איך פותחים סתימה?

אם יש לכם סתימה בשירותים ואתם מתקמצנים על הזמנת אינסלטור (למרות שפתיחת סתימה ע"י אינסטלטור עולה כ- 150 ש"ח בלבד) ורוצים לפתוח את הסתימה לבד, מומלץ שתקראו את המדריך הזה.

אמנם המדריך הזה באנגלית אבל הוא יסודי ביותר ויוכל לעזור לכם לפתוח לבד את הסתימה באסלה ועוד הרבה מעבר לזה.

אז אם אתם רוצים לדעת איך פותחים סתימה לבד, כנסו למדריך הזה. מומלץ!!

מנעול דלת תקוע

טיפ קצרצר: אם מנעול הדלת שלכם חסום מסיבה מסוימת (לכלוך, צבע, משהו אחר..) ואין אפשרות להכניס את המפתח לחור המנעול בד"כ תצטרכו להזמין מנעולן מקצועי.

הזמנת מנעולן לפריצה ארו לפתיחת הדלת עולה במקרים סטנדרטים כמה מאות שקלים, אז לפני שאתם עושים זאת, נסו לרסס לחור המנעול אציטון או טינר ובמקרים מסוימים זה יכול לעזור ולחסוך לכם כמה מאות שקלים. אם לא, הזמינו מנעולן.

תליית טלוויזיה פלזמה על הקיר

הטיפ השבועי: רוצים לדעת איך לתלות טלוויזיה פלזמה על הקיר ולצאת בשלום? המדריך וידאו הבא יציג לכם צעד אחר צעד איך מתקינים טלוויזיית פלזמה או LCD לבד, החל מהכנת התשתית ועד לתליית הטלוויזיה.

המדריך כולל גם וידאו וגם הסברים כתובים לכל שלב כולל מחירים של החומרים הדרושים. (הוידאו באנגלית)

מומלץ ביותר!!!




כמה עולה דוד שמש?

אם הדוד שמש שלכם התקלקל או שאתם מעוניינים לקנות דוד שמש חדש כדאי שתדעו את העובדה הבאה: לפחות מחצית מדודי שמש הנמכרים ומותקנים בישראל, מתבצעים ללא פיקוח וללא תקן ממכון התקנים.

מומלץ לבדוק היטב את הטכנאי שמגיע לבצע התקנת דוד שמש אצלכם בבית וכדאי לוודא שיש ברשותו את כל התעודות הנדרשות והעומדות בתקנים. אפשר לעשות זאת גם באתר האינטרנט של מכון התקנים.

כמה עולה דוד שמש?

מחיר דוד שמש חדש נע בין 1000 ש"ח עד ל- 2500 ש"ח כשמחיר הדוד משתנה בהתאם לגודל, סוג ואיזור ההתקנה.

תמונות לבית

אם אתם בתוך תהליך העיצוב לבית, אתם בוודאי שחושבים גם על תמונות לבית. תמונות לבית יכולות לעלות 50 ש"ח או 6000 ש"ח. הכל תלוי בתקציב ובעיצוב שבחרתם. אז איזה תמונות כדאי לכם לקנות לבית שלכם? במדריך הבא.

ראשית לפני שקונים תמונה לבית כדאי שתעשו את הדברים הבאים:
  • לפני שקונים תמונה עדיף קודם לעצב את הבית וליצור את האווירה שאתם רוצים ורק לאחר מכן שהכיוון ברור לכם, תוכלו לדעת במדויק יותר איזה תמונה כדאי לכם לקנות ומה מומלץ בשבילכם.
  • החליטו על תקציב לפני שאתם מחפשים תמונה לבית. חבל שתראו תמונה ותתלהבו אך לבסוף תגלו שהיא עולה 8000 ש"ח ומחיר כזה לא לקחתם בחשבון...
  • השקיעו זמן בבחירת התמונה ואל תמהרו לקנות מיד את התמונה הראשונה. בסבלנות תוכלו לקנות את התמונה המושלמת בשבילכם.

אם תשקיעו בדברים האלה אל תתפלאו אם תקבלו תגובות וביקורות מצוינות מהחברים והמשפחה.

גלריות מובחרות ומומלצות לקניית תמונות לבית

יש הרבה מאוד גלריות יוקרתיות יותר ויוקרתיות פחות. הנה כמה גלריות מומלצות וקישורים לאתרי הבית שלהם. רצוי שתבדקו עוד חנויות מעבר לאלו שתקראו מיד.

  • "עצמונה רז - ציורי אווירה" - עצמונה רז היא אומנית מוכשרת שמציגה תמונות יפיפיות ומרהיבות במגוון עיצובים. באתר הבית שלה תוכלו למצוא בעיקר ציורי אווירה שמורכבים מחומרים מקוריים במרקמים מיוחדים.
  • "פיקצ'רין - סטודיו לעיצוב" - פיקצ'רין הוא סטודיו לעיצוב איכותי ונחשב בו תוכלו למצוא מבחר תמונות לבית מעוצבות המודפסות ע"י קנווס במבחר עיצובים. המחירים לתמונות לבית בסטודיו פיקצ'רין מתחילים ב-600 ש"ח ומטפסים עד ל - 1400 ש"ח. שירות נוסף שהסטודיו לעיצוב מציע הוא הדמיה ממחושבת של יצירה שתישלח אליכם הביתה כדי שתוכלו לדעת אם התמונה מתאימה לכם או לא. לאתר בית של פיקצ'רין.
  • עינת פרומוביץ - אמנית המוכרת ציורי אווירה בהתאמה אישית בקישור הבא.
  • גלרית עננים - אחת מהגלריות הגדולות ביותר בישראל ובה תמצאו מבחר עצום של ציורי שמן של אמנים בארץ ובעולם. הגלריה נמצאת בכפר חוגלה וזה אתר הבית שלה.

איפה כדאי לקנות צבע לבית?

יש מבחר חנויות שמוכרות צבעים לבית. למרות שנהוג לחשוב שהרשתות הגדולות - הום סנטר ואייס קנה ובנה מוכרות את צבע לבית בזול, הן דווקא נחשבות ליחסית יקרות בתחום הזה. למרות זאת, ברשתות האלו יש מבחר גדול של צבעים ורוב הסיכויים שתמצאו שם את הצבע שתרצו.

כדי לקנות צבע בזול כדאי לחפש דווקא בחנויות הקטנות שבאזורי התעשייה בערים הגדולות וגם לחפש בחנויות המפעל של חברות הצבע כמו "טמבור" ו"נירלט" שם תוכלו אולי למצוא מחירים זולים לצבע.


הדברה - כמה עולה הדברה לבית

הדברה מפני ג'וקים ותיקנים היא דבר מומלץ לכל אחד שנכנס לבית חדש או אפילו פעם בשנה לבית הקבוע שלכם. מומלץ להדביר את הבית לקראת תחילת הקיץ בו מתחילים לצוץ הג'וקים והתיקנים בכל מיני מקומות בבית ובחוץ.

הדברה היא לא דבר יקר ואם אתם רוצים לדעת כמה עולה הדברה לבית אז אפשר לומר שהדברה לדירת סטנדרטית שלושה או ארבעה חדרים תעלה בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח.

הדברה בבית פרטי גדול תעלה באיזור ה-500 שקל ותכלול בדרך כלל גם הדברה בבורות ביוב באיזור הבית וכד'.

האם כדאי להדביר לבד?

אפשר להדביר לבד את הבית בחומרים מקצועיים שאפשר לקנות בחנויות לגן או ברשתות עשה זאת בעצמך (הום סנטר, אייס) אבל למדביר מקצועי יש חומרים טובים ואיכותיים שרק הוא מורשה להשתמש בהם. כמו כן, מדביר מקצועי יכול לאתר את סוג המזיקים במדויק ולהתאים להם את חומר ההדברה הטוב והאפקטיבי ביותר.

לסיכום, מומלץ לקחת מדביר מקצועי שיעשה לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ולא לסבול מג'וקים בעבור חיסכון של מאה או מאתיים ש"ח.

אמבטיה וקרמיקה זולות

אם אתם מחפשים לקנות אמבטיה וקרמיקה חדשה לבית שלכם ואתם רוצים להוציא את המחיר בכי זול, כדאי לכם לפנות לרשתות הגדולות שם תוכלו למצוא ברוב המקרים את המחירים הכי זולים (למרות שלפעמים יכול להיות מבצע נקודתי בחנויות קטנות למחיר להיות זול יותר).

רשתות גדולות לקניית אמבטיה וקרמיקה זולות:

ריצוף לבית - גרניט פורצלן או קרמיקה?

כאשר ניגשים להחליט על ריצוף לבית החדש או כאשר רוצים לשרג את הרצפה ולהחליפה בידשה, אחת השאלות הראשונות שנשאלות היא איזה רצפה כדאי לקנות?

בכתבה הקצרה הזאת נתמודד עם שניים מהסוגים הנפוצים בריצוף לבית - גרניט פורצלן וקרמיקה.

גרניט פורצלן עשויה מאבן טבעית ולכן היא רצפה חזקה ועמידה יותר מקרמיקה שעשויה מחרס והיא רצפה עדינה יותר ונשברת מהר יותר.

אריחי הקרמיקה מגיעים בד"כ כאשר השכבה העליונה צבועה ומזוגגת ולכן אם משהו חפץ כבד נופל על קרמיקה, הוא יכול לנפץ את הזיגוג ויגרום לחשיפת שכבת החרס של הקרמיקה. רצפה העשויה מגרניט פורצלן לעומת זאת תמשיל להיראות במראה הטבעי גם אם יפול עליה חפץ כבד.

מה ההבדל בין אבן קיסר לאבן חברוני?

הרבה אנשים מתלבטים בבחירת השיש למטבח החדש או לשיפוץ המטבח. יש כמה סוגים של אבן שיש ואנו נגע בשניים מהם.

אבן קיסר היא אבן יצוקה וסינתטית ואילו אבן חברוני היא אבן טבעית. היתרון באבן קיסר על פני אבן חברוני הוא העמידות לאורך זמן והגימורים המגוונים של אבן הקיסר.

אבן חברוני מאבדת מהיופי לאחר כמה שנים ומגיעה במספר מאוד מצומצם של גימורים. לאבן קיסר לעומת זאת, בהיותה אבן סינתטית, יש מבחר גדול של גימורים וצבעים והשיש מחזיק לאורך זמן רב יותר מבלי להתבלות.

בנוסף אבן חברוני או כל אבן טבעית אחרת עולה יקר יותר מאבן קיסר (אבן סינתטית).

תיקון מכונת כביסה

והיום בפינת הטיפ היומי, מה קורה כאשר מכונת הכביסה לא פועלת במצב ספין (spin)?

תשובה: ברוב מכונות הכביסה ישנו בחזית המוכנה בחלק התחתון, מסנן (פילטר) שאותו צריך להוציא ולנקות (תתפלאו איזה דברים תוכלו למצוא שם) ולהחזיר בחזרה למקום.

במרבית המקרים זה יפתור את הבעיה. אם לא, כדאי לפנות לטכנאי מכונות כביסה אמין ומומלץ שיבדוק לכם את התקלה.

מאמרים נוספים:
כמה עולה תיקון מכונת כביסה?

איך קודחים בקרמיקה?

היום בסדרת "הטיפ היומי" - איך כדאי לקדוח באריחי קרמיקה?

אריחי קרמיקה הם עדינים ביותר וכשרוצים לקדוח חור בקיר עם קרמיקה צריך לנהוג במשנה זהירות כדי לא לשבור או לסדוק את האריח כולו.

מה שנהוג לעשות כאשר מעוניינים לקדוח בקרמיקה הוא לקדוח בפוגות (המרווח בין האריחים).

אם בכל זאת אתם רוצים לקדוח באריח העצמו זה מה שכדאי שתעשו:

עשו חור קטן בעזרת מברג במקום שתרצו לקדוח. לאחר מכן צריך לקדוח לאט (ללא רטט) ובהדרגה לעלות בעוצמה. לאחר שתעברו את האריח, תוכלו לעבור לרטט ולהמשיך בקידוח עד סופו.

בהצלחה

איך לצבוע כסאות מעץ?

שלום לכל הקוראים. אנו פותחים בסדרת כתבות חדשה שתקרא "הטיפ היומי" ובה נציג מדי יום טיפ אחד קצרצר לשיפוץ הבית או מסביב לבית בשיטת עשה זאת בעצמך.

הטיפ להיום: איך כדאי לצבוע כסאות מעץ?

אם יש לכם כסאות עץ ישנים או מלוכלכים תמיד אפשר לצבוע את הכסא ולקבל "כסא חדש". אז מה עושים?

ראשית, עדיף לשייף את הכסא מעט בנייר זכוכית. לאחר מכן צבעו את הכסאות בצבע שקניתם (אפשר למצוא צבעים בכל חנויות טמבור או ברשתות כמו "הום סנטר" ו"Ace קנה ובנה").

לסיום, מומלץ למרוח לכה על בסיס מים.

בהצלחה




סורגים זולים

מחפשים סורגים זולים? הנה טיפ לקניית סורגים טובים ולא יקרים.

ישנם מקרים בהם אנו צריכים סורגים זולים. אם למשל אתם הורים לילדים קטנים השוכרים דירה בבניין גבוה ללא סורגים בחלונות ובעל הבית שלכם אינו מוכן לשלם או להתקין סורג, במקרה כזה, תרצו למצוא סוגים זולים כי מבחינתכם השימוש בסורגים הוא חד פעמי ותרצו להשקיע כמה שפחות כסף בסורגים.

אז איך קונים סורגים בזול?

ישנם חברות אשר משווקות סורגים בהרכבה עצמית. סורגים אלו פשוטים להפליא וקלים יחסית להרכבה ובעיקר מגינים מפני נפילות ילדים. אולי הם לא הדבר הכי מרתיע מפני גנבים או פורצים אבל למניעת נפילת ילדים הסורגים האלו יעשו את העבודה היטב. סורגים כאלו יעלו החל מ-100 ש"ח לחלון קטן!

איפה קונים סורגים זולים?

ישנם כמה חברות שמשווקות סורגים להרכבה עצמית. הנה שתי חברות שימכרו לכן סורגים זולים בהרכבה עצמית:

חברת סורגית - בקישור הזה
חברת טף-סורג - בקישור הזה

תריס חשמלי

האם כדאי לקנות תריס חשמלי? כמה עולה תריס חשמלי? מהם התקלות הנפוצות? מה מחיר התקנת תריס כזה? והאם זה עדיף על פני תריס רגיל מאלומיניום? בכתבה הבאה שלפניכם.

התריס החשמלי הופך להיות יותר ויותר פופולרי בבתים הישראלים בעיקר משתי סיבות: היום אפשר למצוא תריסים זולים בהרבה מהשנים הקודמות וגם בגלל הנוחות העצומה שהתריס החשמלי מביא איתו.

את התריס החשמלי אפשר להתקין כמעט בכל מקום בבית גם בחלונות קטנים וגם בחלון סלון גדול. התקנת תריס חשמלי היא יחסית פשוטה אך יכולה להיות מורכבת ולעלות לא מעט. התריסים החשמלים הנמכרים היום מגיעים מעוצבים להפליא ובמגוון צבעים.

סוגים של תריסים חשמליים

תריסים חשמליים מאלומיניום משוך: תריסי גלילה הבנויים משלבים של אלומיניום שיוצר בתהליך משיכה. העובי הסטנרדטי לתריס מסוג זה הוא בין 1 ל-1.5 מ"מ.

תריסים חשמליים מאולמיניום מוקצף: אלו תריסים בעלי שלבים העשויים מחומר אלומיניום שמורכב מקצף פוליאורטוני. תריסי הגלילה מאלומיום מוקצף הם דקים יותר והעובי הסטנגרטי שלהם הוא כחצי מילמטר.

תריסים חשמליים מסוג "תריס אור": תריסי אור הם תריסים מרהיבים ומתוחכמים ביותר. בד"כ תריסים אלו יתאימו לחלון גדול כמו סלון. תריסי הגלילה מסוג "אור" בנויים כך שיש רווח בין השלבים וכך התריס "זורק" אור לחדר ללא סינוור. בתריסי אור ניתן לחלק את החלקים בתריס שתרצו בהם אור. לדוגמא: ניתן לכוון כך שרק החלק העליון יהיה מרווח או רק החלק התחתון.

כמה עולה תריס חשמלי כולל התקנה?

מכיוון שיש המון סוגים של תריסים חשמליים והתקנתם תלויה גם בבית ובאופיו, קשה מאוד לתת מחיר כולל לתריס חשמלי. טווח המחירים של תריס חשמלי מתחיל בכמה אלפי שקלים ויכול להגיע גם ל- 10000 ש"ח ויותר. תלוי בתריס, באיכות וברמת הגימור והעיצוב.

תקלות נפוצות בתריסים חשמליים

הבעיה: המנוע של התריס התקלקל.
התיקון: תיקון במקרה האפשר או החלפת מנוע חדש.
מחיר תיקון מנוע חשמלי לתריס: מנוע חדש לתריס סטנדרטי יכול להגיע ל-1000 ש"ח ויותר. תלוי בסוג התריס שלכם.

הבעיה: ניתוק של אחד השלבים.
התיקון: צריך לשלוף את השלב התקוע ולהחליפו בשלב חדש.
מחיר תיקון:מחיר לתיקון שלב תריס סטנדרטי יעלה בין 250 ש"ח ל-400 ש"ח.

הבעיה: החבל של התריס נקרע.
התיקון: תיקון או החלפת החבל.
מחיר תיקון: מחיר תיקון או החלפת חבל ינוע בין 300 ש"ח ל-400 ש"ח.

קראו מאמרים נוספים על תריסים:
איך מתקנים תריס?
תריסים - אלומיניום או עץ?

תריסים - אלומיניום או עץ?

כאשר משפצים את הבית אחת השאלות הנפוצות בקשר לתריסים היא איזה תריס כדאי להתקין? תריס מאלומיניום או תריס מעץ? בכתבה הבאה ננסה לעזור ולתת לכם את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהתריסים.

התריסים הנפוצים ביותר בישראל היום הם תריסי אלומיניום. הסיבה היא פשוטה עלותם אינה גבוהה במיוחד, הם עמידים ביותר לשמש ולקור ושומרים על עמידות לאורך שנים. לעומת זאת תריס מעץ דורש תחזוקה קבועה הכוללת גם צביעה כל כמה שנים כדי למנוע ריקבון של התריס.

בעיה נוספת בתריסים מעץ ובמיוחד בישראל היא שהתריסים אינם איכותיים כל כך ורוב התריסים מעץ הנפוצים הם באיכות ירודה. לכן חשוב מאוד למצוא בעל מקצוע טוב ולחפש המלצות על מתקיני תריסים לפני שאתם מזמינים תריס מעץ.

אז מה בכל זאת היתרון של תריס מעץ על תריס מאלומיניום?

ויזואליות והאסטתיקה של התריס מעץ היא זו שמושכת הרבה להעדיף את תריסי העץ על פני האלומיניום. בהרבה בתים בישראל המראה של תריס מעץ משלים היטב את העיצוב הכללי בבית ונראה שאי אפשר בלעדיו.

לסיכום, כדי להחליט איזה תריס כדאי לקנות, תצטרכו לבחור בין עיצוב, אסתטיקה לבין איכות ועמידות. ההחלטה היא כולה שלכם.

קראו מאמרים נוספים על תריסים:
תריס חשמלי
איך מתקנים תריס?

איך מתקנים תריס?

מי לא מכיר את זה שהתריס נשבר. זה קרה לכל אחד לפחות פעם אחת. לפעמים הגלגלת למעלה נתפסה ולפעמים אחד משלבי התריס נתקע או נשבר. אז מה עושים? איך מתקנים תריס לבד? בקישור הבא.

בכתבה הבא שפורסמה באתר נענע מציגים לכם מדריך מפורט ומושקע הכולל תמונות שירסבירו לכם צעד אחר צעד איך אפשר לתקן את התריס בבית לבד בכוחות עצמכם. מומלץ!

הקישור לכתבה כאן

קראו מאמרים נוספים על תריסים:
תריס חשמלי
תריסים - אלומיניום או עץ?

איזה משכנתא כדאי לקחת?

יכול להיות שאתם זוג צעיר המתחיל בתהליך של קניית דירה או שאתם מחפשים לקנות דירה להשקעה או אולי אתם משפחה שרוצה להתפתח ולעבור לדירה גדולה יותר וחדשה. כך או כך, רוב הסיכויים שתצטרכו משכנתא. במדריך הבא ננסה לעזור לכם לבחור איזה משכנתא היא הטובה ביותר עבורכם ואיזה מסלול כדאי לכם לבחור.

ישנם שולשה מסלולי משכנתא עיקריים בבנקים למשכנתאות: משכנתא בריבית קבועה, משכנתא בריבית משתנה, משכנתא במסלול פריים. ישנם עוד סוגים שונים ומשונים שהבנקים למשכנתאות מייצרים מדי פעם כדי ליצור אטרקטיביות לרוכשי הדירות אך אלו הם שלושת המסלולים המקובלים היום בישראל 2009.

במאמר הבא ננסה לנתח לכם כל מסלול של משכנתא כדי שאתם תוכלו להחליט איזו משכנתא כדאי לכם לקחת:

משכנתא בריבית קבועה

במסלול של משכנתא בריבית קבועה, הריבית שלכם נסגרת באותו יום מול הבנק ונשארת כך עד ליום האחרון של המשכנתא כך שאם סגרתם משכנתא עם הבנק של למשל 4 אחוז ל-25 שנה, גם בעוד 25 שנה תשלמו 4 אחוז לא משנה מה קרה או מה יקרה. אבל, ויש אבל, סכום ההלוואה צמוד למדד שזה אומר שבמידה והמדד יעלה, סכום ההלוואה שלכם יעלה יחד עם המדד. חשוב להבין: רק סכום ההלוואה משתנה ולא הריבית!

למי כדאי לקחת משכנתא בריבית קבועה?

אם אתם אנשים סולידים שלא אוהבים לשחק בכסף ולא מתעדכנים מדי יום במדדים ובמדורי הכלכלה בעיתונים זאת המשכנתא המומלצת בשבילכם. במסלול הזה תשלטו עד כמה שאפשר ברמת התשלום החודשי שלכם מבלי צורך לבדוק ולהתעדכן בעולם המשכנתאות.

החיסרון: יכול להיות שהריביות בעתיד יירדו או ששאר המסלולים האחרים יישארו אטרקטיביים יותר גם בעתיד הרחוק ואז תצאו למעשה מופסדים וכדי לצאת מהמסלול הזה תאלצו לשלם קנס לבנק (ואת ההפרשים בין הריביות)

משכנתא בריבית משתנה

משכנתא בריבית משתנה היא למעשה מאוד דומה למשכנתא בריבית הקבועה אך הדבר היחיד שמבדיל אותה היא תקופת הזמן. במשכנתא בריבית משתנה אתם בוחרים את תקופת הזמן לתשלום החודשי שלכם בריבית שתהיה קבועה לאותה תקופת זמן ולאחר מכן תצטרכו לחדש את התקופה לפי הריבית שבנק ישראל קובע עבוכם ועבור הבנק. למשל אם אתם בוחרים משכנתא בריבית משתנה לתקופת זמן של 5 שנים ב-3 אחוז, בכל אותם חמש שנים אתם תשלמו 3 אחוז ולאחר חמשת השנים תוכלו לעבור משכנתא או להמשיך לתקופת זמן נוספת. הערה חשובה: גם המסלול של משכנתא בריבית משתנה צמודה למדד.

למי כדאי לקחת משכנתא בריבית משתנה?

אם הריביות במשק הם גבוהות יחסית ואתם מאמינים שהריביות יירדו בעתיד עדיף לכם לקחת משכנתא בריבית משתנה וכך אם הריבייותיירדו תוכלו לצאת מהתוכנית לאחר תקופה קצרה ולקחת משכנתא טובה יותר בריבית נמוכה יותר.

החיסרון: תמיד קיים הסיכוי שהריבית תעלה בזמן הזה ואז תצטרכו לחדש את המשכנתא, רק הפעם בריבית גבוהה הרבי יותר ואז תצאו מופסדים.

משכנתא במסלול פריים

משכנתא במסלול פריים נקבעת על פי ריבית הפריים שהיא ריבית שנקבעת מדי חודש ע"פ בנק ישראל. בד"כ הבנקים למשכנתאות יציעו לכם משכנתא בפריים פלוס אחוז מסויים. ריבית הפריים משתנה מדי חודש כך שצפוי לכם שינוי בתשלום החודשי שלכם בתדירות מאוד גבוהה. הערה: במסלול הזה אפשר לצאת מתי שרוצים ללא קנס וללא הודעה מוקדמת.

למי כדאי לקחת משכנתא במסלול פריים?

אם אתם כאלה שמתעדכנים בתדירות גבוהה בתחום הכלכלה ואתם מאמנים בעצמכם שתוכלו תמיד "להריח" את השוק ולדעת לאן הרוחות מנשבות, זהו המסלול הטוב ביותר עבורכם כאשר ריבית הפריים נמוכה (כמו היום). מכיוון שכל עוד הריביות לא עולות, אתם נהינים מתשלום ריבית נמוך במיוחד אשר לא צמוד למדד והמאפשר לכם לצאת ממנו מתי שתרצו.

החיסרון: המסלול של משכנת בריבית פריים דורש התעסקות חודשית ובעצם התעסקות תמידית עם המשכנתא שלכם, דבר שלא כולם יכולים להסתדר איתו.

לסיכום, שלושת מסלולי המשכנתאות האלו יכולים להיות טובים לכם או גרועים בשבילכם. כדי להחליט איזו משכנתא כדאי לכם לקחת תצטרכו לחשוב טוב טוב עם עצמכם ולדעת איזה מסלול הוא המומלץ ביותר בשבילכם ואיזה משכנתא עדיפה בשבילכם.

מאמרים נוספים בנושא משכנתאות שכדאי לקרוא:
ביטוח משכנתא זול
משכנתא זולה
זכאות למשכנתא או משכנתא בתנאים מועדפים
משכנתא בריבית נמוכה, פחות מ-4 אחוז? איפה?
חברת ייעוץ למשכנתא

מדיניות פרטיות

אנו משתמשים בחברות פרסום של צד שלישי כדי להציג בפניך מודעות, כשאתה מבקר באתר שלנו. ייתכן שחברות אלו משתמשות בפרטים (לא כולל השם, הכתובת, כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך) לגבי הביקורים שלך באתר זה ובאתרים אחרים על מנת לספק פרסומות למוצרים ושירותים שמעניינים אותך.

אם אתה רוצה מידע נוסף בנוגע לתהליך זה, ואם ברצונך לדעת כיצד אפשר למנוע מהחברות האלו להשתמש במידע הזה, לחץ כאן.