ערסל לגינה - המדריך השלם

מחפשים לקנות ערסל לגינה? הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נעשה לכם קצת סדר ונעזור לכם להחליט איזה ערסל לגינה מתאים לגינה שלכם. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

ערסל לגינה הוא כבר מזמן לא חתיכת בד התלויה בין שתי עצים. כל מי שצופה קבוע בטלוויזיה יכול לראות את הערסל המעוצב והיוקרתי שבבית האח הגדול למשל כדי להבין שאם רוצים, ערסל לגינה יכול להיות גם רהיט גן יקר אבל שווה ביותר.

טווח מחירי הערסלים לגינה הוא מאוד רחב ונע בין 50 ש"ח לערסל זול ופשוט ועד ל-2500 ש"ח ומעלה לערסל יוקרתי ואיכותי. כדי לעשות לכם קצת סדר בכל הבלאגן, החלטנו להציג לכם את המדריך הבא שילמד אתכם אילו סוגים של ערסלים נמכרים כיום, כמה הם עולים וגם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם להחליט איזה ערסל כדאי לכם לקנות.

ערסלים לגינה - סוגים

נתחיל עם הסוגים השונים של הערסלים שנמכרים כיום בחנויות לרהיטי גינה. ובכן, ניתן לחלק את הערסלים לפי כמה סוגים עיקריים:

גדלים
  • ערסל יחיד - ערסל המתאים לאדם אחד.
  • ערסל כפול - ערסל המתאים לשני אנשים.
  • ערסל משפחתי - ערסל ענק המתאים לכמה אנשים לישיבה בו זמנית.
סוגים

ערסל שכיבה (ערסל רגיל) - ערסל השכיבה הקלאסי המוכר לכולם. הערסל עשוי מבד חזק או מרשת ניילון מיוחדת כאשר מרכיבים אותו בין שני עצים חזקים או עם מוטות עץ מיוחדים.

ערסל ישיבה - זהו הערסל המודרני אשר נחשב לפופולרי ביותר מבין הערסלים המודרניים. ישנם סוגים רבים של ערסלי ישיבה כאשר כמה מהם נחשבים ליוקרתיים ביותר והם ערסל ראטן (ערסל ישיבה עם מוטות ממתכת - כמו למשל הערסל שבבית האח הגדול), ערסל כיופית או ערסל הנגאובר (ע"ש החברה שפיתחה אותו) שהוא סוג של שילוב בין ערסל ישיבה לערסל שכיבה העשוי מבד ונוח ותלוי בעזרת מוט עץ מיוחד.
ערסלים לגינה - מחירים

הדרך הטובה ביותר לדעת בצורה המדויקת ביותר כמה עולה ערסל לגינה היא לבדוק באתר זאפ ערסלים למכירה ולראות את ההבדל בין המחירים. כך, לפי בדיקה שערכנו באתר, מצאנו כי הערסלים הזולים ביותר הם ערסלי השכיבה מבד שיכולים להתקפל וכך להתנייד איתכם לטיול, לקמפינג או סתם פיקניק ומחיריהם נעים בין 60 ש"ח ל-150 ש"ח.

ערסלי ישיבה רגילים יקרים יותר ב-200 ש"ח בממוצע ומגיעים עד ל-600 ש"ח לערסל. ערסלים אלו הם ערסלי ישיבה רגילים ללא פטנט או עיצוב מיוחד. אם תרצו כאלו, המחיר כבר מטפס לאיזור ה-1500 ש"ח ומעלה שבו תוכלו למצוא ערסל ראטן או ערסל הנגאובר.

הערה חשובה: לגודל הערסל גם כן ישנו השפעה על מחירו ומחיר ערסל זוגי יקר בהרבה מערסל יחיד.

ערסלים לגינה - חברות

אם אתם מחפשים ערסלים זולים ישנם כמה חברות מובילות בישראל שמציעות כאלו כגון ouitdoor, חגור, אנגזית או go nature. אם אתם מחפשים לעומת זאת את הערסלים המעוצבים והיוקרתיים כדאי לבדוק את הערסלים של חברות כגון הנגאובר, כיופית או תלוי באמיר.

סיכום

לסיכום, ערסל לגינה יכול להיות אביזר פשוט לטיולים או רהיט גינה יוקרתי לגינה (או אפילו לבית). הבחירה תלויה בעיקר בכם ובמטרה שאתם מחפשים.

עד כאן להפעם. מקווים שעזרנו לכם במקצת בקניית ערסל גינה. אם יש לכם שאלות או הצעות למדריך, אתם מוזמנים לכתוב אותן באמצעות הוספת תגובה לכתבה.

מאמרים קשורים:
נדנדה לגינה

איך מנקים שטיח שאגי?

רוצים לדעת איך לנקות שטיח ספגטי? בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם במקצת.

שטיח שאגי (או שטיח ספגטי) הוא אחד השטיחים הפופולריים ביותר בישראל. מחירו הזול והמראה הרך והמפנק שהוא משדר הם מה שהפכו אותו לכזה. ישנם כמה סוגים שונים של שטיחי שאגי כאשר החלוקה העיקרית ביניהם היא שטיח שאגי מעבודת יד ושטיח שאגי סינטטי. ההבדל העיקרי בין שני הסוגים הוא בראש ובראשונה המחיר (שטיח שאגי סינטטי אפשר למצוא החל מ-100 ש"ח באחת הרשתות הגדולות ואילו שטיח שאגי עבודת יד יכול לעלות גם מעל 1000 ש"ח).

למרות ששטיח שאגי הוא השטיח הפופולרי ביותר בישראל, הוא סובל מחסרון אחד עיקרי שגורם לרבים לא לקנות אותו והוא הניקיון. מכיוון ששטיחי שאגי מורכבים משערות ארוכות ורחבות, קשה מאוד לנקות אותם בעזרת שואב אבק רגיל או בעזרת חביטה רגילה.

כדי להצליח לנקות שטיח שאגי כמו שצריך, תצטרכו ללמוד כמה טיפים טובים שילמדו אתכם איך לעשות זאת ובכתבה הבאה נלמד אתכם בדיוק איך לעשות זאת.

איך לנקות שטיח שאגי?


נחלק את השיטות לניקוי שטיח שאגי לשלוש שיטות - הזולה, היקרה והיקרה יותר.

השיטה הזולה - הפכו את השטיח על גבו והוציאו ממנו את כל הפירורים והלכלוך שהצטבר ולאחר מכן, בעזרת מברשת לשטיחים הברישו את השטיח עם חומץ.

השיטה היקרה - שואב אבק פשוט וסטנדרטי לא מצליח להתמודד עם ניקוי שטיח שאגי ואם יש לכם קצת תקציב, חפשו אחר שואב אבק מסוג חובט של אחת מהחברות המובילות. שואב אבק חובט ואיכותי יבטיח לכם נקיון טוב של השטיח.

השיטה היקרה יותר - אם אתם לא מעוניינים בלהשקיע בשואב אבק חובט, תמיד אפשר להשקיע כמה מאות שקלים ולקחת את השטיח שאגי לחברת ניקוי שטיחים מקצועית שתחזיר לכם אותו כמו חדש. המלצה: שיטה זו כדאית רק למי שיש שטיח שאגי יוקרתי שכן, מבחינת העלות, מחיר שטיח שאגי זול חדש יעלה לכם כמו או אפילו פחות מעלות הניקוי שלו.

מחיר הרחקת יונים

כמה עולה להרחיק יונים? אילו שיטות שונות מציעים המדבירים? ומהי השיטה להרחקת יונים הזולה ביותר? בכתבה הבאה שלפניכם.

עם כל האהדה ליונים ולציפורים, התנחלות של יונים בחצר, פתח הגג, פתחי כביסה או בחלון הבית שלכם יכול להוות מטרד לא קטן ולסבל יומיומי מתמשך. חברות ההדברה והיצרנים מודעים היטב לבעיה זו וממציאים כל הזמן שיטות חדשות וטכנולוגיות כדי להיפטר מן היונים בצורה הומנית שתתאים לכולם.

בכתבה הבאה, נציג בפניכם כמה מן השיטות המקובלות ביותר בקרב המדבירים להרחקת יונים וננסה לברר כמה עולה הרחקת יונים בהתאם לכל שיטה ושיטה.

הערה חשובה: ישנם מדבירים אשר משתמשים בשיטות פסולות אשר הורגות את היונים. אין צורך לציין שהדבר אינו חוקי ואינו מוסרי וכמובן שאנו לא נציג כאן שיטות מסוג זה.

שיטות להרחקת יונים

אז כפי שציינו קודם, נברר תחילה מהן השיטות השונות להרחקת היונים. ובכן, ישנם כמה שיטות נפוצות של שיטות להרחקת יונים ועוד כמה שיטות פחות מקובלות. להלן פירוט השיטות:

הרחקת יונים באמצעות רשת

אחת השיטות הנפוצות ביותר להרחקת יונים. בשיטה זו, מניחים רשת (ברוב המקרים רשת שקופה) על הפתח בו נכנסות היונים ובדרך כלל הבעיה נפתרת. אם ישנה גישה נוחה לפתח, ניתן לקנות רשת להרחקת יונים בחנויות ולהתקין זאת לבד. במידה והגישה פחות נוחה, כדאי להזמין מומחה להרחקת יונים שיעשה זאת.

הרחקת יונים בעזרת דוקרנים

עוד שיטה שנפוצה מאוד בקרב חברות הרחקת יונים היא באמצעות דוקרנים. היתרונות בשימוש בדוקרנים הוא שהם כמעט ולא נראים, אפקטיביים ביותר וניתנים ברוב המקרים להתקנה עצמית. ישנם כמה סוגים של דוקרנים להרחקת יונים:
  • דוקרנים מפלסטיק - הפשוטים ביותר ונמכרים ברוב החנויות הגדולות של עשה זאת בעצמך כגון הום סנטר או אייס קנה ובנה וכו'.
  • דוקרנים מפח - כמעט ולא בשימוש
  • דוקרנים מברזל - כמעט ולא בשימוש
  • דוקרנים מנירוסטה - הנפוצים ביותר והאפקטיביים ביותר כאשר הם מגיעים עם מקדמי הגנה, חזקים במיוחד ועמידים לאורך זמן לשמש ולתנאי מזד אוויר קשים.
הרחקת יונים בעזרת סלילים

גם הרחקת יונים באמצעות סלילים היא נפוצה ובדומה לשיטת הדוקרנים גם היא ניתנת להתקנה בפתחים צרים ובעל יתרון נוסף כאשר ניתן לנתק בצורה פשוטה את הסליל ולהחזירו למקום (במידה ויש צורך בגישה זמנית לפתח).

הרחקת יונים באמצעות מלכודות

שיטה נוספת ונפוצה בקרב חברות ההדברה היא הרחקה של יונים בעזרת מלכודות.בשיטה זו היונים נלכדות בתוך כלוב מיוחד עם פתחים נסתרים. החסרון בשיטה זו היא שעליכם לדאוג לפנות ובבטחה את הינים שנלכדו למקום אחר.

שיטות פחות נפוצות להרחקת יונים

כאמור, ישנם עוד כמה שיטות להרחקת יונים אך מוצעות רק במקרים בודדים או פרטניים.הנה כמה מן השיטות האלו:
  • הרחקת יונים בעזרת רשת חשמלית - פסי מתכת אשר יוצרים מכת חשמל לא מזיקה ליונים.
  • הרחקת יונים באמצעות דחליל - כן, כמו בקוסם מארץ עוץ, מסתבר שהשיטה הזו עדיין עובדת במקומות מסוימים.
  • הרחקת יונים באמצעות חוט רטט - 
  • הרחקת יונים באמצעות מכשירים קוליים - מכשיר מיוחד המפיק קולות וצלילים המרתיעים את היונים מלהתקרב.
כמה עולה הרחקת יונים?

לאחר שהבנו את כל השיטות הנפוצות והפחות נפוצות להרחקת יונים והבנו גם מהן היתרונות והחסרונות של כל שיטה ושיטה, נציג בפניכם את המחירים הממוצעים לשיטות הנפוצות.

מחיר הרחקת יונים בעזרת רשת -במוצע ניתן לומר כי המחיר הממוצע להרחקת יונים עם רשת נעה בין 100 ש"ח ל-150 ש"ח למ"ר או בין 600 ל-900 ש"ח לכל העבודה. המחיר כולל את התקנת הרשת.

מחיר הרחקת יונים באמצעות דוקרנים - בין 50 ש"ח ל-150 ש"ח למ"ר כאשר המחיר ישתנה בהתאם לסוג הדוקרן שבחרתם.

מחיר התקנת יונים בעזרת סלילים - בין 50 ל-120 ש"ח למטר רבוע בממוצע.

מה משפיע על המחיר?

ישנם פרמטרים נוספים ותוספות שונות שמשפיעים בצורה ישנה על המחיר. למשל:
  • מינימום הזמנה - ישנם מתקינים אשר דורשים מינימום מ"ר ובמקרים של כמות קטנה של מ"ר, יבקשו מחיר גבוה יותר.
  • מקום ההרחקה - אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר הוא האיזור שאותו רוצים להרחיק (פתח גג, מסתור כביסה, פתח חלון וכו') כעיקרון, ככל שהגישה תהיה נוחה יותר כך המחיר יהיה זול יותר.
  • ניקיון של המקום לפני ואחרי העבודה.
  • ריסוס האיזור נגד כיני יונים.
איזה שיטה הטובה ביותר להרחקת יונים?

מכיוון שבכל בית יש את הבעיה שלו וכל בעיה דורשת פתרון אחר, לא ניתן לקבוע בוודאות מהי השיטה הטובה ביותר אך ניתן לומר כי במידה ויש לכם גישה קלה לפתח שאותו אתם רוצים להרחיק יונים ממנו, השיטה הזולה ביותר תהיה לקנות ברשתות הגדולות דוקרנים פשוטים ולהתקין זאת בעצמכם.

במידה ולא מתאפשר הדבר, הזמינו מרחיק מקצועי ואמין שאפשר לסמוך עליו ותנו לו לקבוע עבורכם מהי השיטה המומלצת ביותר להרחיק יונים מבתיכם.

איך מנקים מרזב?

רוצים לדעת איך לנקות מרזב? מצאנו לכם כמה מדריכים מצויינים שיגלו לכם איך מנקים מרזב ותעלות בגג בצורה הטובה ביותר.

ניקוי מרזבים היא לא משימה מורכבת במיוחד ודורשת בעיקר זמן וסבלנות. למרות זאת, פעולות לא נכונות יכולות לגרום לניקוי לא אפקטיבי במיוחד ובזבוז זמן ובמקרים אחרים אף לגרימת נזק למרזב ולתעלות השונות.

המדריך וידאו הבא שמצאנו ביו טיוב הוא המדריך הטוב ביותר לניקוי מרזב שתוכלו למצוא ברשת. מדריך זה יציג עבורכם את כל הכלים שתצטרכו לעבודת ניקיון המרזב החל מסולם ודליים ועד לכלים מיוחדים ומקצועיים, טיפים והמלצות לעבודת הניקוי וכמובן הדגמה של הניקוי עצמו בצורה ברורה ומובנת.

הקפדה על ההוראות של המדריך הנ"ל תבטיח לכם ניקיון המרזב בצורה הטובה והיעילה ביותר.

ולסיום, הנה מדריך נוסף עם טיפ מצוין לאסוף את כל הלכלוך והבוץ שבמרזב בצורה מהירה וזריזה:

איך לנקות מרזב?






מאמרים קשורים:
עלות גג רעפים

עלות החלפת גג רעפים

רוצים לדעת כמה עולה גג רעפים ומהי עלות החלפת גג רעפים? הגעתם למקום הנכון. בדקנו עבורכם מחירים מחירים ממוצעים לבניית גג רעפים באתרים ובפורומים שונים. כל התוצאות, בכתבה הבאה לפניכם.

החלפת גג רעפים היא עבודה לא פשוטה בכלל המכילה בתוכה כמה סוגים שונים של עבודות כגון פירוק הרעפים הישנים, תיקון או חידוש ארגזי רוח, תיקון מרזבים ותעלות הפח, פינוי הפסולת מהגג וניקיון הגג וכמובן הנחת והתקנת רעפים חדשים על הגג.

בכתבה הבאה בדקנו עבור אלו שמעוניינים להחליף את גג הרעפים הישן ולחדשו ורוצים לדעת כמה זה יעלה להם ומה כוללת העבודה.

כדי לדעת ולגלות את המחירים הממוצעים וכדי שתוכלו לקבל אינדיקציה מהו נחשב למחיר זול עבור החלפת גג רעפים וכד' בדקנו במספר רב של אתרים ופורומים מקצועיים ברשת כדי להציג לכם מחירון משוער של עלויות גג רעפים.

עלות החלפת גג רעפים

ובכן, כפי שציינו קודם, החלפת גג רעפים מורכבת מסוגים שונים של עבודות שמשתנות ולכן קשה לתת מחיר מחירון ממוצע אך ניתן לומר כי באופן כללי מחיר החלפת גג רעפים נע בין 150 ש"ח ל-300 ש"ח למ"ר כאשר ישנם כמה פרמטרים שיכולים להשפיע ולשנות את המחיר:
  • גודל הגג - המחיר נקבע אצל רוב אנשי המקצוע ע"י חלוקה למטר רבוע לכן, ככל שהגג גדול יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.
  • גישה לגג - במידה והגישה אל הגג היא מורכבת מהרגיל ודורשת אמצעי עזר, המחיר עשוי להתייקר באופן משמעותי.
  • סוג הרעפים - ישנו טווח מחירים רחב בין סוגי הרעפים. בעתיד הקרוב אנו נפרסם כתבה המפרטת בתוכה את כל סוגי הרעפים הקיימים לפי חברות ייצור, מחירים (זול ויקר) וכד'.
  • תיקונים נוספים - בהרבה מאוד מקרים, שרוצים להחליף גג רעפים נתקלים כבר בבדיקה הראשונית בצורך בתיקון חלקים נוספים כגון תיקון ארגזי רוח, מרזבים ועבודות פחחות שונות. במידה ויש צורך גם בתיקונים אלו, מחיר החלפת גג הרעפים יכול להתייקר בצורה משמעותית ביותר.
מה כולל המחיר?

אצל רוב אנשי המקצוע המתמחים בגגות רעפים (נקראים גגנים או גגגים) המחיר הסטנדרטי למ"ר בדרך כלל כולל את פירוק הרעפים הישנים, הרכבת הרעפים החדשים, פינוי הפסולת וניקיון הגג לאחר העבודה.

איזה שואב אבק לקנות?

איזה שואב אבק כדאי לקנות? עומד או נגרר? או אולי כדאי להשקיע בשואב אבק רובוטי? האם כדאי לקנות שואב אבק עם שקית או בלי? על שאלות אלו ואחרות במדריך הבא שלפניכם.

קנית שואב אבק היא לא קנייה פשוטה כפי שהייתה בשנים הקודמות. שואבי האבק של היום מגיעים עם שלל אופציות טכנולוגיות ושיפורים שלא בדיוק מקלים על מי שצריך לקנות שואב אבק חדש ולא מבין כל כך בשיפורים הטכנולוגיים.

לכן, החלטנו במדריך הבא לעזור לכם ולהציג בפניכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם לדעת איזה שואב אבק כדאי לכם לקנות ואיזה דגם מתאים בדיוק בשבילכם. בנוסף, נציג לכם גם כמה טיפים והמלצות קנייה על חברות טובות של שואבי אבק. כל זה ועוד במדריך הבא שלפניכם.

איזה שואב אבק כדאי לקנות?

נתחיל עם כמה מדריכי קנייה שמצאנו ברשת שבהם תוכלו למצוא את כל ההסברים והסוגים השונים של שואבי האבק השונים:

מדריך ראשון - באתר זאפ מצאנו מדריך מצוין לקניית שואבי אבק שמסביר ומפרט את כל מה שתצטרכו לדעת. בין היתר תוכלו למצוא תשובות לשאלות כגון:
  • מה ההבדלים בין שואב אבק עומד לשואב אבק רגיל (נגרר)?
  • האם כדאי לקנות שואב אבק עם שקית או בלי שקית יניקה?
  • האם כדאי לקנות שואב אבק רטוב או יבש?
בנוסף תוכלו להכיר באמצעות המדריך כלים נוספים שיעזרו לכם למדוד את שואב האבק כגון איזו עוצמת יניקה נחשבת לטובה, איזו טכנולוגית שאיבה כדאי לבחור (צקלון, חובט, סינון מים), איזה משקל מומלץ וכו'.

מדריך שני - מדריך נוסף שאנו ממליצים עליו הוא המדריך הבא מאתר WisBuy שגם בו תוכלו למצוא הסבר מפורט ומעמיק על כל השכלולים והתכונות של שואבי האבק החדשים. בין היתר תוכלו ללמוד איך להתאים את שואב האבק לסוג הניקוי שאתם מחפשים (חובט, ויסות לעוצמת היניקה, שיוני גובה המברשת וכד'), אילו אביזרים מגיעים עם שואבי האבק החדשים וגם דגשים על קלות התפעול והשימוש (צינור גמיש, צינור טלסקופי, אורך כבל החשמל, זווית השואב, אחסון הכבלים, איסוף הלכלוך וכו').

בנוסף תוכלו גם לקבל כמה טיפים והמלצות נוספות שכדאי לשים לב בקניית שואב אבק כגון עוצמת הרעש, תחזוקת המסננים, כמות הקיבולת וכמובן תקופת וסוג האחריות על השואב. מומלץ לקרוא!!

מחיר שואב אבק

מחיר שואב אבק נגזר מכמה פרמטרים בסיסיים - סוג שואב האבק (עומד, רגיל או רטוב/יבש), שם ודגם החברה, שיטת השאיבה ותכונות מיוחדות נוספות. בעיקרון, ניתן לחלק את מחיר שואבי האבק לשלוש רמות שונות - עד 500 ש"ח, עד 1200 ש"ח ומעל 1200 ש"ח. הממוצע ורמת המחיר הנפוצה ביותר היא הרמה השנייה בין 500 ש"ח ל-1200 ש"ח ורוב המוצרים של החברות נמצאים בטווח מחירים זה.

שואב אבק מומלץ

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקניית שואב אבק היא איזה שואב אבק הכי טוב? ובכן, כמובן שאין אנו יכולים לתת תשובה מכרעת ולקבוע מהו שואב האבק הטוב ביותר אך כעיקרון, החברות הבאות נחשבות לטובות ומומלצות:
  • דייסון - אחת החברות המובילות ביותר בתחום שואבי האבק העומדים והנגררים.
  • קירבי - אחד המותגים המובילים בשואבי אבק וגם אחד היקרים ביותר.
  • Irobot -חברת איי רובוט מתמחית בתחום שואבי האבק הרובוטיים ונחשבת לאחת הטובות ביותר בתחום זה.
  • בוש
  • מורפי ריצ'רדס
  • רומבה
  • פילפיס
  • סמסונג
  • LG