ארונות אמבטיה

איפה קונים ארונות לאמבטיה? כמה זה עולה? איפה אפשר למצוא ארונות אמבטיה בזול? ועוד טיפים והמלצות בנושא בכתבה הבאה שלפניכם.

שמחליטים לשפץ את חדר האמבטיה, אחד האלמנטים החשובים בשיפוץ הוא ארונות האמבטיה. תחום הריהוט לאמבטיה התפתח המון בשנים האחרונות וניתן למצוא כיום ארונות אמבטיה מעוצבים ומגוונים בסוגם. בכתבה הבאה נציג לכם מידע על ארונות אמבטיה ונפרט לכם את הסוגים השונים, מחירים ממצועים ועוד כמה טיפים והמלצות.

ארונות אמבטיה - סוגים

ניתן לחלק את ארונות האמבטיה הנמכרים בחנויות לשני סוגים עיקריים:

ארונות אמבטיה עומדים - ארונות אשר נתמכים על רגליים.

ארונות אמבטיה תלויים - ארונות שמחוברים לקיר ע"י ברגים ואינם נוגעים ברצפה. היתרון העיקרי בארונות אמבטיה תלויים הוא הקלות לניקיון מתחת הארונות.

מה כולל ארון אמבטיה?

ברוב החנויות המתמחות בארונות אמבטיה ימכרו לכם ארון הכולל יחידת ארונות עליונה, משטח שיש, כיור, ויחידת ארונות תחתונה כאשר ישנם ארונות המגיעים עם תוספות שונות כגון מגירות, מראה, מדפים וכד'.

מחיר ארון אמבטיה

לפני שנפרט לכם מחירים ממצועים של ארונות אמבטיה שבדקנו באינטרנט, נסביר לכם מה בעיקר משפיע על מחיר הארונות:

איכות וסוג העץ - ארון אמבטיה זול יהיה עשוי ברוב המקרים מעץ לא מלא ופחות איכותי וככל שהעץ יהיה איכותי יותר כך המחיר יעלה בהתאם. ארון אמבטיה מפלסטיק למשל, יהיה זול בהרבה מארון אמבטיה מעץ.

סוג השיש וסוג הכיור - טווח המחירים של כיורי אמבטיה הוא גבוה מאוד ומשתנה בעשרות אחוזים וכיורים איכותיים של מותגים ידועים כגון חרסה, אמבין, מיטרני ועוד עולים לא מעט.

עיצוב - ישנם ארונות אמבטיה מעוצבים ויוקרתיים של חברות מובילות שיכולים לעלות פי שלושה ממחיר ארון אמבטיה סטנדרטי ופשוט.

אז כמה עולה ארון אמבטיה סטנדרטי?

בדקנו ברשת באתרים של חנויות וחברות המוכרות ארונות אמבטיה כדי להגיע למחיר ממוצע ומומלץ לצרכן הישראלי. נציין רק כי ההמחירים שמיד תוכלו לראות מתייחסים לארון אמבטיה קומפלט (הכולל סט של יחידת ארונות עליונה ותחתונה, מראה, משטח, וכיור).

ובכן, מתוצאות הבדיקה עולה כי מחיר ארונות אמבטיה מתחיל בסביבות 600 ש"ח לארונות עומדים מעץ סנדוויץ פשוט המצופים פורמייקה וכוללים כיור לבן ופשוט ויכול להגיע ל-4000 ש"ח ויותר לארונות אמבטיה תלויים העשויים עץ מלא וכוללים כיור איכותי, שיש יוקרתי ומעוצבים בקפידה.

לסיכום, ניתן לומר לפי כמות המוצרים והפופולריות באתרי השוואות המחירים שמחירו הממוצע של ארון אמבטיה בשוק עומד על כ-1500 ש"ח.

עלות התקנת ארון אמבטיה

חשוב לזכור שלמחיר הארון יש להוסיף גם את עלות הובלה והתקנה. מהבדיקה שאנו ערכנו עולה כחי עלות התקנת ארון אמבטיה עולה בממוצע כ-500 ש"ח ליחידה סטנדרטית הכוללת ארונות, כיור וברז. למחיר זה יש להוסיף תשלום נוסף עבור ארון גדול במיוחד או הובלה לדירהבקומה גבוהה ללא מעלית.

איך אפשר לקנות ארונות אמבטיה בזול?

אם התציב שלכם לקניית ארונות אמבטיה הוא מוגבל או אפילו מוגבל ביותר, תוכלו לנסות כמה דרכים כדי למצוא ארונות אמבטיה זולים. ראשית כדאי לבדוק תמיד ברשתות הגדולות של עשה זאת בעצמך כגון הום סנטר, אייס קנה ובנה ואיפלו איקאה שם תמיד תוכלו למצוא ארונות אמבטיה זולים משמעותית מחנויות מתמחות.

דרך נוספת היא להתפשר ולקנות ארון אמבטיה פשוט וקלאסי העשוי פלסטיק. ארון אמבטיה מפלסטיק של כתר למשל יעלה לכם רק כמה מאות שקלים ויכול לחסוך לכם לא מעט.

עוד דרך למצוא ארון אמבטיה בזול היא לחפש בחנויות עודפים הנמצאות בדרך כלל באיזורי תעשייה בערים הגדולות שם תמיד מציעים מבצעים ומחירי חיסול עבור מוצרים רבים.

חברות וחנויות המתמחות בארונות אמבטיה

לסיכום, הנה רשימה של כמה חנויות וחברות גדולות המתמחות בארונות אמבטיה ובמוצרים נלווים נוספים:

אמבין - אחת החברות הבולטות והמובילות בישראל המייצרות ומשווקות ארונות אמבטיה מעוצבים במגוון סוגים כגון ארונות תלויים, ארונות אמבט מעץ מלא ועוד.

אסולין - חנות גדולה וותיקה המוכרת ארונות אמבטיה מעוצבים במגוון סוגים. החנות ממוקמת באיזור התעשייה ברחוב משה שרת, ראשון לציון.

סמיר טנוס - חנות למוצרי אמבטיה בצפון המוכרת בין היתר ארונות אמבטיה של חברות כמו חרסה, אמבין ועוד. החנות נמצאת בכפר מכר סמוך לעכו.

פרלשטיין - רשת חנויות המתמחה בארונות אמבטיה ומציעה מגוון סוגים של ארונות העשויים מעץ מלא או עץ סנדוויץ וגם ארונות אמבטיה המשלבים זכוכית ומתכת. לחנות סניפים בנס ציונה, בני ברק, מודיעין, רעננה וצומת כנות.

מאמרים קשורים:
מקלחונים
שיפוץ חדר אמבטיה
אריחים לאמבטיה
חידוש אמבטיה

אלקטרה בר

מתחרה חדש קם למיני בר של תמי 4 הנקרא - אלקטרה מיני בר. בדקנו מה הוא מציע? כמה הוא עולה? ועוד. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

חברת אלקטרה השיקה בשבוע שעבר מיני בר לבית שעומד להתחרות ישירות מול החברה המובילה בישראל למיני ברים - תמי 4. לפי פרסומים בעיתונים ובאתרים השונים כמו זה למשל, טוענת החברה (שטראוס) כי אלקטרה מפרה פטנטים רשומים של תמי 4 אך בכתבה הבאה אנו לא ניכנס לעניינים משפטיים וננסה להציג בפניכם מה כולל בר המים החדש של אלקטרה ופרטים טכניים נוספים כגון מחירים, יתרונות וחסרונות וכד'.

מיני בר של אלקטרה

אז מה מציע המיני בר החדש של אלקטרה? ובכן לפי אתר המכירה הרשמי של מסנן המים החדש, יכלול המכשיר מסך מגע משוכלל עם פונקציות רבות כמו מים חמים או קרים בכמות ספיציפית שתבחרו, מנגנון אוטומטי שמסמן מתי יש להחליף את הסנן, טכנולוגיה מיוחדת למילוי בקבוקים כשהם במצב עמידה, סנן המסוגל לסנן את המים מפני מתכות ועוד. בנוסף, תוכלו לבחור מבין שנים עשר צבעים שונים.

מחיר מיני בר אלקטרה

לפי האתר הרשמי של החברה מחיר אלקטרה בר יעמוד על 2473 ש"ח (לא כולל התקנה חד פעמית - עלות של 299 ש"ח) ובנוסף, תוכלו לבחור מבין שלושה מסלולים (שנה, שנתיים או שלוש) הכוללים תחזוקה ואחריות של טכנאי ללא עלות, החלפת סננים ומנורות בעת הצורך ועוד.

לסיכום, אין ספק ששוק המיני ברים לבית עומד להשתנות החל מהקיץ הקרוב ומעניין מאוד לראות כיצד תמי 4 תתמודד מול השחקן החדש והאם תציע הורדת מחירים, מבצעים או טכנולוגיות חדשות כתשובה למתחרה החדש - אלקטרה בר.

מחיר התקנת דק

רוצים לדעת מהי עלות התקנת דק עץ? בדקנו עבורכם באתרים שונים ברשת מהו המחיר הממוצע שמשלמים על דק. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

בעלי גינות רבים בישראל בוחרים להתקין בגינתם דק עץ במקום או בשילוב עם דשא וצמחייה. לבניית דק בגינה יש כמה יתרונות משמעותיים על פני דשא או אדמה - נוחות, חיסכון באחזקה של גינה (טיפול תקופתי, מים וכד'), עיצוב ואסתטיקה ועוד.

ישנם לא מעט סוגים של עצים בהם משתמשים לבניית דק וגם שיטות שונות להתקנה עצמה. בכתבה הבאה ננסה להציג לכם מחירים לבניית דק בחצר לפי סוג העץ וסוג ההתקנה שלו.

מחיר דק עץ

כשרוצים לדעת כמה עולה לבנות דק בגינה צריך להבין כי מחירי הדקים מתומחרים בראש ובראשונה לפי סוג העץ. יש כמה סוגים של עצים מעובדים שהם נחשבים לאופטימליים ביותר עבור דקים וכל מתקין מקצועי של דק ימליץ לכם עליהם. הסוגים הנפוצים ביותר הם: עץ אורן פיני, במבוק, איפאה, טיק, אירוקו ועוד. בנוסף ישנם סוגים של דקים שעובדו בצורה מיוחדת כמו למשל דק מודולארי או דק פולידק אשר משולב עם פולימרים.

בנוסף לסוג העץ, גם סוג ההרכבה משפיעה על המחיר הכולל כך למשל אם תרצו הרכבה סמויה של דק (הרכבה ללא ברגים הנראים לעין) תצטרכו לשלם תוספת או למשל אם תרצו להגביה את הדק או להוסיף מדרגות לדק וכו'. בנוסף, גם התשתית שעליה בונים את הדק (אדמה, בטון וכד') משפיעה אף היא על המחיר כאשר בדרך כלל בניית דק על משטח בטון היא הזולה ביותר.

אצל רוב מתקיני הדקים הצעת מחיר כוללת בתוכה את עלות הדק ואת ההובלה וההתקנה כאשר המחירים נקבעים על פי מ"ר. להלן מחירים ממוצעים של דקים שונים כפי שמצאנו בבדיקתנו (שימו לב: המחירים המופיעים כאן משקפים בכלליות את השוק ואינם מהווים מחיר רשמי מטעם גורם מוסמך):

מחיר דק פולימרי - בין 400 ל-500 ש"ח למ"ר.

מחיר דק עץ אורן - בין 250 ש"ח ל- 350 ש"ח למ"ר.

מחיר דק טיק בורמזי - ברוב המקרים הדקים היקרים ביותר הם דקים מעץ טיק בורמזי ומחירם נע בין 1000 ל-1200 ש"ח למ"ר כולל התקנה.

מחיר דק עץ פינאה - כ-550 ש"ח בממוצע למ"ר.

מחיר דק מעץ ארז - בין 700 ל-900 ש"ח למ"ר.

דק זול

אם אתם רוצים לנסות ולהוזיל את הבנייה של הדק תוכלו לנסות ולהתקין עצמאית (לא מתאים לכל אחד) את הדק. בנוסף ישנם מחסני עצים גדולים באיזורי תעשייה גדולים בהם מוכרים סוגי עצים רבים במחירים זולים יותר מהמחירים שתקבלו ממתקין דקים.

מאמרים קשורים:
דשא סינטטי
מחסן גינה

מחיר מקלחונים

רוצים להתקין מקלחון באמבטיה? כנסו לכתבה הבאה ותוכלו ללמוד על מחירי מקלחונים, איזה מקלחון כדאי לקנות ועוד טיפים והמלצות.

מקלחונים הם פתרון מצויין לבעלי דירות ובתים קטנים עם חדר אמבטיה קטנה או ליחידת הורים בחדר השינה אך כמו בתחומים רבים הקשורים לבית, גם בתחום זה תרבות עיצוב הפנים שפשטה על ישראל בשנים האחרונות הביאה עימה מקלחונים מעוצבים וממותגים שלא יביישו אף חדר אמבטיה ובמקרים רבים בעלי דירות בוחרים להתקין מקלחון במקום אמבטיה רק מבחינה אסתטית ועיצובית.

ישנם סוגים רבים של מקלחונים לפי רמות אבזור ולפי מבנה בטווח מחירים רחב. בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם ונסקור את הסוגים השונים, החברות המייצרות ומחירים ממוצעים של מקלחונים.

סוגי מקלחונים

ישנם כמה סוגים עיקריים של מקלחונים וברוב המקרים הם נחלקים לקבוצות הבאות:

מקלחון פינתי - מקלחון המורכב משתי דלתות הניצבות זו לזו.

מקלחון מעוגל - מקלחון אשר מורכב משתי דלתות המעוגלות כאשר בסגירתן יוצרות למעשה צורה מעוגלת למקלחון.

מקלחון הזזה - במקלחון מסוג זה, דלתות המקלחון נפתחות בעזרת הזזה לצדדים.

מקלחון זכוכית - מקלחון אשר דלתותיו עשויות זכוכית (ברוב המקרים הזכוכית תיהיה מחוסמת וניתן לבחור את סוג הגימור של הזכוכית - שקופה, חלבית, צרובה או עם דוגמאות ורקעים שונים.

מקלחון חזית - מקלחון זה מורכב מדלת אחת או שניים אשר נפתחות בצורה חזיתית (בד"כ עד לפתיחה של 180 מעלות).

כמובן שברוב המקרים תוכלו למצוא שילובים של כל הסוגים המפורטים כאן. למשל תוכלו להזמין מקלחון חזיתי מזכוכית או מקלחון פינתי הנפתח באמצעות דלתות הזזה וכד'.

מחירי מקלחונים

כדי לדעת כמה עולה מקלחון, בדקנו באתרי חנויות ובאתרי השוואות מחירים כגון "זאפ" או "כמה" כדי שנוכל להציג לכם מחירי מקלחונים ממוצעים. להלן התוצאות:

ובכן, מקלחון זול מתחיל בסביבות 700 ש"ח למקלחון פינתי פשוט עם דלתות זכוכית ויכול להגיע גם ל-8000 ש"ח ומעלה למקלחונים יוקרתיים במיוחד. המקלחונים היקרים ביותר הם ברוב המקרים מקלחוני חזית מעוצבים וגדולים עם גימורים ברמה גבוהה ועשויים חומרים חזקים במיוחד.

לפי הנתונים שאנו מצאנו, מחיר מקלחון ממוצע נע בין 1000 ל-1500 ש"ח ובתוך טווח מחירים זה תוכלו למצוא את המבחר הגדול של חברות המקלחונים.

מחיר התקנת מקלחון

שאתם מחליטים לקנות מקלחון אסור לשכוח גם את מחיר ההובלה וההרכבה של המקלחון. ישנם שני סוגים של התקנת מקלחון:
  • התקנת מקלחון על רצפה - המקלחון מורכב ישירות על הרצפה בצירוף סף למניעת בריחת המים.
  • התקנת מקלחון על אגנית - בסוג זה המקלחון מורכב על פני אדנית המותאמת לו במידותיו ועשוייה ברוב המקרים מחרס בגוונים וגימורים שונים.
מחיר הובלה והרכבה של מקלחון רצפתי - נע בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח.

מחיר הובלה והרכבה של מקלחון עם אגנית - תוספת אגנית למקלחון עולה בדרך כלל בין 500 ש"ח ל-1000 ש"ח.

מה חשוב לדעת שקונים מקלחון?

יש כמה אלמנטים שחשוב מאוד לוודא לפי שקונים מקלחון:

גודל המקלחון - המקלחונים הנמכרים בחניוית היום כבר מזמן לא מגיעים במידה קבועה וסטנדרטית ולכן ראשית יש להגיע עם מידות שמתאימות בדיוק לחדר האמבטיה שלכם (כמובן שיש לתכנן מקון שלא יפריע לכיור, אמבטיה או אסלה).

פרופילים - חשוב מאוד שהצירים והפרופילים של המקלחון יהיו באיכות טובה ועשויים חומר חזק (נירוסטה למשל). אחרת אתם צפויים לבעיות לאחר כמה שנים.

אטימות - מיותר לציין שהתקנת המקלחון חייבת להיות באטימות מוחלטת למים ע"י חומרים אטומים.

אחריות - חנות מקלחונים המכבדת את עצמה תציע לכם אחריות על המקלחון עצמו ועל ההתקנה.

חברות וחנויות של מקלחונים

לסיום, נציג לכם כמה שמות של חנויות וחברות המייצרות ומוכרות מקלחונים מסוגים שונים.

אדור - חנות המתמחה בחדר האמבטיה ומציצעה מגוון רחב של מקלחונים. החנות ממוקמת בראשון לציון.

גלאסיקו - חברה המתמחה בעבודות זכוכית המייצרת בין היתר סוגים שונים של מקלחונים.

שיש מרקו - חברה ותיקה המתמחה במוצרים למטבח ולאמבטיה ומציעה באולם התצוגה שלה הממוקם בחולון סוגים רבים של מקלחונים.

פרפקטו מקלחונים - חברה המתמחה לייצור מקלחונים ואמבטיונים כגון מקלחונים פינתיים, מעוגלים ואף פירזולים למקלחונים.

מקלחונים מיטרני - אחת החברות המובילות בייצור ושיווק מקלחונים היא חברת מיטרני המציעה מגוון רחב של מקלחונים מעוצבים מסוגים שונים. חנות החבקה ממוקמת באזור.

חמת - חברת חמת מוכרת לרובכם כחברה לברזים אך למעשה היא מציעה גם מוצרים נוספים וביניהם גם מקלחונים מסוגים שונים.

מקלחונים ליאונרדו - חברה גדולה ותיקה המציעה מקלחונים איכותיים ומעוצבים במגוון סוגים כמו למשל מקלחונים פינתיים מקוורץ, זכוכית או קריסטל, מקלחוני חזית, מקלחונים מעוגלים, אמבטיונים ועוד. אולם התצוגה של החברה ממוקם באיזור התעשייה יהוד.

מאמרים קשורים:
התקנת מקלחון

איך לנקות שירותים?

רוצים לדעת איך מנקים שירותים בצורה הטובה ביותר? מצאנו לכם מדריך מצוין. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

פסח מתקרב אלינו וטירוף הניקיון כבר הגיע להרבה בתים בישראל. שניגשים לניקוי הבית, אחד המקומות שהכי חשוב לנקות אותם כמו שצריך הוא חדר השירותים. לכן, לקראת החג החלטנו הפעם להציג לכם מדריך מצוין לניקוי שירותים שידגים לכם איך כדאי לנקות את השירותים ובאילו חומרי ניקוי כדאי להשתמש.

במדריך המושקע הבא (באורך של 8 דקות) תוכלו ללמוד מהם חומרי הניקוי הטובים ביותר לניקוי שירותים, איזה עזרים כדאי להשתמש וללמוד כיצד ומתי להשתמש בכל מוצר כדי לנקות את השירותים שלכם בצורה הטובה ביותר.

ניקוי שירותים



במאמרים הבאים נציג לכם מדריכים נוספים הקשורים לניקיון הבית אז אל תשכחו לקפוץ לבקר.

מאמרים דומים:
ניקוי ספות
ניקוי אמבטיה
ניקוי שטיחים
איך לנקות את הבית לפסח?

עלות שיפוץ חדר אמבטיה

רוצים לדעת כמה עולה לשפץ את חדר האמבטיה? בדקנו וחיפשנו ברשת מחירים ממוצעים של שיפוץ חדר אמבטיה. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד החדרים החשובים ביותר בשיפוץ הבית הוא חדר האמבטיה. בשונה משאר חדרי הבית (למעט המטבח), חדר אמבטיה לא משופץ נראה רע ויכול להשפיע רבות על ערך שכירות הדירה או מכירתה ולכן, בעלי בתים רבים בישראל משפצים את חדר האמטיה בממוצע פעם ב-15-20 שנה.

שיפוץ חדר אמבטיה יכול להתבצע ברמות איכות שונות החל מטיפולי קוסמטיקה לאמבטיה ולקירות ועד לשיפוץ יסודי של כל החדר. בכתבה הבאה ננסה לתת לכם מחיר משוער לשיפוץ חדר אמבטיה כפי שראינו באתרים ובפורומים שונים ברשת וכן טיפים והמלצות לשיפוץ חדר אמבטיה בזול.

שיפוץ חדר אבמטיה

יש כמה גורמים עיקריים שמשפיעים על עלות שיפוץ חדר אמבטיה:
  • גודל החדר - פקטור משמעותי בקביעת עלות השיפוץ.
  • ריצוף ואריחים - קרמיקה, גרניט פורצלן וכו'
  • צנרות - צנרת מים חמים, צנרת ביוב וכו'
  • כלים סניטריים - אסלה, כיור, אמבטיה, ברזים וכו'
  • תוספות ואביזרים שונים - ארון אמבטיה, מדפים וכו'
בכל תחום קיים טווח מחירים גדול מאוד שאיתו אפשר לשחק ולשנות בהתאם לתקציב ולדרישות שלכם. כדי לנסות ולעזור לכם בבניית תקציב לשיפוץ חדר האמבטיה, נציג לכם שלושה תסריטים שונים (שיפוץ זול, שיפוץ בינוני, שיפוץ יוקרתי) לשיפוץ חדר אמבטיה בגודל סטנדרטי כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה בסיסית לרמות השיפוץ השונות. שימו לב שגודל החדר ישנה משמעותית את מחיר השיפוץ.

שיפוץ חדר אמבטיה זול

אם אתם רוצים לשפץ בזול את חדר האמבטיה תצטרכו למצוא קבלן שיפוצים שייקח עבור שיפוץ החדר לא יותר מ-8000 ש"ח לעבודה הכוללת החלפת צינורות (פשוטים), פירוק והרכבה של הריצוף והאריחים וצביעה. למחיר הזה יש להוסיף קניית כלים סניטריים פשוטים (לבנים בד"כ) הכוללים אמבטיה חדשה, אסלה, ברזים וכן אריחי קרמיקה. כ-4000 ש"ח לכלים סניטריים סטנדרטים.

סה"כ עלות שיפוץ משוערת: כ-12,000 ש"ח. מתאים בעיקר לבעלי דירות להשקעה המשכירים את דירותיהם אך עדיין רוצים להציע חדר אמבטיה חדש ומשופץ.

שיפוץ חדר אמבטיה בינוני

אם אתם רוצים חדר אמבטיה שנראה טוב אך התקציב שלכם עדיין יחסית מוגבל, תוכלו להשקיע עוד כמה אלפי שקלים באריחי קרמיקה מעוצבים וכלים הסניטריים איכותיים יותר שמשפיעים רבות על עיצוב הפנים של החדר ושווים את ההשקעה למי שיש.

סה"כ עלות שיפוץ משוערת: כ-16,000 ש"ח. מתאים לבעלי בתים המתגוררים בדירתם ומעונינים להשקיע בחדר האמבטיה אך עם תקציב מוגבל.

שיפוץ חדר אמבטיה יוקרתי

אם התקציב הוא לא פקטור עבורכם ישנם אפשרויות רבות בהם תוכלו לעצב ולשפץ את חדר האמבטיה. תוכלו לשפץ את התשתית ברמה הגבוהה ביותר הכוללת את צינורות איכותיים וריצוף יוקרתי וטוב. כדאי גם להזמין מעצב פנים מקצועי שיוכל לעצב את חדר האמבטיה עם החומרים הטובים ביותר ועם אריחים מעוצבים וכלים סניטריים של מותגים ידועים בעלי שם, הקפדה על תאורה וכו'.

סה"כ עלות שיפוץ משוערת: 25,000 ש"ח ומעלה. מתאים רק לבעלי תקציב לא מוגבל.

המלצות

בין אם בחרתם בתסריט הזול ובין אם בתסריט היקר, ישנם כמה דברים שכדאי תמיד לדעת ולוודא לפני שמשפצים את חדר האמבטיה:
  • אחריות - קבלן מקצועי אמור לספק אחריות של לפחות 3 שנים על כל עבודת השיפוץ.
  • ביטוח - בדומה לאחריות, קבלן טוב מבוטח בביטוח צד ג' כך שבמקרה ונגרם נזק ישיר או עקיף לבניין או לדירת השכנים, אתם (והקבלן) תהיו מכוסים.
  • המלצות על שיפוצניקים - כדאי תמיד לקחת שיפוצניק שאתם מכירים מעבודה קודמת או שחברים המליצו לכם על עליו. אם אין לכם כאלו, קיימים אתרים שונים ברשת כמו אתר "המקצוענים", "מידרג", "טוב תודה" ועוד, אשר מציעים שיפוצניקים לפי דירוג שקיבלו מלקוחות שלהם.
מאמרים דומים:
כמה עולה לשפץ דירה?
מחיר ברז חמת
איך להדביק אריחים לאמבטיה?
אריחים לאמבטיה
חידוש אמבטיה

איך להתקין מאוורר תקרה?

רוצים לדעת איך מתקינים מאוורר תקרה? מצאנו לכם מדריך מצוין שבעזרתו תוכלו לעשות זאת לגמרי לבדכם. כנסו למדריך שלפניכם.

קירור הבית עם מאוורר תקרה היא דרך נפוצה מאוד בבתים רבים בישראל ורבים אף בוחרים להתקין מאוורר תקרה בבית שמותקן בו כבר מזגן. למאוורר תקרה יש כמה יתרונות משמעותיים על פני אמצעי קירור אחרים כמו למשל חסכנות בחשמל, מחיר זול ביחס למוצרי קירור אחרים ועוד.

התקנת מאוורר תקרה

במדריך וידאו הבא שנמצאנו לכם, תוכלו ללמוד ולהבין בדיוק כיצד מתקינים מאוורר תקרה ואלו כלים תצטרכו בשביל לעשות זאת.

איך להתקין מאוורר תקרה?



מאמרים קשורים:
איך מתקינים דשא סינטטי?
איך להתקין ארונות מטבח?