איך להתקין מעקה מדרגות?

חושבים להתקין לבד מעקה למדרגות? המדריכים הבאים יוכלו לעזור לכם לעשות זאת בקלות.

לאחר שבכתבה הקודמת עסקנו בקניית מעקה למדרגות ובסוגים השונים שנמכרים כיום בחחברות בישראל. רצינו הפעם להציע מדריך אחר שמצאנו ביו טיוב העוסק בהתקנה עצמה של המעקה.

לאחר צפייה במדריכים תוכלו לגלות שהתקנה עצמית של מעקה למדרגות היא לא כך כך מורכבת כפי שחשבתם (למרות שרק אם יש לכם את הסבלנות הנדרשת והכלים המתאימים, תוכלו לעשות זאת).

בכך אופן, אם אתם חושבים על התקנה עצמית של מעקה למדרגות, אנו ממליצים לכם לצפות במדריכים אלו.

התקנת מעקה מדרגות מעץ



התקנת מעקה מדרגות ממתכת



מאמרים נוספים בסדרה:
מדרגות עץ
מדרגות לבית

מעקה למדרגות - המדריך השלם

רוצים לדעת כמה עולה מעקה למדרגות? מה הם הסוגים הנפוצים? במדריך הבא תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על מעקות למדרגות.

אחד הדברים המשפיעים ביותר על עיצוב ומראה המדרגות הוא המעקה שאתם בוחרים. אלמנט זה כל כל כך משפיע עד שלפעמים המעקה יותר חשוב מהמדרגות עצמן. כמו כן, בשנים האחרונות הצטרפו לשוק חברות ואומנים אשר מתמחים במעקות מעוצבים למדרגות ומציעים מעקה בהתאמה אישית למדרגות הבית שלכם.

בכתבה הבאה נציג לכם את סוגי המעקות הנפוצים הנמכרים כיום בישראל, מחירים ממוצעים, טיפים והמלצות וגם רשימה של חברות המתמחות בייצור והתקנת מעקה.

מעקה למדרגות - סוגים

ישנם סוגים רבים של חומרים מהם מיוצרים מעקות מדרגות בישראל כאשר ניתן לומר שהנפוצים הנפוצים ביותר שבהם הם: 

מעקה מדרגות מזכוכית

מעקות מרשימים המשדרים מראה הייטקיסטי ומודרני. ברוב המקרים מעקה למדרגות נבנים כפלטה אחת ארוכה ומלאה (בשונה ממעקות אלומיניום א ועץ הבנויים כסורגים).

מעקה מדרגות מעץ

מעקות אלו פחות נפוצים אך עדיין מתאימים לאלו שמחפשים מראה ישן, מלכותי או ענתיק. במעקות אלו חשוב לוודא כי מדובר בעץ מעובד אשר עבר את ההתאמה לחומר חזק שיחזיק מעמד זמן רב.

מעקה מדרגות מאלומיניום

מעקות אלומיניום או ברזל הם הנמכרים ביותר בישראל כיום וברוב הבתים הפרטיים או המשרדים, אלו המעקות שסביר להניח תיתקלו בהם.

מעקות בשילובים שונים 

בשנים האחרונות מעקות משולבים הם הטרנד האחרון בכל הקשור למעקות מדרגות. השילוב הנפוץ ביותר הוא מעקה מדרגות מעץ וזכוכית

מחיר מעקה למדרגות

את הפיסקה הבאה לא בטוח שכך תאהבו לקרוא. מסתבר שמחירי מעקות למדרגות הם לא זולים בכלל והזולים ביותר מתחילים באיזור ה-900 ש"ח למ"ר. אם אתם מחפשים לדעת כמה עולה מעקה מדרגות בממוצע ניתן לומר כי מחיר מעקה ברזל ינוע בין 900 ש"ח ל-1500 ש"ח, מחיר מעקה עץ ינוע בסביבות ה-1500 ש"ח למטר רבוע מחיר מעקה זכוכית נע בין 1300 ל-2000 ש"ח בממוצע.

כמובן שישנם גם מעקות מעוצבים שיכולים להגיע למחירים גבוהים בהרבה וניתן למצוא כיום מעקות שעולים למעלה מ-3000 ש"ח ומעלה למ"ר - הכל עניין של עיצוב ותקציב.

מעקה למדרגות זול

המלצה - אם אתם רוצים לנסות ולהוזיל את מחיר המעקה, ניתן לפנות למחסן באיזור מגורכם (בדרך כלל באיזור תעשייה) שמוכר ברזלים מעוצבים ולקנות את הכמות המתאימה. חפשו באינטרנט דוגמאות של מעקות ובחרו את זאת שאהבתם. לאחר מכן פנו למסגרייה ובקשו מהם להכין עבורכם דוגמא זהה או לפחות דומה לפריט שבחרתם. אמנם דרך זו כרוכה בהרבה שיטוטים רגליים אך במקרים רבים תוכלו לחסוך לא מעט במחיר המעקה.

חברות וחנויות המתמחות במכירת מעקה למדרגות

יש לא מעט חנויות וחברות שמוכרות מעקות למדרגות. ברוב המקרים מדובר בחברות אשר מציעות בנוסף סורגים, שערים, וכד'. הנה רשימה של כמה חברות וחנויות כאלו:

סולם יעקב - חברה המתמחה במדרגות ומעות למדרגות פנים במגוון סגנונות וחומרים כגון זכוכית, עץ, ברזל ואלומיניום. בנוסף מציעה החברה גם מכירת מעקות להתקנה עצמית. טל': 03-6823650

טרילידור - אחת החברות הגדולות בישראל לייצור ושיווק שערי ברזל, מעקות, גדרות וכו'. באתר החברה ניתן אף להוריד קטלוג אונליין של כל המוצרים ולבחור דוגמא דרך המחשב.

אריכא - גלרייה של מעצבים ואומנים המתמחים בייצור מעקות מעוצבים למדרגות מברזל ומשילבו חומרים נוספים כגון זכוכית, עץ ועוד. טל' - 03-9334000

סנפיר - חברה גדולה וותיקה המתמחה בייצור שערים, סורגים, גדרות וכמובן מעקות למדרגות מאלומיניום, זכוכית, עץ ומשילוב של כל החומרים. באתר החברה תוכלו למצוא גם גלרייה רחבה של דוגמאות ועיצובים של מעקות מכל הסוגים. טל' - 08-9153404

מסגריית נעמן - מסגריית אלון נעמן הממוקמת באיזור התעשייה אור יהודה מציעה מבחר רחב של מעקות למדרגות מברזל ואלומינים במגוון דוגמאות ועיצובים. טל' - 03-6341469

מאמרים קשורים:
שיפוץ מדרגות
מדרגות עץ
מדרגות לבית

איזה מיקרוגל כדאי לקנות?

צריכים לקנות מיקרוגל חדש? אספנו עבורכם כמה מדריכים טובים שיעזרו לכם לדעת איזה מיקרוגל כדאי לקנות.

הרבה מאוד אנשים טועים לחשוב שמיקרוגל מיועד אך ורק להפשרה וחימום מהיר של ארוחות מהירות אך למעשה קיימים מיקרוגלים מתוחכמים שיכולים לבצע הרבה יותר מזה ולעיתים אף מהווים אלטרנטיבה טובה מטוסטר אובן ואפילו תנור אפייה.

שוק המיקרוגלים בישראל עמוס מאוד בחברות שונות ובתחרות רבה. טווח המחירים של מכשירי מיקרוגל מתחיל ב-300 ש"ח למיקרוגל זול ופשוט ויכול להגיע למעל 2000 ש"ח למיקרוגל משולב ואיכותי כולל גריל.

כדי שתוכלו לדעת איזה מיקרוגל הכי טוב עבורכם? אספנו בכתבה הבאה מבחר מדריכים, טיפים והמלצות שדונות מכמה אתרים ופורומים ברשת.

איזה מיקרוגל כדאי לקנות?

הרשת עמוסה במדריכי קנייה למיקרוגל אך המדריך הבא הוא לדעתנו המקיף והטוב ביותר. במדריך זה תוכלו להבין דברים בסיסיים כגון:
  • איך להתאים את המיקרוגל למטבח? - בחירת צבעים, מיקום נכון ובחירת כיוון דחלת הפתיחה של המירוגל.
  • עוצמת חימום - איזה עוצמת חימום טובה לנו?
  • קיבולת ונפח  - איזה גודל מיקרוגל כדאי לקנות?
  • תכונות - תוכניות בישול, דרגות חימום.
  • מיקרוגל דיגיטלי או אנלוגי?
  • מיקרוגל משולב -  מה זה מיקרוגל משולב? כיצד הוא עובד? ולמי זה מתאים?
  • מיקרוגל למתקדמים - תכונות רציניות יותר לבשלנים מקצוענים כגון חימום דו מוקדי, תא מנירוסטה וכו'.
  • נוחות ניקיון - בחירת המיקרוגל המתאים ביותר ועוד...
מיקרוגלים זולים

אם אתם מחפשים מיקרוגל זול פשוט לקנייה (עד 1000 ש"ח), כדאי לכם לקרוא את הכתבה הנחמדה הבאה בה אספו למעלה מעשרה מכשרי מיקרוגל אנלוגיים ודיגיטליים שונים של חברות כגון קנדי, שרפ, קנווד, אלקטרה, סמסונג, מורפי ריצ'רדס, גולד ליין, דלונגי ועוד כאשר לצד כל דגם תוכלו לקרוא את המפרט של המכשיר, מחיר מומלץ וציון כולל על הדגם. בנוסף, בסוף הכתבה תוכלו לקרוא טיפים נוספים לקניית מיקרוגל.

מיקרוגל - חברות טובות

ישנן כמה חברות טובות מאוד שמציעות מיקרוגלים איכותיים ומתוחכמים כגון חברת Teka (טקה), פרגור, דה דיטריך, קופר, שולטס, תדיראן ועוד. חברות אלו מציעות מיקרוגלים גדולים במיוחד (בין 25 ליטר ל-35 ליטר) ומשולבים אשר רבים כוללים גריל או מגיעים כיחידה בילד אין שמוכנסת לתוך ארונות המטבח. בדיקה קצרה בדף הבא באתר זאפ מיקרוגלים תראה לכם את המיקרוגלים שעולים למעלה מ-2000 ש"ח ונחשבים לטובים מאוד.

המלצות על מיקרוגל

לסיום, אם אתם מחפשים המלצה קונקרטית על דגם או חברה של מיקרוגל, כדאי לקרוא את השרשור הבא שבו תמצאו כמה המלצות פרטניות וספציות על מיקרוגלים טובים.

מאמרים דומים:
תיקון מדיח כלים

חלונות במבצע

מחפשים מבצעים על חלונות אלומינום לבית? אספנו עבורכם מגוון מבצעים ברשת שמציעים חלונות במבצע. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

לאחר שפרסמנו כבר כתבה מוצלחת ובה דלתות במבצע, החלטנו להמשיך בכיוון ולאסוף עבורכם חלונות במבצע מחנויות וחברות שמצאנו ברשת.

שימו לב: כל המידע נאסף מאתרים חיצוניים אשר אינם בקשר עימנו ונכון ליום פרסום כתבה זו (11/10/11) ולכן, אין אנו נושאים באמינותם או באחריותם של הפרטים.

חלונות אלומיניום - מבצעים

אנו מתחילים עם האתר של חברת אדיר אלומיניום המוכרת מגוון מוצרי בנייה לבית כגון: דלתות, מקלחונים, תריסים חשמליים וכמובן גם חלונות. בדף הבא מצאנו מבחר של חלונות במבצע כמו למשל חלון בלגי נפתח עם בסיס תחתון קבוע ותריס חשמלי ב-1599 ש"ח במקום 2200 ש"ח, חלון רפפה אלומיניום (עשוי מפרופיל קליל) ב-550 ש"ח במקום 800 ש"ח.

כמו כן מצאנו גם חלון דריי קיפ בלגי (פרופיל קליל 4300) ב-850 ש"ח במקום 1200 ש"ח או חלון הזזה עם 2 כנפיים ותריס גלילה ב-1550 ש"ח במקום 1850 ש"ח. הערה: כל המחירים כאן הן למטר רבוע וכוללים אחריות של החברה.

נמשיך עם המבצע הבא שמצאנו בחברת יורו סטייל אשר לה אולם תצוגה במושב מישר ובקיבוץ געש המציע התקנת רשתות יתושים בחינם לכל המבצע הזמנה גדולה בחנות.

ונסיים עם החנות "אלף אלומיניום" הממוקמת באיזור התעשייה בנתניה מציעה כמה מבצעים על חלונות באתרה כגון חלון הזזה ב-500 ש"ח בלבד או חלון כיס ב-1200 ש"ח בלבד.

מאמרים קשורים:
דשא סינטטי במבצע
מטבחים במבצע
דלתות במבצע

מחיר ארונות אמבטיה אמבין

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בה אנו מציגים לכם סקירה על חברות למוצרים לבית המובילות בישראל, הפעם נציג לכם מידע ומחירים על ארונות אמבטיה של אמבין.

לאחר שכבר הצגנו עבורכם סקירות על חברות מובילות לבית ולבניין כגון פנדור, קליל וכו' הפעם החלטנו להציג בפניכם סקירה מלאה על חברת אמבין כולל מידע על המוצרים ומחירים ממוצעים שמצאנו בחנויות ברחבי הרשת ועוד.

הערה חשובה: המידע המובא בפניכם כאן נאסף מאתרים שונים ברשת, נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (5/10/11) ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם החברה אלא נועד לספק עבורכם אינדיקציה בלבד. כדי לקבל מידע רשמי יש ליצור קשר ישירות עם החברה או נציגיה.

אמבין - כרטיס ביקור

אז למי שעדיין לא הבין, אמבין היא אחת החברות המובילות בישראל שמתמחה בייצור ושיווק ארונות אמבטיה מעוצבים ואיכותיים עם עשרות סניפים ואולמות תצוגה הפזורים ברחבי הארץ בערים כגון ירושלים, תל אביב, באר שבע, טבריה, רעננה, אשקלון ועוד. מלבד ארונות אמבטיה, מוכרת החברה גם אביזרים נלווים כגון מקלחונים, משטחי רצפה, מתקני היגיינה וכד'.

ארונות אמבטיה של אמבין

באתר הרשמי של החברה ניתן למצוא כמה סדרות שונות של ארונות אמבטיה מעוצבים כאשר בכל סדרה ניתן לבחור בגדלים שונים כגון 30-60 ס"מ, 60-80 ס"מ, 80-100 ס"מ או 100-125 ס"מ וכד'. להלן כמה מהסדרות של ארונות האמבטיה:

Silver Fantazsy (סילבר)

סדרה ארונות אמבטיה מעוצבים העשויים מנירוסטה אל חלד. דגמים: אורבן, בליקר, פרל, ויליג'.

Mix and match (מיקס)

סדרה יוקרתית של ארונות מעוצבים לאמבטיה משולבים מחומרים שונים המגיעים במקרים מסויימים גם עם מראה תואמת וכיור מחרס או זכוכית. דגמים: ארט, רייב, רוקסן, דקו.

Romantic story (רומנטיק)

סדרה של ארונות אמבטיה מעוצבים העשויים עץ מלא. דגמים: קאן, ערבסקה, פרובנס, איב, שיק, שאטו, ד'אור ועוד.

אמבין קלאסיק 

הסדרה הקלאסית של ארונות אמבין. בין היתר תוכלו למצוא את הדגמים: אפולו, וונדום, צ'יהולי, מלינז ועוד.

הקולקציה החדשה של אמבין לשנת 2012

בקולקציה החדגשה של מערכות ארונות האמבטיה של אמבין תוכלו למצוא את הדגמים: יאנג, ורסאי, מרס, יופיטר, זאוס, וגאס ונפטון.

מחיר ארונות אמבטיה אמבין

למרות שבאתר הרשמי אין מחירים על ארונות האמבטיה, בדקנו בחנויות שונות ברשת אשר עובדים ומשווקים את מוצרי אמבין מהם מחירי הארונות לפי דגמים שונים כדי לתת לכם אינדיקציה כללית ומושג גס על מחירי ארונות אמבין. להלן התוצאות:

באתר של מחסני הקרמיקה מאיר המהיר למשל מצאנו כמה ארונות אמבין בדגמים שונים בטווח מחירים של בין 1800 ש"ח ועד 4000 ש"ח למערכת כוללת של ארון אמבטיה ואפילו כמה מבצעים. כך למשל ארון אמבטיה של אמבין בדגם אפולו עולה 4140 ש"ח, ארון אמבטיה מדגם קוסמיק יעלה 1811 ש"ח ליחידה או ארון אמבטיה מדגם צ'יהולי במבצע ב-2100 ש"ח במקום 3000 ש"ח.

אמבין עודפים

עוד חנות שמוכרת ארונות אמבטיה של אמבין היא החנות "7 סטון" שמציעה מבחר רחב של מוצרים לאמבטיה חדשים במבצעים ומעודפים שבה מצאנו מבחר עודפים של ארונות אמבין מעוצבים במחירים של 1600 עד 3600 ש"ח. למשל מערכת ארונות אמבטיה של אמבין מדגם קאשרל ב-1599 ש"ח או ארון אמבין מדגם בונסאי 80 מילניום ב-2199 ש"ח.

מאמרים נוספים בסדרה:
מחיר כיורי חרסה
מחיר חלונות קליל

חימום בריכת שחייה - המדריך השלם

איך מחממים בריכת שחייה? כמה זה עולה? איזו שיטה היא הטובה או הזולה ביותר? כל זה ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

מכיון שהחורף כבר עומד בפתח, החלטנו הפעם להקדיש את הכתבה הבאה לכל מי שבבעלותו בריכת שחייה גדולה או קבועה ורוצה לדעת איך לחמם את בריכת השחייה לחורף, מהם העלויות ומהי הדרך המומלצת ביותר לעשות זאת.

בכדי שתוכלו להינות מהבריכה שלכם בכל עונות השנה כולל החורף והסתיו בדקנו בכמה פורומים ואתרים של מתקיני בריכות מקצועיים בכדי לתת לכם את ההמלצות הטובות ביותר לחמם את הבריכה לחורף. מקווים שתוכלו להפיק מכך את המיטב.

חימום בריכה

ישנם כמה שיטות בישראל לחימום בריכת שחייה כאשר לכל אחת מהשיטות ישנן יתרונות על השניה:

חימום בריכת שחייה באמצעות משאבת חום

זאת אחת מהשיטות הנפוצות ביותר על בעלי הבריכות בישראל ולה יתרונות רבים. משאבת חום לבריכה משתמשת באנרגייה של האוויר כאשר יחד עם מדחס מיוחד מצליחה להפוך את האנרגייה לחום שמחמם את הבריכה. המשאבה פועלת בצורת דינמית ותלויה בטמפרטורת האוויר שבחוץ, טמפרטורת המים, גודל הספק, גודל וסוג הבריכה וכו'.

המלצה: אם אתם רוצים לדעת לאיזה גודל ואיזה דגם של משאבת חום אתם זקוקים, כדאי לכם לבדוק בדף הבא שמציע המחשבון להתאמת משאבת חום לבריכה שלכם מבחינת גודל ומחבינת הספק.

חימום בריכת שחייה באמצעות הסקה מרכזית

שיטה זטו משתמשת אף היא במשאבת חום אך מנצלת את ההסקה המרכזית (אינוורטר) כדי ליצור מים חמים גם כאשר הטמפרטורה בחוץ קרה במיוחד.

חימום בריכה באמצעות סולר או גז

זוהי השיטה הקלאסית והותיקה של חימום מים (כמו בבית) ע"י ידי גז, סולר או סולר. היתרון המרכזי בשיטה זו הוא חימום מהיר ותמידי של המים בבריכה בכל עת ולכל סוג בריכה  וללא קשר לטמפרטורת האוויר שבחוץ.

חימום בריכה באמצעות אנרגייה סולארית

שיטה זו היא החדשה יחסית משאר השיטות כאשר היא מנצלת את השמש בעזרת קולטים מיוחדים שמוצבים על גג הבית. היתרון המרכזי הוא חימום חינם וללא עלות של המים. החיסרון - בימי החורף הקרים,לא תוכלו להינות ממים חמים ולמעשה בשיטה זו תוכלו לקבל כמו שנהוג לכנות בשפה המקצועית "הארכת עונה" בלבד לכמה חודשים ולא לאורך כל החורף. עלות התקנה של חימום בריכת שחייה באמצעות אנרגייה סולארית נעה בממוצע בין 700 ל-2000 ש"ח.

עלות חימום בריכת שחייה

סביר להניח ששאלה זו מעניינת אתכם בעיקר ואתם רוצתים לדעת מהי השיטה הזולה ביותר לחמיום בריכת שחייה. ובכן, כפי שכבר הבנתם ישנם שיטות אשר תלויות בגודל וסוג בריכת השחייה שלכם, ישנם שיטות שמציעות רק חימום מים חלקי בחורף וכדו'. לכן אין שיטה אחת שניתן להגדיחר אותה כזולה או היעילה ביותר והתשובה צריכה להיות יותר ספיציפית לבריכה שלכם.

לצורך כך מצאנו באתר המצויין הבא מחשבון לחישוב חיסכון בחימום בריכת שחייה שבו תוכלולהזין את נתוני הריכה המדוייקים שלכם כגון אורך הבריכה, טמפרטורה רצוייה של המים, עונה מבוקשת, סוג החימום וכד' ותוכלו לקבל השוואה מוערכת של החיסכון בעלות החימום.

שימו לב: המחשבון משווה בין שיטות חימום הבריכה של משאבת חום, חימום באמצעות גז וחימום באמצעות סולר. כמו כן, המחשבון לא מכליל את עלויות המכשור וההתקנה של כל אחת מהשיטות (מחיר משאבת חום לחימום בריכה לא זול בכלל ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים). לכן, עליכם לבצע השוואת מחירים רצינית בין נותני השירות כדי לשקלל גם את הנתונים האלו בהחלטה.

מאמרים קשורים:
משאבת חום
איך מנקים בריכה
בריכה בבית