מחיר בדק בית

חושבים לקחת חברת בדק בית לפני קניית דירה חדשה? בדקנו עבורכם מהי עלות בדק בית, מה זה כולל ומה הכי חשוב. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

רוב רוכשי המכוניות בישראל נוהגים לקחת באופן קבוע רכב חדש לפני קנייה לבדיקה במכון מוסמך ורציני לכן, אין שום סיבה שלפני קניית דירה חדשה שעולה פי כמה וכמה לא תזמינו חברת בדק בית מקצועית ורצינית שתערוך בדיקה מקיפה ותוכל לתת לכם את חוות הדעת שלה לפני הקנייה או לפחות לעזור לכם במיקוח מול המוכר.

בכתבה הבאה בדקנו עבורכם מהם הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק באמצעות חברת בדק בית, כמה עולה הבדיקה ועוד כמה טיפים והמלצות כפי שהצלחנו לאסוף מכתבות ופורומים המתמחים בתחום.

בדק בית - מה לבדוק?

המטרה העיקרית של בדק בית היא לאתר ליקויי בנייה בדירה או הבית החדש שלכם שיעזרו לכם בהחלטה החשובה. נהוג לחלק את סוגי בדיקת הדירה ואת הליקויים לשלושה סוגים עיקריים - ליקויים חמורים, ליקויים בינונים וליקויים קלים.

ליקוי בנייה חמורים

ליקויי בנייה רציניים שעלות תיקונם (אם בכלל אפשרי) עומדת על מאות אלפי שקלים כגון: בעיות קונסטרוקציה, סדקים בקירות בטון, ליקויים בריצוף, בעיות קשות בצנרת או בביוב וכד'. אם מתגלים ליקויים כאלו, כדאי לחשוב פעמיים אם לקנות את הדירה.

ליקויי בנייה בינוניים

ישנם ליקויים שמתגלים בבדק בית כמו למשל רטיבות או עובש בקירות או רטיבות ברצפה וכו' שנחשבים לליקויים לא יקרים לתיקון או להחלפה ולכן, במצבים כאלו כדאי להשתמש בליקויים אלו כקלף מיקוח מול מוכר הדירה.

ליקויים קלים

ליקויים קלים נחשבים ל"מותרות" ונתונים לגמרי לפי אופי הקונה ובהתאם לתקציבו. למשל בעיות בצבע או בטיח הקירות, בעיות קלות בחשמל וכו'.

מחיר בדק בית

בדקנו ברשת בפורומים ובאתרי חברות בדק בית שונים מהם המחירים הממוצעים בשוק עבור בדיקת בית לפני קנייה. ובכן לפי מה שמצאנו, המחירים נחלקים לפי סוג הדירה כאשר מחיר בדיקת דירה ישנה ומשומשת יהיה הזול ביותר. בעיקרון, המחיר עבור בדק בית לדירה יד שנייה נע בין 1000 ש"ח ל-2000 ש"ח, בדק בית עבור דירה חדשה בבניין חדש יהיה בין 1500 ש"ח ל-2500 ש"ח ובדיקת בית צמוד קרקע יכול להגיע גם ל-3000 ש"ח ומעלה. כמובן שישנם מצבים בהם המחיר יכול לעלות עוד יותר אך אלו הם המחירים הממוצעים בשוק.

המלצות לבחירת חברת בדק בית?

לפני שאתם בוחרים חברת בדק בית, כדאי להשתמש בהמלצות הבאות:
  • ודאו כי הבודק הוא מהנדס מקצועי בעל ניסיון בבדיקת דירות.
  • ודאו כי הבדיקה מתבצעת בצורה אישית וספיציפית לדירה שלכם ולא בטופס מוכן מראש שבו המהנדס רק מסמן וי איפה שצריך.
  • יש לודא כי הדו"ח יכיל גם את עלות התיקון המשוערת עבור ליקויי הבנייה שימצאו.
מאמרים קשורים:
פיקוח בניה
בנייה קלה
כמה עולה לשפץ דירה?

דלתות במבצע

מחפשים מבצעים על דלתות לבית? חיפשנו עבורכם ברשת מבחר של דלתות במבצע מחנויות וחברות שונות בארץ. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שאספנו עבורכם מבצעים על מזגנים, מטבחים ועוד הפעם החלטנו לרכז עבורכם מבצעים והנחות שונות על דלתות פנים לבית ודלתות פלדלת ורב בריח לכניסה לבית. שימו לב שכל המבצעים שמיד תראו נאספו מאתרים חיצוניים ואין אנו אחראים על המידע שמפורסם שם. כדי לקבל את המחיר הרשמי והסופי, יש לפנות ישירות אל החנות ולברר זאת.

דלתות במבצע

אנו מיד מתחילים עם חנות בשם "מרכז הדלתות בפתח תקווה" שמציעה מבצע שווה ביותר הכולל מבחר דלתות פנים זולות ביותר בפחות מ-1000 ש"ח כמו למשל דלת למינטו עם משקוף מרובע בגוונים של אגוז או דובדבן ב-690 + מע"מ בלבד או למשל דלת למינטו עם משקוף עגול מצופה פורמייקה איטלקית הכוללת גם נעילה מגנטית ופסי אלומיניום במבחר גוונים ב-850 ש"ח + מע"מ בלבד ועוד...

הערה על המבצע
: כל הדלתות שבמבצע זה לא כוללות ידית והמחירים לא כוללים הרכבה. בנוסף, המחיר תקף רק בקניית 4 דלתות ומעלה.

גם חברת רב בריח יצאה במבצע קיץ על כמה דלתות מעוצבות שלה ואנו תפסנו את המבצע ממש ברגע האחרון כאשר התאריך הרשמי לסיום המבצע הוא (20/7/11). במבצע זה תוכלו למצוא למשל דלת כניסה מעוצבת מהדגם "בועות" במחיר של 3990 ש"ח במקום 6100 ש"ח או דלת כניסה של רב בריח מדגם "מונטבלה" ב-6390 במקום 8400 ש"ח. בנוסף, תוכלו גם למצוא דלת פנים של רב בריח מהדגם "פאולו" ב-1140 ש"ח בלבד במקום 1390 ש"ח.

הערה על המבצע: המבצע עד ה-20 ל-יולי 2011. מחירי דלתות הכניסה אינם כוללים הובלה והרכבה ווהדלתות מגיעות בגודל סטנדרטי בגוון מט בלבד וכוללות ידית נעה. דלת הפנים שמבצע אינה כוללת הובלה, הרכבה, ידית או משקוף עיוור.

בחברת "טימור - דלתות מעוצבות" מצאנו מבצע על דלת פלדה לכניסה ב-1590 ש"ח בלבד כולל הובלה והתקנה. הדלת כוללת צילינדר מולטילוק עם 5 מפתחות, מנגנון נעילה רב בריחי עם 7 בריחים, מעצור לדלת ועוד. בנוסף, ניתן להזמין בתוספת תשלום של כמה מאות שקלים תוספות כמו משקוף, פרזול דקורטיבי\ חלון ויטראז' או מנעול כספות.

בחנות "מרכז הדלתות" הממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק מציעים דלת פלדלת במבצע ב-1300 ש"ח בלבד אך המחיר אינו כולל הובלה או הרכבה ויש לאסוף את הדלת בעצמכם. בנוסף, מציעים בחנות מבצע על דלת פלדלת רב בריח ב-1740 ש"ח כולל מע"מ וכולל הרכבה ואחריות ל-5 שנים.

גם חברת "דור סנטר" יוצאת במבצע על דלתות שונות וכך למשל תוכלו לקנות דלת פלדה רב בריחית סטנדרטית של דור סנטר ב-1200 ש"ח בלבד הכוללת 7 בריחים. המחיר אינו כולל הובלה והתקנה (690 ש"ח) וניתן לקבל תוספות שונות בתשלום של עד 350 ש"ח כמו למשל צילינדר אינטראקטיבי, מנעול מולטילוק, בניית משקוף, מנעול עליון ועוד.

ונסיים במקום שתמיד כדאי לחפש בו דלתות במבצע והוא עמוד המציאון של אתר חברת "שיריונית חסם" בו אפשר למצוא דלתות מוכנות בזול. כך למשל מציעים בעמוד זה דלת פלדה מעוצבת ורחבה (90 ס"מ) עם פירזול ברמה גבוהה וידית מצופה צבע זהב ב-7850 ש"ח במקום 12,520 ש"ח או דלת פלדה כפולה ומעוצבת ב-11,363 ש"ח במקום 16,234 ש"ח.

הערה על המבצע: דלתות אלו נמכרות מהתצוגה בלבד כמו שהן ולא ניתנות לשינויים או תוספות. המחיר כולל מע"מ, הובלה והתקנה, פרזול וגם אחריות.

מאמרים קשורים:
דלתות פנדור
מזגנים במבצע
החלפת מנעול

חדשות העיצוב: חידוש סלון ועוד

והפעם בפינת חדשות העיצוב שלנו - רעיונות למשרד ביתי, עיצוב דירות קטנות, איך מחדשים סלון? ועוד. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

במסגרת פינת חדשות העיצוב שלנו אנו מביאים לכם את הכתבות והמאמרים השווים ביותר שמצאנו עבורכם ברשת מתחום עיצוב הפנים והאדריכלות בישראל ובעולם. אז הנה מתחילים.

איך מעצבים דירה קטנה?

כתבה זו אמורה לעניין רבים מאיתנו שכן בישראל ישנם המון דירות קטנות שדיירים רבים נאלצים לגור שם מחוסר ברירה וללמוד להסתדר איתן. הכתבה הבאה שפורסמה באתר בניין ודיור מציגה איך אפשר לקחת דירת של 32 מ"ר לשלוש נפשות ולהפוך אותה למקום מרווח, יעיל, חסכוני ויפה לחיות בו - זה מה שקורה שהדיירת של הבית היא גם האדריכלית שלו.

שימו לב כיצד כל פינה וכל מ"ר מנוצל ע"י ריהוט נכון ותואם המשולב עם צביעה ותאורה מתאימה. בקיצור, בעזרת יצירתיות וחלוקה נכונה של הבית, הכל אפשרי.

חידוש סלון ופינת אוכל

אם חשבתם על שידרוג סלון או פינת האוכל שלכם, כדאי לכם לבדוק את הכתבה הבאה באתר Adira שמציגה סלון ופינת אוכל לפני ואחרי. במקרה הזה מעצבות הפנים שהיו אחראיות על עיצוב הדירה, הוציאו את רוב הרהיטים כולל הספה ואפילו ויתרו על שתי חלונות כדי ליצור מראה עיצובי הולם יותר. פינת האוכל הוחלפה אף היא ושונתה מקצה לקצה כאשר התוצאות מקסימות. שווה לבדוק!

עיצוב טכנולוגי

כתבה נחמדה מבית פורטל בית ונוי המציגה בפרטי פרטים עיצוב שלם ואדריכלות של וילה ברמת השרון שהדגש בו היה שילוב של עיצוב כפרי לצד טכנולגיה מתקדמת. בכתבה תוכלו ללמוד את כל הדגשים שהאדריכלים ניסו וניצלו כדי לקבל את העיצוב הנבחר לצד תמונות יפות של הבית מפנים ומבחוץ.

עיצוב משרד ביתי

לסיום, הרבה מאוד אנשים עובדים היום מהבית וכדי ליצור אווירה טובה של עבודה בבית, חשוב להקפיד על עיצוב נכון של המשרד הביתי שזה כולל את בחירת הרהיטים, צביעה ואקססוריז מתאים. כדי לתת לכם קצת השראה לעיצוב המשרד הביתי שלכם, מצאנו לכם אתר עם אלפי תמונות של משרדים ביתיים מעוצבים שיעזרו לכם לבחור את העיצוב המתצאים לכם. בהצלחה.

מיטות ילדים

אם אתם מחפשים לקנות מיטת ילדים חדשה, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם סקירה של שוק מיטות הילדים בישראל כולל חנויות מובחרות, מחירים ממוצעים, טיפים והמלצות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

כמדינת ברוכת ילדים, חלק נכבד ביותר מחנויות הרהיטים בישראל מתמחות ברהיטי ילדים ונוער. הפעם בכתבה הבאה החלטנו להתמקד בתחום מיטות הילדים והנוער ובדקנו מהם הטרנדים האחרונים בעיצוב המיטות, מהם המחירים המקובלים בשוק ועוד כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם להיות מוכנים לקראת הקנייה.

מיטת ילדים - מחירים

נתחיל הפעם דווקא עם מחירי מיטות הילדים כפי שמצאנו בביקור בחנויות שונות ומגוונות לרהיטי ילדים. ובכן, ברמת העיקרון מיטת ילדים זולה נעה בסביבות ה-1500 ש"ח וברוב המקרים המיטה תהיה עשויה משבבית, מלמין או MDF. אם אתם מעדיפים עץ מלא (בדרך כלל עץ אורן) המחיר הממוצע לפי הבדיקה שלנו הוא כ-2500 עד 3000 ש"ח ובמקרים מסויימים חנויות רהיטי ילדים רבות אף מציעות מיטות ילדים מעוצבות שמחירם כבר יכול להגיע ל-4000 ש"ח ומעלה.

שימו לב: ברוב החנויות המחיר כולל גם את המזרנים וארגזי מצעים.

סוגי מיטות ילדים

ניתן לחלק את סוגי מיטות הילדים לשני סוגים - מיטות ילדים משולבות ומיטות ילדים בודדות. בגזרת המיטות המשולבות, רוב המיטות כוללות מיטה גבוהה ומתחתיה מיטה נשלפת אשר כוללת גם מגירת מצעים. ישנן מיטות שמגיעות עם ארגז מצעים אשר נפתח כלפי מעלה אך ברוב המיטות שתמצאו בחנויות, המיטות מגיעות עם שתי מגירות למצעים. כמו כן, ניתן למצוא גם מיטות משולבות הכוללות 3 מיטות (שתיים נשלפות) ומגירת מצעים.

המיטות הבודדות פונות יותר אל הנוער ופחות לילדים ולכן העיצוב תופס תפקיד מהותי יותר בקנייה. הטרנד האחרון במיטות הנוער הוא מיטות נמוכות בעיצוב יפני עם ראש מיטה מעוצב.

טיפים והמלצות בקניית מיטת ילדים
  • נעילת גלגלים - חשוב לבדוק האם המיטה הנפתחת כוללת מנגנון של נעילת גלגלים, דבר שחשוב כאשר משתמשים בשתי המיטות.
  • אחריות - רוב החניויות הרציניות מציעות 5 שנות אחריות על המיטה במקרים של שברים או תקלות. כדאי לוודא שהמיטה שלכם כוללת אחריות כזאת ולבדוק מה היא כוללת.
  • מועד אספקה - מהבדיקה שערכנו בחנויות השונות, מועדי האספקה למיטות ילדים הוא יחסית ארוך ויכול להגיע בחניויות מסויימיות עד לחודש וחצי המתנה. אם אתם רוצים להימנע מהמתנה ארוכה, אפשר לשקול קניית מיטה מתצוגה וכך לחסוך גם כסף וגם זמן המתנה.
  • מיטת ילדים זולה - אם אתם רוצים למצוא מיטת ילדים בזול, כדאי לבדוק באיקאה שם אפשר למצוא מיטות ילדים קטנות וזולות אשר עשויות מעץ מלא ועולות פחות מ-700 ש"ח.
  • מיטת ילדים לא מעץ מלא - ישנם גם יתרונות למיטות ילדים העשויות מחומרים כמו מלמין, M.D.F וכו' המצופות פורמייקה כאשר היתרון המרכזי הוא הקלות בניקוי קשקושים ולכלוכים שילדים עושים מבלי להרוס את העץ או לקלף את הצבע (שלא כמו בעץ מלא).
המלצות לחנויות המתמחות במיטות ילדים

ישנם חנויות רבות המתמחות ברהיטי ילדים. לפניכם רשימה של כמה חנויות מובילות שכדאי לבדוק לפני שקונים:

5 נגרים - רשת גדולה וארצית לרהיטי ילדים עם סניפים ברמת גן, ירושלים, עפולה, חיפה, נתניה, ראשון לציון ובאר שבע המציעה מגוון גדול של מיטות נוער מעוצבות ומיטות ילדים משולבות מעץ מלא או מחומרים אחרים זולים יותר. באתר החברה ניתן אף למצוא מבצעים שונים על מיטות.

House in - רשת רהיטים במרכז המציעה מגוון גדול של מיטות ילדים ונוער מעץ מלא במגוון דגמים ועיצובים.

רהיטי גבעת ברנר - רשת רצינית ואיכותית שמציעה מגוון גדול מאוד של מיטות ילדים ונוער.

רהיטי ויזל - חנות רהיטים הממקומת בבני ברק ברחוב רבי עקיבא המציעה רהיטי ומיטות ילדים במחירים אטקרטיביים.

עצמל'ה - רשת רהיטי ילדים גדולה ולה 8 סניפים בארץ. כל המיטות שתמצאו בחניות השונות עשויות מעץ מלא ומגיעות במבחר דגמים וצבעים.

ברזילי - רשת רהיטים נוספת המתמחה אך ורק בעיצוב וייצור רהיטי ילדים ונוער בכלל ומיטות ילדים בפרט. לרשת סניפים בפריסה ארצית בערים רבות כגון חדרה, רעננה, ירושלים, תל אביב, חיפה, אילת, כרמיאל ועוד.

מאמרים קשורים:
רהיטים במבצע
חנויות עודפים לרהיטים
עיצוב חדר ילדים