגורען (מתכתי) או ללא צבע.
  • סוג הפרופיל - בלגי, מינימלסטי וכו'
  • התקנה - לאופן ההתקנה של החלון ישנו גם השפעה גדולה על המחיר (משקוף עיוור, פירוק חלון ישן וכו').
מאמרים קשורים:
חלונות במבצע

רעיונות לעיצוב מרפסת

רוצים ללמוד איך לעצב את המרפסת בבית? אספנו לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שייתנו לכם קצת השראה ויעניקו לכם הרבה מאוד רעיונות על עיצוב מרפסת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בהרבה מאוד מקרים, המרפסת היא האיזור המוזנח ביותר בבית ובמקרים גרועים יותר משמשת המרפסת אף כמחסן לאופניים של ילדים, צעצועים וכד'. מרפסת מעוצבת היטב לעומת זאת, יכולה להפוך לבית השני שלכם ולמקום בו תבלו הרבה מאוד זמן במהלך היום (לפחות בקיץ ובאביב).

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להפוך את המרפסת שלכם למקום נעים, נקי, מסודר ומעוצב, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את מקורות המידע הטובים ביותר שמצאנו ברשת שייתנו לכם רעיונות והשראה לעיצוב המרפסת שלכם בבית.

רעיונות לעיצוב מרפסת

נתחיל עם מדריך פרקטי מצוין שמצאנו באתר הבא שיעניק לכם כמה טיפים שימושיים ובסיסיים של עיצוב מרפסת כמו למשל הפרדת איזורים במרפסת בעזרת צמחיה, סידור נכון של הרהיטים (כסאות, שולחנות, מדפים וכו').

דוגמאות של מרפסות מעוצבות

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. הכתבה הבאה מוכיחה שמשפט זה הוא נכון בהחלט. בכתבה זו תוכלו למצוא 25 תמונות מדהימות של מרפסות מעוצבות הכוללות את כל סוגי המרפסות כגון בין היתר מרפסות סגורות, פתוחות, גדולות וכו' ובהם בטוח תוכלו למצוא השראה או לפחות רעיון קטן לסידור מסוים, פריט עיצובי נחמד או אפילו עציץ יפה שתוכלו להוסיף במרפסת שלכם.

לסיום, אנו ממליצים על המדריך וידאו הבא שבמשך 10 דקות יעניק לכם מגוון רעיונות וכלים לעיצוב המרפסת בבית כולל ראיונות עם מעצבים ואנשים מהתחום (המדריך בשפה האנגלית). צפו במדריך:



מאמרים דומים:
מעקה למרפסת
תאורה למרפסת

מחיר דלתות חמדיה

מחפשים לדעת מהו מחיר דלתות חמדיה? הכתבה הבאה תנסה לעזור לכם לקבל קצת אינדיקציה על סוגי ומחירי דלתות של חמדיה.

שוק דלתות הפנים בישראל מורכב בעיקר משתי חברות גדולות ששולטות ברוב השוק - חברת פנדור וחברת דלתות חמדיה. לאחר שכבר פרסמנו בבלוג כתבה שבה הצגנו לכם מחירים ממוצעים של דלתות פנדור כפי שמצאנו ברשת, החלטנו הפעם לעשות את אותו הדבר על החברה השנייה בגודלה בייצור דלתות פנים - דלתות חמדיה.

חברת דלתות חמדיה הוקמה כבר ב-1949 ע"י כמה מחברי קיבוץ חמדיה אך לפני כשנה נרכשה החברה ע"י שני גופים גדולים - קל וחומר ורימי ניהול והשקעות. כיום החברה מוכרת דלתות פנים לבית בכמה רמות איכות וכן מתמחה גם בדלתות הזזה (דלתות כיס).

דלתות חמדיה - סוגים

לפני שנגיע למחירים, נכנסנו לאתר הרשמי של החברה כדי ללמוד על הסוגים והדגמים של דלתות הפנים שמציעים בדלתות חמדיה. להלן התוצאות:

ובכן, בדלתות חמדיה מחלקים את סוגי הדלתות לשלוש סדרות ייצור שנבדלות גם בחומרים וגם במחיר:

אקונומי (Economy) - הסדרה הזולה מבין הסדרות ששמה דגש על מראה יוקרתי במחירים זולים ובסיסיים. לסדרה שני דגמים:
  • מילניום פרפקט - דלת בסיסית עם ציפוי דמוי עץ.
  • למינטו קלאסיק - דלת מעץ לבוד עם ציפוי למינטו.
 מודרן (Modern) - סדרת דלתות איכותיות בעיצוב מודרני ונקי. הסדרה נחלקת לשלושה דגמים שונים:
  • למינטו קלאסיק - שייך גם לסדרת אקונומי.
  • למינטו הוריזונטל - דלת מעץ לבוד עם טקסטורות מיוחדות בעיצוב מודרני.
  • למינטו נובלו - דלת מעץ לבוד עם דגש על עיצוב בהיר ונקי.
 לוקסרי (Luxary) - הסדרה היוקרתית ביותר של דלתות חמדיה אשר נחלקת לשלושה דגמים שונים:
  • פורניר טבעי (Nature) - דלת עץ ומשקוף עץ מצופים בפורניר עץ טבעי עם גימור איכותי.
  • דלת צבע (שלייפלק) - דלתות במבחר צבעים מיוחדים הצבועים בשלייפלק ובגימור מבריק.
  • דלתות יבוא (Pail) -  דלתות בייצור מיוחד או דלתות המיובאות באיטליה בייבוא מיוחד.
דלתות כיס - תחום נוסף שדלתות חמדיה מתמחה בו הוא דלתות כיס. דלתות אלו מגיעות עם מנגנון גלילה בצורת כיס שמאפשר לפתוח את הדלת לצד וכך לחסוך מקום במקרים של חדרים קטנים או לניצול מקסימלי של החדר.

בנוסף, מציעה החברה מגוון אביזרים נוספים שניתן לרכוש גם בנפרד או כמוצר משלים כגון ידיות מעוצבות, הלבשות פורימר על המשקוף למניעת לחות ועובש בדלת. וכד'. כמו כן, ישנה אחריות בסיסית של שנה על כל הדלתות של החברה וכן דלתות חמדיה מגיעות עם מילוי פלקסבורד שנועד לאטום רעשים.

דלתות חמדיה - מחירים

חברת דלתות חמדיה היא חברת ייצור שנוהגת למכור את מוצריה בעזרת משווקים מורשים אשר מפוזרים בכל הארץ. הן באתר הרשמי של החברה והן באתרי המשווקים החיצוניים לא מציגים מחירים ובמקרים רבים גם לא מספקים מחירים בטלפון. עקב כך, היה קשה לנו מאוד למצוא מחירים או מבצעים על הדלתות ולכן המקום היחיד שיכולנו לחפש בו הוא פורומים מקצועיים כדי שבכל זאת תוכלו לקבל אינדיקציה ומושג בסיסי של עלות דלת של חמדיה.

ובכן, השרשור הבא מפורום תפוז הוא המקור הטוב ביותר שהצלחנו למצוא ובו מצאנו כמה גולשים שביצעו סקרי שוק בין החברות השונות ובין היתר גם בדלתות חמדיה והציגו בהם את הצעות המחיר שקיבלו ממשווקים חיצוניים וגם מחנות המפעל של החברה.

אנו ממליצים לכם מאוד לקרוא את המידע שהעלו הגולשים מהפורום כיוון שמעבר למחירים המפורטים של סוגי הדלתות של חמדיה, תוכלו גם לקבל כמה טיפים והמלצות מחברי הפורום המקצועיים ששם. בכל אופן, לפי שרשור זה, מחיר דלתות חמדיה מתחיל מסביבות 1500 ש"ח לדלת הבסיסית של החברה כאשר המחיר משתנה בעיקר בהתאם לדגם הדלת,התוספות שאתם מחפשים וגם כמות של דלתות (ברוב המקרים על הזמנה של מספר גדול של דלתות תוכלו לקבל הנחה).

דלתות בזול

מחפשים לקנות דלתות בזול? בדקנו באינטרנט איפה מציעים דלתות פלדלת זולות ואיפה אפשר למצוא דלתות פנים זולות. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

הפעם החלטנו לעשות עבורכם את העבודה השחורה ולשוטט בשבילכם ברשת כדי למצוא דלתות לבית בזול. מכיוון שחלקכם מחפשים דלתות פנים וחלקכם דלתות כניסה, חיפשנו את שני הסוגים. להלן התוצאות.

דלתות בזול

הערה חשובה: לפני שנתחיל, כדאי רק שנעיר כי המידע המופיע כאן הוא נכון ליום פרסום כתבה זו (15/4/12) ואין אנו אחראים על מהימנותו  של מידע זה.

דלת פלדלת רב בריח ב-1890 ש"ח

מסתבר שמי שחשב שאי אפשר לקנות דלת רב בריח מקורית בפחות מ-2000 ש"ח טעה. באתר הבא מצאנו לכם דלת פלדה מתוצרת רב בריח בעלת שבעה בריחים כולל התקנה וחמש שנות אחריות ב-1890 ש"ח כולל מע"מ.

דלת פנים רב בריח במבצע

אנחנו נשארים עם חברת רב בריח שבאתרה הרשמי של החברה מצאנו מבצע לדלת פנים של רב בריח אשר מציע דלת פנים מעוצבות מדגם פאולו ב-1140 ש"ח בלבד.

דלת פלדלת גם אזעקה בגוף הדלת בזול

רובכם בוודאי נתקלתם כבר בפרסומת של חברת רב בריח שמציעה אזעקה מובנית בגוף הדלת. הפעם באתר הרשמי של החברה מצאנו גם מבצע לדלת זו ב-2990 ש"ח בלבד כולל האזעקה המובנית, הובלה והתקנה.

דלת כניסה ב-330 ש"ח בלבד

אנחנו ממשיכים בחיפושנו ברשת ומוצאים עוד חנויות המוכרות דלתות בזול והפעם החנות הבאה מציעה באתרה דלת דקורל (דלת פנים פשוטה וסטנדרטית) כולל משקוף עץ ב-330 ש"ח + מע"מ בלבד ובאתר הזה מצאנו את אותה הדלת במחיר דומה - 380 ש"ח בלבד.

דלתות יד 2

לסיום, רבים לא יודעים זאת אבל אפשר למצוא הרבה מאוד דלתות בזול באתרי יד שנייה באינטרנט. בבדיקה שערכנו באתרים השונים נכון לזמן פרסום כתבה זו, מצאנו כמה דלתות זולות אך איכותיות כמו למשל 6 דלתות פנים פשוטות בצבע אגוז בהיר ב-100 ש"ח לדלת או ב-400 ש"ח לכל החבילה, דלת פלדלת בגודל סטנדרטית ב-880 ש"ח, דלת אלומיניום עם מנעול ב-150 ש"ח וכו'.

בקיצור, אם אתם לא מפונקים ובאמת מחפשים דלת בזול, כנסו לאתרי הלוחות (יד 2, הומלס, WinWin) ותוכלו למצוא שם דלתות בזיל הזול. החיסרון היחיד - תצטרכו לשלם להובלה והתקנה בנפרד אבל ברוב המקרים,העסקה תהיה עדיין משתלמת יותר.

מאמרים קשורים:
דלתות במבצע
דלתות פנדור

איך מנקים דשא סינטטי?

רוצים לדעת איך לנקות דשא סינטטי בצורה בנכונה ביותר? המדריך הבא נועד בדיוק עבורכם. כל הפרטים, בפנים.

אחרי שכבר הצגנו כמעט כל מדריך אפשרי בנושא של דשא סינטטי הפעם החלטנו להציג עבורכם מדריך קצר שילמד אתכם איך מנקים דשא סינטטי בצורה המוצלחת ביותר.

ובכן, לאחר שבדקנו עם כמה מומחים בתחום אלו הם הטיפים הטובים ביותר לניקוי דשא סינטטי:

ניקוי דשא סינטטי

זרם מים  ניתן לנקות דשא סינטטי בעזרת צינור מים עם זרם חזק במיוחד.

מגרפה גסה- ניתן לקנות בחנויות לגינה מגרפה רחבה שמיועדת בעיקר לגרוף עלים מהגינה אך יכולה גם לנקות בצורה טובה מאוד לכלוכים מדשא סינטטי.

מטאטא כביש - בדומה לניקוי עם מגרפה

שואבי אבק - ישנם שואבי אבק מסוג חובט שמיועדים לשטיחים גסים (כגון שטיח שאגי) ומצליחים לנקות אבק ולכלוכים בצורה מצויינת. אז אם שבדיוק חשבתם על קניית שואב אבק חדש, קחו בחשבון את הדשא הסינטטי ובדקו שואבי אבק חובטים.

מים עם סבון - לסיום, ישנם כאלו שמעדיפים לנקות את הדשא עם מטלית ספוגה במים וסבון.

תאורה למטבח - איזה לקנות?

מחפשים לקנות תאורה למטבח החדש? או אולי להחליף ולגוון את התאורה במטבח הישן? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם את הכלים הטובים ביותר לבחירת תאורה למטבח.

כל מי שמבין אפילו קצת בעיצוב פנים יודע איזה כח יש לתאורה בעיצוב וכמה היא יכולה להשפיע על המראה הכללי. איזור המטבח הוא אחד האיזורים החשובים ביותר בבית וקניית תאורה נכונה ומתאימה יכולה ממש להכריע במראה ועיצוב המטבח.

מכיוון שיש סוגים רבים של גופי תאורה ודרכים שונות להתקנתם, החלטנו להציג לכם מדריך מקיף שייתן לכם את כל הכלים ויעזור לכם לדעת איזה תאורה למטבח כדאי לקנות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

תאורה למטבח - המדריך השלם

ראשית, תאורה למטבח נכונה צריכה להכיל שלושה אלמנטים עיקריים - תאורה טבעית, פונקציונלית ועיצובית. אם אתם נמצאים לאחר השיפוץ של המטבח אז החלק הראשון הוא פחות רלוונטי עבורכם שכן תאורה טבעית היא קשורה יותר לאור השמש ולפתחים והחלונות שאיתם שיפצתם או בניתם את המטבח.

תאורה פונקציונלית ועיצובית לעומת זאת היא בדיוק מה שאתם צריכים לשים עליו את הדגש מכיוון שהמוצרים שתקנו ומיקום ההתקנה של גופי התאורה, הם מה שיקבעו את העיצוב המוצלח של המטבח. תאורה פונקציונלית מכילה בתוכה את כל המקומות שבהם אתם ממש צריכים את האור ובהרבה מקרים גם אור חזק וטוב לכן, חשבו טוב היכן אתם באמת צריכים אור חזק וטוב. למשל, מעל הכיריים או מעל משטח השיש וכד'.

כמו כן, לתאורה כזאת ברוב המקרים מומלץ להשתמש בספוטים קטנים שמוכנסים ישירות לתוך הארונות או לנישות גבס שנבנו במיוחד ולהשתמש בנורות הלוגן קטנות.

תאורה עיצובית לעומת זאת אחראית רק על האווירה והתחושה שאתם רוצים שתהיה במטבח (למשל עיצוב חמים, עיצוב מודרני, עיצוב חורפי, עיצוב כפרי וכו') ולא על הפונקציונליות. תאורה זו מגוונת בהרבה יותר ומכילה סוגים רבים של תאורה החל ממנורות קטנות על משטח השיש, אהילים, מנורות עומדות וכד' והשמיים הם הגבול.

רעיונות לתאורה למטבח

אחרי שהבנו מה איך לחלק את התאורה למטבח לחלוקה נכונה הגיע הזמן ליישם את זה בשטח. ובכן, המקום הראשון שמומלץ ללכת אליו עוד לפני שאתם הולכים לחנות הוא כמובן גוגל. חיפוש תאורה למטבח בגוגל תמונות יוכל לתת לכם כל כך הרבה רעיונות והשראה על הכיוון העיצובי שמתאים לכם ואיתו לפנות לחנות של תאורה.

אתר נוסף שאנו ממליצים לבדוק הוא האתר הבא (בשפה האנגלית) המציע שלל טיפים והמלצות שיסבירו לכם:
  • איזו אווירה מציע כל סוג של תאורה?
  • איזו תאורה נוחה לעיניים?
  • המלצות לשימוש בדימרים ועוד טיפים רבים.
למרות שהאתר הוא באנגלית, אנו ממליצים לכם לעיין היטב במדריך הזה. יש בו כל כך הרבה טיפים חשובים ואם תיישמו אפילו חלק מזה מובטחת לכם הצלחה בעיצוב המטבח שלכם.

תאורה למטבח - מחירים

כדי לענות על השאלה כמה עולה תאורה למטבח, בדקנו בכמה חנויות ברשת המציעות מבחר גדול של מנורות, אהילים ועמודי תאורה שונים וניסינו לראות מהו טווח המחירים שהן מציעות. ובכן, אם אתם מחפשים גופי תאורה שקועים למשל, טווח המחירים הגדול הוא בין 120 ל-300 ש"ח. שנדלירים לפינת האוכל מתחילים ב-500-600 ש"ח ומטפסים מעלה מעלה בהתאם לאיכות ואילו מנורות עומדות ואהילים גדולים למטבח ולפינת האוכל נעים ברוב המקרים בין 200 ש"ח ל-800 ש"ח.

טיפ: המחירים המופיעים כאן משקפים סוג של ממוצע אבל אם תחפשו היטב תוכלו למצוא מחירים זולים מאוד בחנויות כגון איקאה, הום סנטר, קיקה וכו' או לחילופין תוכלו למצוא תאורה יוקרתית למטבח בחנויות כגון איי די דיזיין, סטיילייט וכד'.

מאמרים קשורים: 
איזה מדיח כלים כדאי לקנות?
חיפוי זכוכית למטבח
שיש למטבח 
אי למטבח






איזה מדיח כלים כדאי לקנות?

רוצים לדעת איזה מדיח כלים הוא הכי טוב? אספנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם להחליט איזה מדיח כדאי לקנות. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

קניי מדיח כלים היא לא דבר פשוט וכמו כל מוצרי החשמל, ישנם סוגים רבים של מדיחי כלים וחברות רבות טובות יותר וטובות פחות אז איך בכל זאת אפשר לדעת איזה מדיח כלים לקנות? הנה כמה מדריכים שיסבירו לכם בדיוק כיצד לעשות זאת.

איך לבחור מדיח כלים?

הרשת מלאה במדריכים ומאמרים בנושא של מדיחי כלים אך אנו נציג לכם את אלו שלטעמנו באמת מסכמים הכל ומציעים עזרה אמיתית בבחירת מדיח כלים תואם.

נתחיל עם המדריך הבא מאתר הצרכנות Wisebuy שהואט ההמלצה הראשונה שלנו למדריך בנושא קניית מדיח כלים חדש. במדריך תוכלו ללמוד על שלושת סוגי המדיחים הנמכרים כיום בשוק אינטגרלי, חצי אינטגרלי ומדיח רגיל ולהבין מה ההבדל ביניהם, מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ומה יתאים לכם.

בנוסף, תוכלו ללמוד על התוספות והאפשרויות הטכנולוגיות שמציעים המדיחים החדשים כגון קדם הנחה (שטיפה מוקדמת) ותוכניות מיוחדות נוספות ועוד.

מדריך קניית מדיח כלים נוסף שהיינו רוצים להמליץ עליו הוא המדריך הבא שמצאנו באתר נענע ומציע גם הוא טיפים טובים לקניית מדיח כלים שיתאים בדיוק לדרישתכם כגון איזה גודל מדיח כלים כדאי לקנות, איזה סוג מדיח כדאי לקנות ואיך לבחור מדיח לפי התוכניות שהוא מציע, הסבר על מחירי מדיח כלים וכו'.

מהו מדיח כלים הטוב ביותר?

ישנם כמובן עוד מדריכים ברשת שמציעים את אותם הסברים פחות או יותר כמו המדריכים הנ"ל אך המדריך הבא של אתר מידרג הוא הייחודי ביותר מכולם שכן הוא מנסה לעזור לכם באחת השאלות הנפוצות ביותר והיא איזה מדיח כלים הכי טוב (מבחינת חברת הייצור).

ובכן, כדי לדעת איזו חברת מדיח כלים היא הטובה ביותר צוות האתר במידרג פנו לטכנאי מדיחי כלים רבים וביקשו את המלצתם האישית לגבי מדיח הכלים הטוב ביותר. 26 טכנאים בסך הכל נתנו את חוות דעתם על מדיחי כלים של החברות סימנס, בוש, מילה, קונסטרוקטה, ווירפול, אלקטרה, דה לונגי, LG, בקו, דה דיטריך, קריסטל ועוד.

בנוסף, צוות האתר הגדיל לעשות ואף חילק את ההמלצות לפי תקציב מוגבל או ללא תקציב כך שגם אם אתם מחפשים מדיח כלים זול, תוכלו לדעת איזה מדיח כלים הוא הטוב ביותר והזול ביותר וללמו. את כל תוצאות המבחן תוכלו למצוא כאן בעמוד הבא.

מאמרים קשורים:
תיקון מדיח כלים