חדשות מתחום עיצוב הפנים

אנו גאים לפתוח פינה חדשה באתר שתלווה אותנו למשך זמן רב ותציג בפניכם המלצות לכתבות ומאמרים שווים מתחום עיצוב הפנים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

תחום עיצוב הפנים בישראל הולך ומתפתח מדי שנה והמודעות מצד האנשים הולכת וגוברת. הרשת מלאה בעשרות כתבות, סקירות, מבצעים וכו' המתעדכנים על בסיס יומי. לכן, כדי לעשות לכם קצת סדר, החלטנו לפתוח פינה חדשה ובה מדי עת נאסוף עבורכם את הכתבות והמדריכים השווים ביותר בתחום עיצוב הבית ואדריכלות שמצאנו ברשת.

אז הנה לכם מבחר כתבות מובחרות שמצאנו עבורכם ברשת על עיצוב הבית, אדריכלות והום סטיילינג. אנו מקווים שתוכלו להפיק מכך את מלוא התועלת וגם הנאה.

אריחים מעוצבים לרצפה

האתר "בניין ודיור" פרסם לא מזמן סקירה מאוד מוצלחת על הטרנדים האחרונים של אריחי הריצוף לבית שמציגה רשת "מודי" המתמחה בריצוף וחיפוי קרמיקה לבית. בכתבה תוכלו ללמוד אריחים מעוצבים חדשים מבית Mutina המתאימים לשלל עיצובים שונים. בנוסף, תוכלו ללמוד על אריח חדש ומיוחד של מוטינה שעוביו הוא 3 מ"מ בלבד וכך יכול להתאים גם לריצוף וגם לחפוי הקירות מבלי להסיר את האריחים הישנים.

איך בוחרים מקלחון?


באתר "אדירה" הכינו לכם עשרה טיפים שיעזרו לכם בבחירת ותכנון מקלחון לחדר האמבטיה. בין היתר תוכלו לדעת מהם התקנים הנכונים לפי וחוקי הבנייה של גודל המקלחון, דלת המקלחון ואפילו ראש הטוש. בנוסף, תוכלו להכיר את כל השיטות והאביזרים המתקדמים ביותר הנמכרים כיום בחנויות למקלחונים לצד תמונות יפות להמחשה. אז אם החלטתם לקנות מקלחון לבית, כדאי לכם לבדוק את הכתבה הזאת.

עיצוב הבית עם פסיפס

במגזין "בית ונוי" מצאנו כתבה נחמדה ביותר המעמיקה בעיצוב לא כל כך פופולרי בישראל אך צובר לו לאט לאט תאוצה והוא עיצוב הבית בפסיפס. בקריאה בכתבה תוכלו למשל לגלות על השילובים המוצלחים של פסיפס עם זכוכית, פסיפס עם גרניט פורצלן וללמוד איך להתאים את עיצוב הפסיפס לחדרים השונים בבית. בנוסף, תוכלו גם ללמוד כמה טיפים כמו למשל מה חשוב לדעת בהתקנת ריצוף פסיפס? איזה רובה לבחור? ועוד.

לסיום, כדי לשטוף קצת את העיניים, הנה מצגת תמונות של חדרים מעוצבים שונים כמו אמבטיה, חדר שינה ועוד של מעצבת מקסימה בשם Ghislaine Viñas.

כורסת טלוויזיה - מבצעים

הפעם, החלטנו לרכז לכם מבצעים על כורסאות טלוויזיה מאתרי חנויות ברשת. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

השבוע החלטנו להציג בפניכם סדרת כתבות חדשה שתעסוק בכורסאות טלוויזיה ותציג עבורכם מדריכי קנייה, המלצות, השוואות מחירים וחנויות לכורסאות טלוויזיה ועוד. בכתבה הראשונה בסדרה נרכז עבורכם כורסאות טלוויזיה במבצע כפי שהצלחנו למצוא בחנויות המתמחות השונות.

הערה: כל המבצעים והמחירים על כורסאות טלוויזיה המופיעים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (25/6/11).

כורסאות טלוויזיה - מבצעים

ישנם כמה חנויות מובילות המתמחות בכורסאות טלוויזיה ומערכות ישיבה כגון אמריקן קומפורט, ד"ר גב, הולנדיה, רילקסון ועוד. השתדלנו לבדוק באתרים הרשמיים של כולם כדי לאסוף כמה שיותר מבצעים אך לא הצלחנו למצוא מבצע בכל חנות.

להלן המבצעים שכן הצלחנו למצוא עבורכם:

אמריקן קומפורט - מבצעים והנחות

באתר של אמריקן קומפורט מציעים כמה מבצעים שווים כמו למשל מבצע לכל מי שקונה אונליין מוצר (כולל כורסת טלוויזיה) באתר האינטרנט של החברה יקבל מכשיר עיסוי ידני (מסאז'ר) בחינם או מבצע המציע לכל מי שקונה כורסת טלוויזה מסדרת פלטיניום, יקבל מושב שיאצו מסדרת מילר במתנה. בנוסף, מציעים באתר הנחה של של 15 אחוז תמורת כוכבים של ישראכארט (המבצע מסתיים ב-26/6/11) והנחות לחברי "חבר"ומפתח דיסקונט. לחצו כאן כדי למצוא את כל המבצעים השונים.

עידן - מבצעים והנחות

באתר של החנות "עידן - כורסאות טלוויזיה" מצאנו מבצע המציע טרייד אין על כורסת הטלוויזיה הישנה שלכם עד 1200 ש"ח והנחות של עד כ-50 אחוז הנחה על כורסאות מהתצוגה.

ד"ר גב - מבצעים והנחות

מצד אחד, לא מצאנו מבצע ספיצפי על כורסת טלוויזיה באתר של ד"ר גב אך מצד שני מצאנו מבצע המציע לכל מי שקונה מזרן מסדרות מסויימות לקבל במתנה כורסת טלוויזיה מדגם מסוים במתנה כך שאם תכננתם לקנות גם מזרן חדש תוכלטו לתפוס שתי ציפורים במכה ולקבל גם מזרן וגם כורסת טלוויזיה.

לובלינר - מבצעים והנחות

באתר של חנות הריהיטים הותיקה "לובלינר" הממוקמת ברחוב הרצל 45 בתל אביב, מצאנו את המבצע הבא המציע כורסת טלוויזה מעור משולב ב-2500 ש"ח במקום 3500 ש"ח.

עמינח - מבצעים והנחות

באתר של עמינח - גוד נייט מצאנו לכם שלושה כורסאות טלוויזיה במבצע במחירים של החל מ-2000 ש"ח.

נייט סליפ - מבצע

ונסיים עם האתר של החנות נייט סליפ שמציעים לכל מי שקונה מזרון סימונס (לא הצלחנו להבין באיזה דגם מדובר) לקבל כורסת טלוויזיה במתנה.

בדיקת דירה

אתם רוצים לקנות דירה ומצאתם את דירת החלומות, אך חשוב לערוך כמה בדיקות לפני קניית דירה. בכתבה הבאה ניתן כמה טיפים והמלצות בנושא של בדיקת דירה לפני קנייה.

לא פשוט לקנות דירה. כל אחד מאיתנו היה רוצה לקנות דירת חלומות ולכן חיפוש דירה לרכישה דורש המון חשיבה והכנות לפני שחותמים על הצ'ק. אך דירת החלומות אינה רק פונקציה של בית יפה, אלא כשאתה מחפש לקנות דירה כדאי לבצע בדיקת דירה לפני רכישה הכוללת התבוננות על המבנה עצמו ועל ליקויי בנייה שעלולים להיות בדירה אשר לעיתים אינם גלויים לעין הרוכש, ולשם כך ישנן חברות בדק בית בהן יש אנשי מקצוע שיכולים לסייע באיבחון ליקויים בדירה.

למה כדאי לבצע בדיקת דירה לפני קנייה?

לאחר קניית דירה לעיתים קרובות הרוכש מגלה כל מיני פגמים בבניה שהוא לא הבחין בהם לפני הרכישה, אך כעת לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור. תיקון פגמים בדירה יכול להגיע למחירים גבוהים, לכן בדיקת דירה לפני הקניה יכולה לחסוך כסף רב של עד עשרות אלפי שקלים.

חשוב לבצע בדיקת דירה יד שניה וכמו כן חשוב לבצע גם בדיקת דירה חדשה שכן עלולים גם להימצא פגמים בדירות חדשות.

אילו ליקויי בנייה חשוב לבדוק?

ליקויי בניה עשויים להיות חיצוניים ונראים לעין אך גם פנימיים. רבים מבין הליקויים הפנימיים רק איש מקצוע כגון מהנדס בניין יכול לגלות, אך ישנם גם ליקויים שאפשר לאתר בקלות.

הליקויים הנפוצים ביותר הם רטיבות בקירות או רטיבות מתחת למרצפות העלולים להיגרם כתוצאה מצנרת ישנה. כמו כן יכולים להימצא דליפות מהגשמים, סדקים בקירות, בעיות ריצוף ובעיות צבע. ליקויים נוספים יכולים להיות קשורים לבטיחות בבית, כמו למשל מעקה רופף או שבור, אריחים נופלים ועוד.

מי מבצע בדיקת דירה?

ליקויי בניה יכולים לעיתים להיות כאלו שגם אדם פשוט יכול לאתר, אך עם זאת כשאתה מגיע לדירה והיא מוצאת חן בעיניך אתה עלול שלא להבחין בחסרונות שלה. לפיכך מומלץ להגיע לדירה אפילו עם חבר או קרוב משפחה שאינו איש מקצוע ואין לו אינטרס לרכוש דירה זו והוא יוכל להבחין יותר בקלות לפגמים הנראים לעין, כגון: רטיבות בקירות, מעקות עקומים, סדקים או שברים בקירות ועוד.

עם זאת ישנו יתרון בלהביא איש מקצוע שיערוך בדיקת דירה. אנשי מקצוע יכולים לערוך בדיקת מבנה ולהבחין בפגמים פנימיים יותר, כגון רטיבויות פנימיות. למהנדסים ולאנשי המקצוע יש ניסיון רב בלאתר פגמים במבנה ולכן הם יוכלו ביתר קלות למצוא פגמים ולהעריך את מחיר תיקון ליקויי בניה אלו.

אילו חברות בדק בית קיימות?

בשוק ישנו מספר רב של חברות בדק בית. היתרון של חברת בדק בית הוא שאלו אנשים שעוסקים המון בלבצע בדיקות דירה לפני קנייה. להלן ריכזנו עבורכם כמה חברות בדק בית:

  • פריזמה בדק בית
  • דור בדק בית
  • הדס בדק בית
  • בם ביקורת מבנים
  • גלאור מהנדסים ושמאים

כמה עולה בדיקת דירה?

מחיר בדיקת דירה לפני קנייה יכול לנוע בין 1000 ל-2000 ש"ח. אם מצאתם בדיקת דירה זולה מדי כדאי שתבררו היטב שאכן מדובר באנשי מקצוע שמבצעים בדיקה יסודית.

מאמרים קשורים:
פיקוח בניה
איטום גגות - מחירים
כמה עולה לשפץ דירה?

רהיטים במבצע

מחפשים מבצעים על רהיטים? חיפשנו עבורכם ברשת רהיטים במבצע בכל איזורי הארץ על כל סוגי הריהוט. כל התוצאות בכתבה הבאה שלפניכם.

את הכתבה הבאה אנחנו מקדישים הפעם לכל אלו שמחפשים ספות, פינות אוכל, חדרי שינה או חדרי ילדים וכו' ורוצים למצוא את המבצעים הכי שווים. ובכן, שוטטנו באינטרנט במגוון אתרים של חנויות רהיטים כדי לנסות ולעזור לכם בריכוז כל המבצעים שמצאנו בכתבה אחת פשוטה וברורה. לנוחיותכם, חילקנו את המבצעים על הרהיטים לפי קטיגוריות.

הערה: קחו בחשבון שכל המידע שיופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים ולכן ייתכנו שינויים שאין אנו אחראים עליהם. לכן, כדי לקבל את המחיר הרשמי של החנות מומלץ לפנות ישירות בטלפון אל אותן חנויות.

רהיטים במבצע - חדר שינה

אם אתם מחפשים חדרי שינה במבצע, מצאנו לכם אחד כזה למשל באתר החנות פניקה רהיטים הכולל מיטה זוגית עם ריפוד עור יוקרתית ובעיצוב מיוחד ב-4590 ש"ח בלבד. שימו לב: המחיר לא כולל מזרון. עוד מבצעים על חדר שינה מצאנו באתר החנות מרכז השינה והארונות שם מציעים לכם למשל מזרן קפיצים זוגי ב-499 ש"ח בלבד, ארון קיר גדול ב-1299 ש"ח, מזרן קפיצים + בסיס למיטה מעץ עם מסגרת ב-999 ש"ח וגם חדר שינה קומפלט במבצע הכולל מיטה זוגית, 2 שידות, טואלט ומראה ב-2990 ש"ח בלבד (299*10) עם אופציה להנחה של 10 אחוזים למשלמים במזומן.

אנו ממשיכים עם מבצע המיועד עבור תושבי הצפון בקניון הרהיטים בדלית אל כרמל שם מצאנו לכם מבצע אטרקטיבי ביותר המציע חדר שינה הכולל מיטה, 2 שידות וטואליט ב-2500 ש"ח ובנוסף תוכלו למצוא גם מבצע באותו מחיר המציע סט ריהוט ב-2500 ש"ח כמו למשל מזנון, ויטרינה ושולחן ב-2500 ש"ח או מזנון, ויטרינה ושולחן ב-2500 ש"ח.

רהיטים במבצע - סלון

אחד המקומות שתמיד כדאי לחפש בהם מבצעים על ריהוט הם המחסנים. כך למשל מחסני הנמל ביפו מציעים לכם כמה מבצעים על רהיטי מותגים שונים כגון מזנונים החל מ-980 ש"ח, שולחן סלון החל מ-680 ש"ח וחצי מחיר על ספות בד שונות או באתר הבא של החנות "סלונים" המציע סלון עור מודולרי ב-5999 ש"ח ועוד כמה מבצעים על רהיטים נוספים לקיץ.

עוד מקום שמצאנו בו מבצעים על סלונים הוא באתר המותג "ניקולטי" המציע באתר מבצע הכולל 30 -50 אחוז הנחה וצ'ק מתנה ע"ס 1000 ש"ח. לרשת 3 סניפים -דיזיין סנטר, ראשון לציון ונתניה.

רהיטים במבצע - מותגים ורשתות

באתר של רשת החנויות ביתילי מציעים מבצע שווה במיוחד - 50 אחוז הנחה על פריט שני בכל מחלקות החנות (כולל רהיטים). הערה: לא הצלחנו להבין עד מתי המבצע בתוקף.

גם מותג הרהיטים "סימפלי ווד" מציע באתרו מבצעים על מוצרים נבחרים בסניפי הרשת עם הנחות של עד כ-50 אחוזים מהמחיר המקורי. למשל מיטה וזוג שידות ב-4280 ש"ח במקום 7290 ש"ח, סלון פינתי ב-6950 ש"ח במקום 8570 ש"ח, כסא משרדי ב-390 ש"ח בלבד, פינת אוכל מזכוכית ועץ אלון ב-4400 במקום 6780 ש"ח ועוד מוצרים רבים. המבצע מסתיים ב-30 ליוני 2011 כך שכדאי למהר.

רהיטי ילדים במבצע

אם אתם מחפשים רהיטי ילדים במבצע, באתר חנות הרהיטים ברזילי מצאנו כמה מבצעים על מיטות ילדים וגם על חדר ילדים קומלפט. למשל מיטת ילדים הכוללת 2 מגירות, 2 מזרנים ומגן מיטה ב-2990 ש"ח או חדר ילדים מלא החל מ-6104 ש"ח.

עוד חנות של רהיטי ילדים שיוצאת במבצע לקראת הקיץ היא החנות 5 נגרים שבאתר שלהם מצאנו למשל מבצע על פינת לימודים לילד ב-35 אחוז הנחה (בתוקף עד ה-31 ליולי) או מבצע על חדר ילדים קומפלט הכולל מיטת נוער, פינת לימודים וארון בגדים ב-8750 ש"ח (30 אחוז הנחה) כאשר המבצע בתוקף עד ה-30 ליוני. אם התקציב שלכם נמוך יותר תוכלו למצוא גם מבצע על חדר ילדים מלא הנקרא "החדר של זיו" ומוצע ב-3250 ש"ח בלבד. בנוסף, תוכלו למצוא גם מבצעים רבים על מוצרים נוספים כגון מיטה יפנית במבצע 30 אחוז הנחה, מיטות נוער עץ מלא ועוד.

ארונות קודש במבצע

חיפשנו גם מבצעים לציבור הדתי והחרדי המחפשים ברוב המקרים ארון קודש לסלון. ובכן, בחיפושינו ברשת נתקלנו באתר הבא המציע כמה מבצעים על ארונות קודש כגון: ארון קודש 4 דלתות מודולרי העשוי מ-MDF ב-2099 ש"ח, ארון קודש 5 דלתות ב-2699 ש"ח וארון 6 דלתות ב-3299 ש"ח בלבד.

רהיטים במבצע - הום סנטר

ונסיים עם אחת החנויות שמציעה רהיטים במבצע באופן קבוע ורציף. כך באתר הום סנטר למשל מצאנו מערכת ריהוט גן במבצע הכוללת שולחן זכוכית עם מסגרת אלומיניום ושש כסאות גן ב-2499 ש"ח או מערכת ריהוט גן מפלסטיק הכוללת שולחן ו-4 כסאות ב-599 ש"ח בלבד, מבחר ארונות נעליים במבצע במחירים של החל מ-199 ש"ח לארון נעליים 2 תאים או כוורת 6 תאים ב-279 ש"ח בלבד.

מאמרים קשורים:
חנויות עודפים לרהיטים
פינות אוכל
רהיטים בזול

מחיר ניקוי ספות

החלטתם לנקות את הספות? בדקנו מהו מחיר ניקוי ספות ע"י חברה מקצועית ומה הוא כולל. כל הפרטים בכתבה הבאה.

לפני שאתם מחליטים לזרוק או למכור את הספות הישנות שלכם ולקנות סלון חדש, כדאי לשקול את האופציה של ניקוי ספות. ישנן חברות ניקיון המתמחות בניקוי ספות מכל הסוגים ובהרבה מאוד מקרים הן מגיעות לתוצאות נפלאות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מחליפים את הספות שלכם.

אגב, גם אם הספות שלכם עדיין במצב טוב, כדאי ורצוי לנקות באופן מקצועי פעמיים או לפחות פעם בשנה - דבר שישמור לכם על הספות במצב טוב תמידי. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק כמה עולה ניקוי ספות ומה כולל המחיר בתוכו.

עלות ניקוי ספות

מבדיקה שערכנו ברשת, מחיר ניקוי ספות נע בממוצע בין 350 ש"ח ל-400 ש"ח כאשר הטיפול כולל ניקוי כתמים, אבק, ריחות או בקטיריות. ישנן חברות ניקיון שמתמחרות בנפרד ניקוי ספות לפי סוגים. למשל המחיר עבור ניקוי ספות בד או עור יהיה שונה ממחיר ניקוי כורסת טלוויזיה וכד' אך רוב החברות בשוק מציעות מחיר אחיד וכולל לניקוי ספות לכל הסוגים. כמו כן, ישנם כמה שיטות המקובלות בשוק לניקוי ספות כגון ניקוי בשיטת זריקה ויניקה, ניקוי ספות בעזרת קיטור ועוד שלעיתים יכולות להשפיע במעט על המחיר.

המלצות לפני שמזמינים ניקוי ספות

לפני שאתם מתקשרים למנקה ספות מקצועי, הנה כמה המלצות חשובות שכדאי לזכור:
  • איבחון ודיאגנוזה - לכל בד או חומר נדרש יש טיפול מתאים ומיוחד. מנקה ספות מקצועי יבדוק ויאבחן ראשית את הספה ואת סוג הבד לפני שיתחיל בטיפול.
  • ניסוי ובדיקה - מנקה ספות מקצועי יבדוק את הטיפול על חתיכת בד קטנה מהספה כדי לבדוק שחומר הניקיון לא מהווה בייעה לבד ורק לאחר מכן ימשיך בניקוי של שאר הספה.
  • זמן הניקוי - אם אתם רוצים לדעת כמה זמן נמשך ניקוי ספות אז התשובה היא לא יותר משעתיים בממוצע. שימו לב: יש לקחת בחשבון שהספות נדרשות להתייבש מהמים ומשאר הנוזלים דבר שלוקח בדרך כלל עד 24 שעות מסיום הניקוי.
מאמרים קשורים:
איך לנקות ספות בד?
מחיר ריפוד ספות
איך לנקות ספות עור?

ארונות הזזה

מחפשים לקנות ארון הזזה? בכתבה הבאה נציג עבורכם מידע רב על ארונות הזזה מעוצבים כולל מחירים מומלצים, מבצעים, המלצות ועוד. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

כשמסתכלים על שוק הריהוט בישראל, נראה כי ארונות ההזזה חזרו לאופנה ובגדול וכיום רוב הלקוחות מעדיפים ארון הזזה לחדר שינה על פני ארון נפתח. בנוסף, בשנים האחרונות חדרו לשוק הריהוט הישראלי הרבה מאוד מותגים רציניים המציעים ארונות הזזה יוקרתיים ומעוצבים והעלו בדרגה אחת למעלה את שוק ארונות ההזזה בישראל.

בכתבה הבאה נציג עבורכם מדריך שיעזור לכם לקנות ארון הזזה ובו תמצאו טיפים והמלצות לבחירת ארון הזזה, מחירים מומלצים רשימת חנויות וחברות המוכרות ארונות הזזה ועוד.

ארונות הזזה - יתרונות וחסרונות

היתרון המרכזי והבסיסי של ארון הזזה הוא כמובן החיסכון במקום של הארון כאשר אין צורך להשאיר מקום פנוי לפתיחת דלתות כמו בארון נפתח. יתרון נוסף לארון הזזה הוא הגישה הנוחה יותר למדפים וזאת מכיוון שאין דלתות נפתחות שלפעמים מקשות על הגישה.

מאידך, ישנם כאלו הרואים חסרון בארון הזזה וזאת מפני שפתיחת הארון מוגבלת ולא ניתן לראות את כל הארון במצב פתוח. בסופו של דבר, בחירת הארון צריכה להיות משוקלת בהתאם לגודל החדר, העיצוב אותו אתם מחפשים וטעם אישי.

איך לקנות ארון הזזה?

קניית ארון הזזה היא לא עניין פשוט וכדאי מאוד לתכנן היטב את בחירת הארון לפני הקנייה. יש לתכנן היטב את גודל וכמות המדפים שתרצו, מספר המגירות שיתאימו עבורכם ושילובם יחד. החברות הגדולות של ארונות ההזזה מציעות היום אינסוף אפשרויות של ארגון הארון ומעניקות ללקוח את מלוא האפשרות לבחור את ארגון הארון כגון גובה ומספר המתלים, כמות וגודל המדפים והמגירות וכו'.

המלצה
: לפני הקנייה כדאי להתייעץ עם חבר/ה שיש להם חוש ארגוני טוב שייתנו לכם המלצה אישית לתכנון ארון ההזזה החדש שלכם.

מחירי ארונות הזזה

כדי לדעת כמה עולה ארון הזזה חדש, בדקנו ברשת באתרי השוואות מחירים כגון זאפ או כמה וגם בדקנו באתרי חנויות ובפורומים מקצועיים. ובכן, טווח המחירים לארון הזזה הוא גדול מאוד ומתחיל באיזור ה-1500 ש"ח לארון הזזה זול ופשוט ויכול להגיע גם ל-8000 ש"ח ומעלה לארונות הזזה המעוצבים בקפידה ושייכים למותג יוקרתי וידוע. בבדיקה של ארונות הזזה בזאפ מצאנו כי רוב ארונות ההזזה הנמכרים בישראל עולים למעלה מ-2500 ש"ח והיקרים ביותר עולים בסביבות ה-6000 ש"ח ומעלה

עלות ארון הזזה יושפע מגודל הארון ומספר הדלתות (2 דלתות, 3 דלותת וכו') סוג העץ והאלומיניום, עיצוב הארון, תוספות כגון מראות או מנגנונים מיוחדים לטריקת דלת וכד'. במקרים של ארונות הזזה יוקרתיים ברוב המקרים עשויים מעץ מלא המשולב עם אלומיניום איכותי ומעוצבים בקפידה רבה.

ארונות הזזה במבצע

כדי לעזור לכם לכם בקניית ארון הזזה, חיפשנו עבורכם מבצעים שמציעים חנויות שונות ברשת. הנה כמה מהם:

החנות ארט דיזיין מציעה כמה מבצעים על שונים כגון ארון הזזה 2 דלתות ב-1880 ש"ח, ארון הזזה 3 דלתות ב-2820 ש"ח ועוד. בנוסף מציעה החנות מנגנון טריקה שקט בתוספת של 185 ש"ח לדלת. מבצע נוסף מצאנו אצל חברת סליידור ארונות הזזה המציע 30 אחוז הנחה על כל דגמי הארונות שבחנות. ונסיים עם מבצע בשל החנות דרימדור המציע ארון הזזה 2 דלתות חלקות ב-2500 ש"ח .

חברות לארונות הזזה

ישנם הרבה מאוד חברות וחנויות המתמחות במיוחד בארונות הזזה. הנה רשימה של כמה מהן:

הרדור - חברה גדולה המתמחה בייצור ושיווק ארונות הזזה ומציעה מגוון דגמים שונים. באתר החברה ניתן אף לעצב בעצמכם את ארון ההזזה ע"י העלאת תמונה שלכם מהמחש לאתר החברה.

הראל - חברה לארונות הבית המציעה בין שאר מוצריה דגמים רבים של ארונות הזזה מעוצבים ומשולבים עם חומרים שונים כגון ארון הזזה עם זכוכית או מראות במגוון צבעים.

קלאס דלת - חברה המתמחה בייצור חדרי ארונות וארונות הזזה לבית. לחברה שני סניפים - אולם התצוגה ברחוב המלאכה 22 חולון וחנות המפעל בקנין המעצבים בבני ברק (מול קניון איילון).

זדקה - אחת החברות המובילות בישראל לארונות לבית ומציעה סוגים רבים של ארונות הזזה מעוצבים ויוקרתיים עם דלתות בגימורים שונים כגון זכוכית, פורמייקה, מראות, בדים ועוד. כמו כן, החברה מציעה ארונות הזזה עם דלתות גדולות במיוחד (עד 160 ס"מ) ופתרונות אחסון רבים כגון מתקן תלייה למכנסיים, מדפים מותאמים לנעליים וכו'. בנוסף מציעה החברה ללקוחותיה אפשרות להזמנה אישית של עיצוב הארון.

מאמרים דומים:
רעיונות לעיצוב חדר שינה
רהיטים בזול
כמה עולה חדר שינה?

איפה יש חנויות עודפים לרהיטים?

הפעם החלטנו להציג לכם רשימה של חנויות עודפים לריהוט ומוצרים לבית ברחבי הארץ. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

חנויות עודפים הן דרך מצויינת למצוא מוצרים לבית בזול כגון ריהוט, מוצרי בנייה שונים וכד' כאשר בהרבה מאוד מן המקרים ניתן למצוא הנחה של 50 אחוז ומעלה על רהיטים ומוצרים לבית. בדרך כלל חנויות עודפים מרוכזות במתחמים גדולים באיזורי תעשייה של ערים גדולות.

הפעם החלטנו להציג עבורכם רשימה של כמה חנויות עודפים לרהיטים מכל האיזורים בארץ כדי לעזור לכם למצוא ריהוט ופריטים נוספים בזול וגם נמליץ לכם על מדריך מצויין שילמד אתכם איפה כדאי לקנות מעודפים ומתי צריך להיזהר.

חנויות עודפים לרהיטים

טולמנ'ס אאוטלט - חנות עודפים של ריהוט וכלי בית בחיפה המוכרת את כל סוגי הרהיטים כגון סלונים, פינות אוכל, חדרי שינה, ריהוט לחדר ילדים ועוד. לחנות יש שני אולמות תצוגה גדולים באיזור חיפה (נשר ובית יהושע).

וירן עודפים - חנות גדולה לעודפים של ריהוט מכל הסוגים. החנות ממוקמת באיזור התעשייה של אור עקיבא.

ביתילי עודפים אור עקיבא - לרשת ביתילי הותיקה שתי חנויות עודפים כאשר אחת מהן ממוקמת אף היא באיזור התעשייה אור עקיבא. בחנות תוכלו למצוא שטיחים וריהוט מעודפים, ריהוט סוג ב' עם פגמים קלים בזול ועוד.

שומרת הזורע עודפים - לרשת הרהיטים הותיקה של שומרת הזורע חנות עודפים אחת הנמצאת בקיבוץ שומרת וניתן למצוא שם רהיטים רבים של עודפי ייבוא ועודפי ייצור שיצאו מן הקולקציה ונמכרים במחירים זולים ביתור.

רהיטי צרעה - חברת הרהיטים של צרעה מציעה לעיתים קרובות בחנויות שלה באיזור המרכז (רחוב המסגר בתל אביב) רהיטים רבים מעודפים בהנחות משמעותיות.

מה ההבדל בין עודפי ייצור לבין עודפי ייבוא?

המונח חנות עודפים מכיל בתוכו הרבה מאוד מונחים כגון: עודפי ייצור, עודפי ייבוא, רהיטים סוג ב' וכד'. כדאי לדעת שישנם הבדלים משמעותיים בין המונחים השונים וכדאי מאוד להיזהר לא ליפול בפח עם ריהוט פגום ולא איכותי. לכן, ההמלצה שלנו לסיום היא לקרוא את המדריך הבא שילמד אתכם בדיוק את ההבדלים השונים ויסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על איך קונים רהיטים מחנויות עודפים.

מאמרים קשורים:
כמה עולה חדר שינה?
פינות אוכל
רהיטים בזול