עלות התקנת דשא סינטטי

רוצים לדעת כמה עולה התקנת דשא סינטטי? בדקנו עבורכם ברשת מחירים ממוצעים של התקנות דשא מלאוכותי. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

למרות שבעבר פרסמנו כאן מדריך על דשא סינטטי בהתקנה עצמית ולמרות שזה בחינם, לא כל אחד בטוח שהוא יכול להתקין לבד דשא סינטטי ולא לכל אחד יש את הזמן הפנוי הנדרש לעשות זאת. לצורך כך בדקנו עבורכם באתרים מקצועיים ובפורומים מתמחים כמה תעלה לכם התקנת דשא סינטטי אצל מתקין מקצועי.

המלצה: הרבה מאוד לקוחות שוכחים לקחת בחשבון את עלות ההתקנה של דשא סינטטי ורק לאחר שקונים את הדשא מגלים שלא עמדו בתקציב. לכן, חשוב מאוד להכניס לשיקול התקציבי גם את מחיר ההתקנה ולברר היטב האם אתם יכולים להתקין בחינם (התקנה עצמית) או שתאלצו לשלם גם עבור מתקין מקצועי.

מחיר התקנת דשא סינטטי

חשוב להבין כי מעבר לעניין העבודה הפיסית, התקנת דשא סינטטי מכילה גם ציוד רב שמגולם במחיר של המתקינים השונים - ציוד כגון יריעות מיוחדות, רצועות פוליאסטר, דבק, חצץ ועוד. על זה יש להוסיף גם את מחיר ההובלה והפריקה מהחנות אל הבית או אל הגינה.

כמו כן ברוב המקרים, מתקין דשא סינטטי יכליל את כל הציוד והעבודה במחיר אך ישנם גם מקרים בהם המתקין יציע לכם מחיר נפרד לכל עבודה (אולי להצגת מחיר נמוך מהמתחרים) אך בסופו של דבר המחיר מתאזן בין שני המקרים.

נהוג לחלק את תמחור ההתקנה של דשא סינטטי לפי עובי או גובה הדשא, סוג המשטח ולפי גודל השטח אותו תבקשו להתקין. בנוסף, נהוג לתמחר את ההתקנה לפי מחיר למטר רבוע.

על פי בדיקה שאנו ערכנו, אלו הם המחירים הממוצעים להתקנת דשא סינטטי:

עלות התקנת דשא סינטטי נמוך (10-30 מ"מ) - בין 50 ש"ח ל-100 ש"ח למ"ר על משטח בטון ובין 70 ל-85 ש"ח עבור התקנת דשא סינטטי על אדמה.

עלות התקנת דשא סינטטי בינוני/גבוה (40 מ"מ) - סוג דשא זה הוא פופולרי במיוחד ומחיר ההתקנה הממוצע עומד על כ-100 -120 ש"ח למ"ר כאשר מחיר התקנה על משטח זול יותר ועומד בממוצע על כ-80-90 ש"ח למ"ר.

המלצה חשובה: בקשו לוודא מראש מה כלול במחיר שהמתקין ביקש כדי לוודא שלא תצטרכוח להוסיף אחר כך סכום נוסף עבור עבודת ההתקנה.

מאמרים קשורים:
דשא סינטטי
דשא סינטטי במבצע
דשא סינטטי זול

אגנית למקלחון - המדריך השלם

רוצים לדעת איזה אגנית למקלחון כדאי לקנות? האם אפשר לחדש אגנית? ואולי תרצו להתקין אגנית לבד? במדריך הבא תמצאו את כל התשובות.

זה אולי ישמע לכם קצת מוזר, אבל אם אתם חדשים בתחום וצריכים לקנות אגנית למקלחון (המשטח עליו אתם עומדים במקלחון), תדעו שישנו מגוון גדול מאוד של סוגים וחומרים של אגניות למקלחונים ולא תמיד קל לדעת איזה כדאי לקנות.

בכתבה הבאה נציג לכם את כל מה שתצטרכו לדעת לפני שאתם קונים אגנית למקלחון החל מטיפים והמלצות לקנייה זולה ונכונה, טיפים לניקוי האגנית, רשימת חנויות שאפשר למצוא בהן אגניות ואפילו מדריך להתקנה עצמית.

אגנית למקלחון - יתרונות וחסרונות

כדאי לדעת שישנם הרבה מאוד שיפוצניקים ובעלי מקצוע הטוענים שבמקרים רבים עדיף להשתמש בריצוף רגיל למקלחון עם שיפועים לניקוז המים במקום אגנית וכך חוסכים את הצורך בהתקנתה וגם בניקוי האגנית בכל פעם שנצבר לכלוך.

לעומת זאת, אם אתם גרים בקומות גבוהות וישנם שכנים הגרים מתחת, כדאי להתקין אגנית ולהימנע מבעיות של נזילות מים דרך הרצפה. בנוסף אם אתם רוכשים מקלחונים מעוצבים ויוקרתיים, האגנית היא חלק אינטגרלי מהמקלחון ומותאמת לצורת הדלתות ולמראה המקלחון.

איזה אגנית למקלחון לקנות?

מחיר אגנית למקלחון נע בין 500 ש"ח ל-3000 ש"ח כאשר גודל האגנית וסוג החומר ממנה היא עשויה הם בעיקר אלו המשפיעים על המחיר. גם לחברה ולמותג יש השפעה לא מעטה על מחיר האגנית. ניתן לומר בהערכה גסה כי במחיר ממוצע של כ- 1300 ש"ח תוכלו לקנות אגנית באיכות טובה שתחזיק מעמד זמן רב.

רוב האגניות הנמכרות כיום בחנויות עשויות חרס או מחומר אקרילי. על פי רוב, האגנית הנחשבת לטובה ואיכותית יותר היא אגנית מחרס.

האגניות מגיעות בצורת ריבוע, מלבן או בצורה מעוגלת (פינתית) כאשר הגדלים הסטנדרטיים מתחילים מ-70 ס"מ ויכולים להגיע עד ל-120 מ"ר (תלוי אם מדובר במלבן או ריבוע). הגודל הסטנדרטי והמומלץ הוא 80 על 80 ס"מ, כעיקרון, אם גודל החדר מאפשר, עדיף לקנות אגנית גדולה ורחבה שתוכלו להתקלח בצורה נוחה ומרווחת.

אגנית למקלחון בזול

אם אתם רוצים להחליף את האגנית הקיימת, כדאי לשקול אופצייה של חידוש אגנית שמציעות כמה חברות בישראל. בשיטה זו מרכיבים אגנית חדשה על האגנית הקיימת ללא צורך בפירוק האגנית הישנה וכך לחסוך בעלויות ההתקנה. שיטה נוספת וזולה אף יותר היא התזה של חומרים מיוחדים (אקריליים) על האגנית הישנה שמחדשים לגמרי את מראה האגנית וגם סותמים סדקים וחורים.

איפה אפשר לקנות אגנית למקלחון?

יש לא מעט חנויות בישראל שמוכרות אגניות למקלחומים. להלן, רשימה של שתיים מהן:
  • אלי וסמדר מקלחונים (אלומיניום גבעתיים) - חנות המתמחה במקלחונים בגבעתיים המוכרת מוצרים של חברות איכותיות כגון: מקלחוני שטרן, מיטרני, או פורום. טלפון - 03-5713777
  • פרפקטו מקלחונים - חנות מקצועית למקלחונים הממוקמת בכפר הרוא"ה ומציעה מבחר גדול של מקלחונים ואגניות איכותיים. טלפון: 077-9309095
איך מתקינים אגנית למקלחון?

לסיום, מצאנו מדריך וידאו נחמד ביותר שמדגים בצורה מוחשית צעד אחר צעד כיצד להתקין אגנית למקלחון. מומלץ לצפות וללמוד.

התקנת אגנית למקלחון



מאמרים קשורים:
מקלחוני מיטרני
מחיר מקלחונים
ארונות אמבטיה
שיפוץ חדר אמבטיה
חידוש אמבטיה

חנויות שיש קרמיקה וריצוף

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו הסוקרת חנויות לבנייה ועיצוב הבית, הפעם נציג לכם רשימה של חנויות שיש, ריצוף וקרמיקה מובחרות ברחבי הארץ.

לאחר כתבה מוצלחת בה הצגנו עבורכם רשימה של חנויות מובחרות למטבחים ברחבי הארץ, היום החלטנו להציג בפניכם חנויות לריצוף הבית בכל איזורי הארץ שקיבלו המלצות טובות באתרים ופורומים שונים ברשת על מחירים זולים, מבצעים או על מוצרים ומותגים איכותיים.

טיפ: כיום רוב חנויות הקרמיקה מציעות פתרונות שלמים לריצוף לבית, קניית שיש למטבח וכמובן כלים סניטריים לאמבטיה ולשירותים כאשר הכל נמצא במקום אחד ואפשר לסגור בעסקה בודדה את כל הרכיבים הללו. למרות זאת, רצוי וכדאי לבקר בלפחות שלוש חנויות שונות כדי לחפש מבצעים ולהשוות מחירים.

שימו לב: רשימה זו היא אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם אף אחת מהחנויות הנ"ל.

חנויות קרמיקה בצפון
  • קרמיקה סאיג ובניו - חנות גדולה לקרמיקה בצפון המוקמת באיזור נצרת ומציגה אולם תצודה המתפרס על פני 3 קומות. בחנות תוכלו למצוא מוצרים כגון גרניט פורצלן, אבן פטרה ועוד. כתובת: דרך שפרעם 7000 נצרת.
  • נגב קרמיקה בצפון - אחת הרשתות המובילות בריצוף לבית, שיש למטבח וכלים סניטריים היא הרשת "נגב קרמיקה". החברה מוכרת מוצרים איכותיים ביותר של מותגים בינלאומיים ומוכרים. לחברה שלוש סניפים באיזור הצפון - נצרת (מגדלי נצרת), חדרה (קרמיקה סנטר, איזור התעשייה הצפוני) וחיפה (מקלף 55, צ'ק פוסט).
  • צפון פלסט - חנות קרמיקה בחיפה המתמחה בעיקר בחדרי אמבטיה אך מציעה גם אריחים לריצוף וכלים סניטריים. כתובת: רחוב מרקוני 22, צ'ק פוסט חיפה.
  • אולימפיה דיזיין - חנות לריצוף העובדת עם מותגים ידועים כגון רגנו, ויוס, גארו ועוד. כתובת: עוספיא 6987 91 עיר כרמל.
חנויות קרמיקה במרכז
  • אריחי איריס - חנות קרמיקה ברמלה המתמחה בייבוא אריחים לריצוף וחיפוי קירות וכן כלים סניטריים לאמבטיה ולשירותים. לחנות אולם תצוגה גדול של 1000 מ"ר. כתובת: רחוב שלדג 6, רמלה.
  • מאיר המהיר - חנות קרמיקה בתל אביב ששמה דגש על מחירים זולים ונוחים. בחנות מבחר גדול של אריחי קרמיקה, משטחי שיש וכלים סניטריים של מותגים ידועים. כתובת: קיבוץ גלויות 31, ת"א.
  •  רוחמה שרון - חנות בוטיק לריצוף וחיפוי קירות המתמחה באריחים מעוצבים, מיוחדים ושונים. כתובת: רבינצקי 6, פתח תקווה.
 חנויות קרמיקה בירושלים
  • אלוני ירושלים - רשת ארצית לריצוף לבית המתמחה בין היתר במשטחי שיש, אריחים לרצפה ולקירות, טרצו וכלים סניטריים. לרשת סניפים ברחבי הארץ כגון: רעננה, ראשון לציון, שפיים, באר שבע ועוד. הסניף הירושלמי ממוקם בכתובת: רחוב האומן 15, תלפיות ירושלים.
  • קרמיק דיפו - רשת נוספת לשיש ולקרמיקה הנחשבת לרשת זולה לקרמיקה עם סניף בירושלים בכתובת: הסדנא 10, תלפיות ירושלים.
  • נגב קרמיקה ירושלים - הסניף הירושלמי של הרשת הגדולה נגב קרמיקה. כתובת: רחוב הסדנא 10, תלפיות ירושלים.
 חנויות קרמיקה בבאר שבע ובדרום
  • נגב קרמיקה בדרום - לרשת נגב שני סניפים בדרום. הראשון בבאר שבע בכתובת: רחוב הפועלים 21 באיזור התעשייה בעמק שרה והשני באילת בכתובת: רח' השרת 16, אילת.
  • אלוני באר שבע - הסניף הדרומי של רשת אלוני הממוקם בכתובת: דרך חברון, פינת הנגרים באר שבע.
  • אזיקרי קרמיק - חנות ותיקה למוצרי קרמיקה המציגה מגוון פתרונות לריצוף פנים וחוץ, חיפוי קירות, כלים סניטריים ועוד. החנות ממוקמת בעמק שרה שבבאר שבע. כתובת רח' הפלס 5, באר שבע.

מאמרים קשורים:
מחיר ריצוף קרמיקה
ריצוף סומסום
ריצוף לבית
ריצוף שיש

דשא סינטטי במבצע

מחפשים לקנות דשא סינטטי בזול? אספנו עבורכם מבצעים על דשא סינטטי ברחבי הרשת. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בהם אנו אוספים לכם מבצעים על מוצרים מסויימים. הפעם החלטנו לאסוף עבורכם את כל המבצעים על דשא סינטטי שמצאנו ברשת באתרי חנויות קטנות וגם ברשתות הגדולות.

לאחר שבאחת הכתבות הקודמות הסברנו לכם איזה דשא סינטטי כדאי לקנות ומה נחשב לדשא סינטטי איכותי, הנה כמה מבצעים שמצאנו ברשת. שימו לב: הנתונים שיופיעו כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (10/9/11) נלקחו מאתרים חיצוניים ולכן אין אנו אחראים על אמינותם או על אחריותם.

דשא סינטטי במבצע

נתחיל עם האתר של החנות פנאי ירוק שמוכרת מגוון מוצרים לגינה ובו מצאנו מבצע על דשא סינטטי למרפסת כולל התקנה ב-129 ש"ח בלבד ודשא סינטטי לגינה מדגם נפוליאון במינימום הזמנה של 35 מטר כולל הכנת הקרקע לדשא, התאמת שיפועים, יריעות פלריג, הוספת מצעים ועוד ב-169 ש"ח בלבד. שימו לב: המחירים אינם כוללים מע"מ.

נמשיך עם החנות "דשא רון" שמציעה באתרה דשא סינטטי 10 מ"מ ב-26 ש"ח כולל מע"מ בקניית גליל או דשא סינטטי במראה טבעי ב-99 ש"ח במקום 159 ש"ח. החנות ממוקמת באיזור התעשייה נתניה.

בחנות "אגדת הדשא" מצאנו מבצע על דשא סינטטי איכותי במראה טבעי המדמה לדשא צורה של דשא מכוסח בעובי של 42 מ"מ הכולל גם משטח שמונע הצטברות נוזלים החל מ-200 ש"ח למטר רבוע כולל הובלה והתקנה.

עוד מקום שכדאי לחפש בו מבצעים הוא פורטל לעיצוב הגינה in4gan המציעים מגוון מבצעים וקופונים על מוצרים לגינה. כך למשל מצאנו מבצע של דשא סינטטי במשתלה בראשון לציון המציע דשא סינטטי בעובי 40 מ"מ בארבעה גוונים ב-89 ש"ח למ"ר עם אחריות ל-6 שנים. שימו לב המבצע בתוקף עד ל-15 לספטמבר.

בחנות נגיעה בנוף מציעים מבצע על דשא סינטטי קיסר וקיסר טופ ב-250 ש"ח למ"ר. המחיר תקף במינימום הזמנה של 50 מ"ר ומעלה ואינו כולל חיתוכים והדבקות. המחיר כולל הובלה והתקנה באיזור המרכז והשרון בלבד ואינו כולל מע"מ.

באתר החנות "גרין סטאר" שנמצאת בגבעת ברנר ממשיכים במבצע "מחיר ללא תחרות" על דשא סינטטי שנערך במהלך חודש ספטמבר לחודש נוסף הכולל מחירים מיוחדים על דגמים של דשא סינטטי וגם 20 אחוז הנחה על הדברה לגינה לכל המזמין דשא סינטטי בחנות בכמות של למעלה מ-50 מ"ר.

ונסיים במבצע על דשא סינטטי שמצאנו באתר של החנות "גינה לעד" הנמצאת בנתניה המציע דשא סינטטי בעובי 40 מ"מ (3 צבעים) ב-139 ש"ח למטר כולל התקנה ודשא סינטטי בעובי 44 מ"מ (3 או 4 צבעים) ב-169 ש"ח למטר כולל התקנה.

בהצלחה.


מחיר מיני בר

בדקנו באתרי החברות הגדולות מהן המחירים של דגמי המיני בר וחיפשנו גם מבצעים. רוצים לדעת את התוצאות? בכתבה שלפניכם.

התחרות על מיני בר לא הייתה חזקה כל כך מעולם וכניסתה של חברת אלקטרה לתחום מתקני מים הכניסה את כל השחקנים לסחרור עמוק כאשר בראשם נמצאת חברת תמי 4. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק באתרים של 4 חברות גדולות מהם המחירים שמציעים החברות הגדולות עבור דגמי המיני בר לצד מבצעים מיוחדים שמצאנו. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להשוות ולהחליט.

הערה חשובה: כל המידע המובא בפניכם כאן נכון לתאריך כתבה זו בלבד (4/9/11) ונאסף מאתרי החברות באינטרנט.

מיני בר תמי 4 - מחירים ומבצעים

באתר הרשמי של תמי 4 אפשר למצוא בדף השוואת המוצרים את שלושת דגמי המיני בר השונים של החברה שהם תמי 4 קלאסיק, תמי 4 פימילי ותמי בר פרימו. באותו הדף תוכלו להבין בצורה מפורטת מהם ההבדלים בין הדגמים השונים ומה הם כוללים.

מחירים: מבחינת מחירים, הדגם הזול ביותר הוא תמי 4 קלאסיק שעולה 2567 ש"ח, תמי 4 פימילי עולה 2783 ש"ח ומחיר תמי 4 פרימו הוא 3251. כל המחירים כוללים שנה אחריות, הובלה והתקנה.

מבצעים: נכון לכתיבת כתבה זו לא מצאנו מבצע באתר החברה.

אלקטרה מיני בר - מחירים ומבצעים

אלקטרה בר מציעה באתרה מספר של דגמי מיני בר בצבעים ובעיצוב שונה ומציעה גם רככישה דרך האינטרנט. במקביל למוצרים, מציעה אלקטרה גם מסלולי שירות הכוללים בין היתר שירות ואחזקה, אחריות, שירות טכנאי והחלפת סנן. החברה מציעה 3 מסלולי שירות - מסלול לשנה, מסלול לשנתיים ומסלול לשלוש שנים.

מחירים: לפי אתר החברה מחיר מיני בר של אלקטרה עומד על 2473 ש"ח פלוס 299 ש"ח עלות משלוח והתקנה. אם תרצו לבחור באחד ממסלולי השירות, מחיר מסלול לשנה הוא 180 ש"ח, מחיר מסלול לשנתיים הוא 783 ש"ח ומסלול לשלוש שנים הוא 1318 ש"ח.

מבצעים: באתר החברה מצאנו מבצע על אלקטרה בר בשיתוף עם חברי מועדון 365 של המשביר לצרכן המציע מיני בר של אלקטרה מדגם ECP-1000 ב-2381 ש"ח כולל הובלה והתקנה (במקום 2772 ש"ח) וכרטיס מתנה לקניות ברשת המשביר לצרכן בשווי 400 ש"ח. המבצע בתוקף עד ה-15 לספטמבר 2011.

מעיינות בר - מחירים ומבצעים

חברת מעיינות בר מציעה מגוון רחב מאוד של דגמי מיני בר לבית ולמשרד ומציגה לצד מתקנים מתוחכמים ויוקרתיים, גם דגמים פשוטים וזולים.

מחירים: טווח המחירים של מעיינות בר רחב בהרבה מאלו של אלטרה בר ומיני 4 וניתן למצוא באתר החברה מיני בר זול החל מ-799 ש"ח כולל משלוח לדגם מסוג אנג'ל. במקביל, ישנם דגמים יוקרתיים שמחירם נע בין 1500 ש"ח ועד ל-3400 ש"ח כמו למשל 1580 ש"ח למיני בר טריו, 2879 ש"ח למיני בר מאגנום וכד'.

מבצעים: לא מצאנו באתר החברה מבצעים מיוחדים אך החברה מציע 5 אחוז הנחה לכל הרוכש מיני בר באתר.

טבע בר - מחירים ומבצעים

באתר של חברת טבע מצאנו 6 דגמים של מיני בר כגון מיני בר אטלנטיס, קומפקט בר, מיני אולימפיק ועוד.

מחירים: לצערנו, מלבד הדגם קומפקט בר שנחשב על פי החברה למיני בר הקטן ביותר בעולם, טבע בר לא מציגה מחירים באתרה אלא רק בטלפון. לכן, נציין כאן רק את מחירו של קומפקט בר שעולה באתר החברה 2844 ש"ח.

מבצעים: מלבד המחיר של דגם קומפקט בר שמוצע במחיר מבצע לרגל ההשקה וכולל גם התקנה חינם לזמן מוגבל, לא מצאנו מבצעים נוספים באתר.